kargo ücreti

Konu, 'Eski İlan Arşivi' kısmında gurkankas tarafından paylaşıldı.

  1. gurkankas

    gurkankas Onursal Üye

    Kayıt:
    20 Mart 2007
    Mesajlar:
    2.655
    Beğeniler:
    1.403
    Şehir:
    Balıkesir/Merkez
    Seviye:
    merhaba;

    sitenizden yaptığımız 100 ytl altı alışverişlerde kargo bize ait oluyordu.fakat bu kargo ücreti kargocu kapıya geldiğindemi ödeniyor yoksa siz ücreti verilen bilgilerden kesiyormusunuz ? ona göre para istiyecem :D
     
  2. mecaoz

    mecaoz Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    9 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    492
    Beğeniler:
    197
    Şehir:
    aa
    Seviye:
    kargo kapıdan odeniyo

    ama havale masrafı var onu aklından cıkarma(5 ila 10 ytl arası oluyo genelde):in:
     
  3. #3
    gurkankas

    gurkankas Onursal Üye

    Kayıt:
    20 Mart 2007
    Mesajlar:
    2.655
    Beğeniler:
    1.403
    Şehir:
    Balıkesir/Merkez
    Seviye:
    yok kredi kartı ile ödedim :) saol
     
  4. #4
    gurkankas

    gurkankas Onursal Üye

    Kayıt:
    20 Mart 2007
    Mesajlar:
    2.655
    Beğeniler:
    1.403
    Şehir:
    Balıkesir/Merkez
    Seviye:
    teşekkürler .peki sabit bir ücretmi alıyorlar....
     
  5. #5
    gurkankas

    gurkankas Onursal Üye

    Kayıt:
    20 Mart 2007
    Mesajlar:
    2.655
    Beğeniler:
    1.403
    Şehir:
    Balıkesir/Merkez
    Seviye:
    cevap gelimeden kargo geldi bile :D valla çok hızlısınız...
     
  6. emre arıkan

    emre arıkan Onursal Üye

    Kayıt:
    15 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.626
    Beğeniler:
    1.008
    Şehir:
    antalya-kemer
    Seviye:
    siz havaleyi karaborsacılardanmı yapıyosunuz one ya 10 ytl falan bankamatikler 2.5 ytl para kesiyo o kadar artı kargonun ebatlara ve de ağırlığına göre ücret değişir
     
  7. mecaoz

    mecaoz Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    9 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    492
    Beğeniler:
    197
    Şehir:
    aa
    Seviye:
    sen hiç bankadan elden havale yapımadın heralde bankamatikten bahsetmiyorum

    ben 150 kusur liralık alısverisimde direk 9 ytl havale aldılar veznede bu havale masrafıda havale edilen para mikterına gore degişkenlik gosteriyo

    ayrıca lutfen usluba dikkat!!!
     
  8. Ozan Güven

    Ozan Güven Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    1 Ekim 2006
    Mesajlar:
    676
    Beğeniler:
    225
    Şehir:
    Avrupayakası
    Seviye:
    internet bankacılığında ziraat bankasını örnek vermek gerekirse eft için bile 160 ytl için 0.16 ytl kesiyor yani neredeyse hiç bi masraf almıyorlar..
     

İlginizi Çekebilir

upload_2017-2-15_10-48-23.png
Andrew Coggan CTL'in ne anlama geldiğini bir paragrafla açıklamış. Güzel de açıklamış: "CTL sadece ürettiğiniz gücü arttırmakla kalmaz, aynı zamanda "antrenman yaptıkça daha fazla antrenman...
IMG_20160426_172219.jpg
Merhaba arkadaşlar , bugun istanbul tıp fakültesinde halk sağlığı dersime girdim. Dersin bir kısmında su depolamak icin kullanilan plastik kaplarin hangi maddeden yapildigini ve bunu nasil...
PicsArt_09-19-07.56.24.jpg
[ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] Merhabalar herkeze Bu gün size bu işlerde acemi olan birisi olarak kendi kafama göre yapmış oldugum tarifi anlatmaya çalışıcam ilk defa...