Emrah Demirci
Forum Bağımlısı
- Kayıt
- 20 Ekim 2012
- Mesaj
- 919
- Tepki
- 482
- Yaş
- 38
- Şehir
- nevşehir
- Bisiklet
- Scott
Arkadaşlar bisikletimin şu anda gidon ve sele borusu karbon, ama zannediyorumki karbon alüminyum'a göre daha az dayanıklı veya sert bir maden, yanlışım varsa düzeltin.
Gelelim bu konuda aldığım duyumlardan bazlarına;
Ben gidonumun boyun kısmınıda carbona çevirmeyi düşündüğümde, deneyimli arkadaşlardan birisi full carbon boyun almakdansa, boyun kısmının ortası karbon vida yeri yani uç kısımları alüminyum olan yarı carbon modelleri tercih etmemi önerdi, sebebide full karbon olanların vida yerleri bir kaç sıkıp gevşetmeyle alüminyuma göre daha çabuk diş atacacağını söyledi.
İlerde full Carbon sele almayıda düşünüyordum bunun hakkında, yine yarışlara katılan 65kg civarı bir arkadaşımda az bi zorlamada carbon sele kırdığını ve artık kullanmayacağını söyledi.
Başka bir arkadaşımda carbon gidonuma taktığım barendlerin, gidonun kenarını çatlatabilir veya kırabilir olduğunu söyledi. Hatda bir kaç iz gösterdi, bak zarar vermeye başlamış diye, ve carbon gidonlara barend takmak için ucuna alüminyum boru şeklinde sağlamlığını sağlamak için bir aparat olduğundan bahsetdi.
Bu gibi; Karbon; kadro, sele, sele borusu,gidon ve boğaz vb. maddeleri kullanmış, bilgi, duyum veya deneyemleri olan arkadaşlardan açıklama bekliyorum..
Gelelim bu konuda aldığım duyumlardan bazlarına;
Ben gidonumun boyun kısmınıda carbona çevirmeyi düşündüğümde, deneyimli arkadaşlardan birisi full carbon boyun almakdansa, boyun kısmının ortası karbon vida yeri yani uç kısımları alüminyum olan yarı carbon modelleri tercih etmemi önerdi, sebebide full karbon olanların vida yerleri bir kaç sıkıp gevşetmeyle alüminyuma göre daha çabuk diş atacacağını söyledi.
İlerde full Carbon sele almayıda düşünüyordum bunun hakkında, yine yarışlara katılan 65kg civarı bir arkadaşımda az bi zorlamada carbon sele kırdığını ve artık kullanmayacağını söyledi.
Başka bir arkadaşımda carbon gidonuma taktığım barendlerin, gidonun kenarını çatlatabilir veya kırabilir olduğunu söyledi. Hatda bir kaç iz gösterdi, bak zarar vermeye başlamış diye, ve carbon gidonlara barend takmak için ucuna alüminyum boru şeklinde sağlamlığını sağlamak için bir aparat olduğundan bahsetdi.
Bu gibi; Karbon; kadro, sele, sele borusu,gidon ve boğaz vb. maddeleri kullanmış, bilgi, duyum veya deneyemleri olan arkadaşlardan açıklama bekliyorum..