Scudo Sports

Kevlar Korumali Lastİkler

emre karakoç

Daimi Üye
Kayıt
2 Kasım 2010
Mesaj
348
Tepki
212
Şehir
adana

Arkadaşlar kevlar korumalı lastiklerde patlama gerçekten azmı oluyor. Bu konuda tecrübesi olan varmı. Kevlerın avantajı ve dezavantajı nedir.
 
Scudo
@emre karakoç

Schwalbe Marathon plus alırsan hiç olmaz, patlatamazsın... Dez avantajı sürekli yamaya para vereceğine bir sefer iyi lastik almış oluyorsun kar ediyorsun...

Bunl da video, bir izle derim ;)

(link)

Bu videoydu galiba Marathon plus'ın üstüne ucunda çivi bağlı olan balyozu indiriyorlar çizi yamuluyor lastiğe bir şey olmuyor...
 
  • Beğen
Tepkiler: ali tekintüre
Kevlar lastiklerin özelliği, aynı sağlamlığı çok daha hafif bir şekilde sağlamaları.
Yine yere basan kısım kauçuk, fakat onun altında bulunan lastiğin içi kevlar örgüden yapılmış.

Eğer sağlamlık istiyorsanız, patlama korumalı bir lastik almalısınız. Bu lastiklerde, iç lastik ile dış yüzey arasında kesici-delici cisimlerin iç lastiğe ulaşmasını önleyen bir ped kısmı bulunuyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: emre karakoç
Marathon plus ı inceledim ama çok ağır görünüyor. Sanırım sadece yolda kullanılabiliyor. Ben hem yol hemde toprak zeminde kullanabileceğim bir lastik arıyorum. çokmu şey istedim acaba?
 
bu tür lastikleri nerden alabiliriz?link verebilir misiniz?ve yaklaşık nekadar fiyatları?
 
Sonuçta kevlar mı? patlak önleyici ped mi? hangisinde patlak riski daha azdır ? bir bilen varsa fikir alalım.
 
Schwalbe Maraton Plus ı ciddet patlatamazsınız ne şişe bulduysam ezdim birşey olmadı 1700 kmdir patlamadı artı araziyede girdim Maraton Plusla bir sorun olmuyor çamurlu zeminler dışında harika :) Biraz ağırdır ama plus , ben önde normal Maraton Kevlar arkada Maraton Plus Smart Guard kullanıyorum harika bir performans :)
 
kevlar vikipedi :Kevlar, çok hafif karbon kökenli çok sağlam liflerden oluşan bir malzemedir. DuPont firması tarafından 1965 yılında icat edilmiş ve patentlenmiştir. Kevlar günümüzde zırh, sağlam halat yapımı, yanmayan koruyucu giysi yapımında kullanılmaktadır. Kevlar çok yüksek çekme gerilimine dayanabilen liflerden oluşan ipliksi bir yapıdır. Dokunabilir, kumaş haline getirilebilir, kesilebilir ve dikilebilir. Özellikle çelik yelek, miğfer, paraşüt ipi, fiber veya data kabloları için ek sağlamlık sağlayan halat, veya gemileri bağlamak için kullanılan hafif halatlar ve kompozit yapılar ile oluşturulan levha, boru veya özel taşıtların gövde veya kanat yapılarının yapımında kullanılmaktadır. Aynı ağırlıktaki çelikten 5 kat daha sağlamdır sloganı ile pazarlanmaktadır.

bende maxsis overdrive kevlar kullanyıorum.26*1.75 çapı ağırlığıda 450 gr gayet memnunum.Piyasa fiyatı tanesi sanırım 45-50 lira civarı.
 
şu an kullandığım arazi lastiği schwalbe furious fred de kevlar kullanılmış. cam haricinde hiçbişey kolay kolay patlatmıyor. ayrıca hafiflerde bu lastiğin tane ağırlığı 295 gr. civarı ama uygun basınçta kullanmazsan bi anlamı kalmıyor. daha çabuk patlıyor ayrıca şu yılan ısırığı olayını çok yaşadım.

ama tabi bu durum sadece bu lastik için geçerli daha sağlam ve ağır modelleride var:in:

kevlar her ne kadar sağlam olsa da keskin maddelere karşı dayanıksız sanırsam. kırık bir cama denk geldiğinde patlamasada yarık oluşuyor.
 
Geri