Kilo ve yol bisikleti...

Konu, 'Bisiklet Seçimi' kısmında Zodd tarafından paylaşıldı.

  1. Zodd

    Zodd Yeni Üye

    Kayıt:
    16 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    11
    Beğeniler:
    9
    Şehir:
    izmir
    Seviye:
    Canondale ironman serisi bir Triathlon yol bisikleti almak istiyorum.Ama anladigim kadariyla oldukca nazik ve hafif bisikletler.Merak ettigim sey bu bisikletlere binebilmek icin belli bir kiloda olmak sartmidir?Ben 80 85 arasiyim,bir sorun yasarmiyim?Sorundan kasit performans olarak degilde,bisikletin kiloya dayanamayip zarar gormesi.Ve birde iyi bir dag bisikleti ile(Rush Carbon Team
    mesala) yolda hiz olarak tatmin edici bir performans alabilirmiyim?Bisiklete ilgim inanilmaz boyutlarda ayni sekilde cahilligimde ole.Yardimci olursaniz sevinirim.
     
  2. Serkan TELYAKAR

    Serkan TELYAKAR Bisikletkolik

    Kayıt:
    9 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    1.177
    Beğeniler:
    1.770
    Şehir:
    İstanbul-Altunizade
    Seviye:
    Asfalt'ta kullanacaksan ve hız yapmak istiyorsan tabiki yol bisikleti ilk tercihin olmalı ayrıca yol bisikletlerinin hafiflikleri seni düşündürmesin ne kadar hafiflerse bir o kadar sağlam ve dayanıklılar.Kırmak için çaba göstermen lazım ama dağ bisikleti ile çukurlara daldığın gibi dalarsan tabikide ciddi hasarlar ortaya çıkar. Kilo önemli değil şöyleki; Bisikleti boyuna göre seçmelisin (en önemli nokta bu) daha sonrada boyuna göre olman gereken kiloyu öğrenip kilonu düşürerek ideal kilona varman gerekiyor.Performans da aynı çizgide gelişiyor ama performansın oturması kilo vermek kadar kolay değil bunu da belirteyim. Kilo ve performans ile ilgili benden daha üst seviyedeki yolcu ve triatloncu arkadaşlarda sana yardımcı olacaklardır. Daha iyi tavsiyelerde verebilirler onlarada özel msj yazarak ulaşabilir ve detaylı bilgiler edinebilirsin.
     
  3. burgazz

    burgazz Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    23 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    929
    Beğeniler:
    369
    Şehir:
    Istanbul / Çapa
    Seviye:
    şu an bırcok yol bısıkletının kadrosu 1 kg altına inmıs durumda ve bızimkilerde 1200 1500 gr arasında dolaasıyor.kadrolar saglam hıc bısey olmaz prolar ne kuvvetler uyguluyor bır bılsen (imzama bak).yalnız gercek tri bısıkletler bıraz agır oluyor aero barlarından dolayı ama aerodınamık bu acıgı kapatıyor toplam surede.
     
  4. #4
    Zodd

    Zodd Yeni Üye

    Kayıt:
    16 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    11
    Beğeniler:
    9
    Şehir:
    izmir
    Seviye:
    Cevaplar icin cok tessekkuler.
     

İlginizi Çekebilir

upload_2016-10-3_16-47-20.png
Sonbahardayız ve önümüz kış. Bisiklette gelişmek adına bu dönemde ne tür çalışmalar yapabiliriz? Birçok konu var ama bana göre en önemlisi aerobik dayanıklılığa yatırım yapmak. Bu antrenmanları...
SiS_Nitrate_gel.jpg
Yine uzun ve detaylı bir makale ile kaldığımız yerden devam ediyoruz :D Bu haftaki konu beslenme ve su içme. Fakat içinde yağ ve karbonhidrat yakımına dair harika, herkesin işine yarayacak...
8bar-adidas-cycling-skinsuit-0102-Bearbeitet_s.jpg
Sürüşlerimizdeki ortalama hız, ne durumda olduğumuzun iyi göstergelerinden biridir. Yol bisikletine ilk geçtiğimdeki ortalama hız hedefim 25 km/h olurdu hatırlıyorum :) Zamanla daha da yükseldi....