- Kayıt
- 14 Şubat 2011
- Mesaj
- 34
- Tepki
- 33
- Şehir
- İstanbul
Yapımı tamamen bana ait.
Toplam maaliyetim 750 TL
Bisiklet kadrosunu 6*4 cm profilden yaptık.
Bisiklet Arka çatalında 24 inç bir dağ bisikleti çatısı kullanık.Böylece Bizim için daha kolay oldu(ve daha sağlam)
Tornada ön tekerlekler için göbek yapıldı.
Malefes yapım fotoğrafları buraya kadar.Bisikletin yapımını bitirdikten sonra kullanırken fotoğrafları çektiğim makine cebimden düşüp kayboldu.
Bisiklet için yaptığımız koltuk
Bisikletin %90 montajlı hali bu
Bisikletim 21 vitesli ,sadece arka fren bulunuyor (daha önlere eklemedik)
Direksiyon sistemi arabalardaki gibi(normal bir gidonu ortadan ikiye bölerek yaptık)Zinciri üç boy kullanmak zorunda kaldık.
Önlere led far taktık.Bunu her bisikletçide bulabileceğimiz sinyal takımıyla birleştirdik.Öndeki tekerleklerimizin birinde göbek dinamo kullandık.Bununla sinyal sistemini çalıştıran(bunun yanında USB POT ENERJİSİ DE ELDE EDEBİLİYORUZ kolayca telefon vb şarj edebiliyor.)
yaptığım elektrik tesisatı(power supply sistemi)
Son Hali
Toplam maaliyetim 750 TL
Bisiklet kadrosunu 6*4 cm profilden yaptık.
Bisiklet Arka çatalında 24 inç bir dağ bisikleti çatısı kullanık.Böylece Bizim için daha kolay oldu(ve daha sağlam)
Tornada ön tekerlekler için göbek yapıldı.
Malefes yapım fotoğrafları buraya kadar.Bisikletin yapımını bitirdikten sonra kullanırken fotoğrafları çektiğim makine cebimden düşüp kayboldu.
Bisiklet için yaptığımız koltuk
Bisikletin %90 montajlı hali bu
Bisikletim 21 vitesli ,sadece arka fren bulunuyor (daha önlere eklemedik)
Direksiyon sistemi arabalardaki gibi(normal bir gidonu ortadan ikiye bölerek yaptık)Zinciri üç boy kullanmak zorunda kaldık.
Önlere led far taktık.Bunu her bisikletçide bulabileceğimiz sinyal takımıyla birleştirdik.Öndeki tekerleklerimizin birinde göbek dinamo kullandık.Bununla sinyal sistemini çalıştıran(bunun yanında USB POT ENERJİSİ DE ELDE EDEBİLİYORUZ kolayca telefon vb şarj edebiliyor.)
yaptığım elektrik tesisatı(power supply sistemi)
Son Hali