Karaman gençlik Spor Takımım ve İlk Yol yarışı tecrübelerim

Ferhat Köse

Forum Bağımlısı
Kayıt
13 Şubat 2010
Mesaj
6.263
Tepki
8.463
Yaş
48
Şehir
Eskişehir
Bisiklet
Bisan
Takip eden pek çok arkadaşın bildiği gibi ben yıllardır uzun turların adamıydım :) bu sene Aralık Ayında eskişehirdeki MTb yarışına katılarak yarış heyecanını aldım ve asıl ilgi alanım olan yol yarışlarına katılmak için hazırlıklara başladım.Hazırlık derken yıllardır yaptığım uzun turların bana sağladığı dayanıklılıgı hıza çevirmek için gerekli yüklemelerden bahsediyorum.Aralık sonundan Şubat başına çok fazla olmadıgından ve hava şartlarından ne kadar yapabilirsem kardır diyerek tüm zamanımı kapalı ortamda yada dışarıda değerlendirdim.Bu süreçte forumdan İhtiyar abim Hüseyin Çelebi her türlü bilgi desteklerini esirgemediler ve asıl olarak Hakan Yazman hocam da olaya el attı :) son 30 günü beraber planladık .Bu arada Hakan hocanın tavsiyesi üzerine ferdi sporculuktan Karaman Gençlik Spor klübüne transfer oldum bu noktadan sonra bir paragraf başlatıp bir kaç cümle yazmak isterim.

Karaman Gençlik Spor ,karaman Belediye spor ve Karaman Extrem doğa sporları klübü olarak 3 klüp altında tek hoca Barış Ünlü hocamızın ve eski yol arkadaşlarının birlikte yürüttüğü, emek sarf ettiği gözümle görmesem inanmayacağım tam bir aile klübü.Masterlarda yarışanların çocukları yıldızlar yarışıyor.Bir grup sporcu Mersinden bir grup İstanbuldan Alanyadan ben Eskişehirden bir kaç arkadaş Konyadan iştirak ediyoruz.Karamanda bir odaları bile yok Barış hoca kendi oturduğu apartmanın deposunda tutuyor malzemeleri.İmkansızlıklar hat safhada ama buna rağmen başarılar oldukça güzel elitlerde torku ve brissadan sonra üçüncülüğü kimseye kaptırmadılar.Kezza bayan sporcu olarak dikkat çekici oranda çok fazla sporcusu var şu an yaşları ufak ama ileride çok şey duyabiliriz bu yarışta da iki kupa aldı kız takımları.Yine olimpiyat kampına gönderdikleri sporcu sayısı oldukça fazla Torku şeker spora da her snee bir kaç sporcu veriyorlar taransferde.İlk yarışım olduğu için çok şey diyemem belki ama yarışın hiçbir teknik, yazı çizi teferruat işleri ile ilgilenmedim her şeyi sağladılar sağolsunlar.İşin muhabbet kısmına ise mükemmeldi hiç ayrılmadık hep beraber boş vakitleri geçirdik sohbetlerimizi yaptık.Bu konuda yazılacak çizilecek çok şey var ama asıl konu yarış olduğundan fazla uzatmak istemiyorum hepsine tekrar teşekkür ediyorum beni böyle bir ortam ile buluşturdukları için.

Şimdi gelelim yarışa ilk önce yol ve kriteryum yarışındaki hissettiklerimi yazacağım en sona da aklıma gelen ufak tavsiyeleri ekleyeceğim belki bir kaç kişini faydasına olur.

Cuma günü elitlerin yarışı 44-45 ortalama bitince beni aldı bir telaş :) tamam uzun turlarda 35 ve üstü ortalama cıkarıyordum ama bu hiçbir zaman 40 ve üstü olmamıştı.İnterval düz yol 10 dakikalık tt antremanlarım da 40-42 ortalamalar çıkarıyordum ama bunlar 10 dakikalıktı 1.5 saatlik değildi :) akşam teknik taktik toplantısında da bizim yaş gurubunun da 40 üstü olacağını duyunca :) iyice strese bindim :) gerçi bir aylık güzel bir antremanım ve Hakan hocamın çok güzel motivasyonu vardı onun desteğini es geçemem.cumartesi sabah ısınmak için çıkıp yarış güzergahında ısınırken 2 ufak sprint ile hem gidiş yönü hem dönüş yünü bisikletin ve rüzgarın nasıl aktıgını anlamaya çalıştım içim biraz rahatladı antremandan mı adrenalinden mi bilinmez :) çabuk hızlanıp 35-40 lara çıkıyordum.neyse gelelim start anına

Start anı çok heyecanlı tabi ilk olduğundan Allahtan tanıdık çok forum ve takım sayesinde epey bir arkadaş edinmişiz :) ve start gecikmeli de olsa alındı .birden 45-50 km hızlara cıktık kendimi gayet güçlü hissediyordum hızlı çıkamasam da 1 km içerisinde en ön 5 kişiden biri olmuştum :) hatta bir ara en önde grubu çekmeye başladım :) nabzıma baktım gayet normal saatlerce cevirebileceğim bir değer bende sesimi çıkarmadım basmaya devam ettim bir km sonra birden sağımdan ve solumdan bisikletliler akmaya başladı :) bir anda kendimi epey bir geride hemde gurubun tam ortasında buldum dönüşe yaklaşacağımızı bildiğimden (km hesabı yapıyordum ) oradan cıkıp önlere geçmem gerekıyordu o kalabalıktan sağa yada sola çıkıp hamle yapıp (tek başına rüzgar yiyerek) tekrar önlere gelmek yol yarışının ne demek oldugunu ilk dersini verdi bana :) evet öne gelmiştim çok da zorlanmamıştım ama nabız yükseldi yine de bu arada dönüş de yaklaştı duyduğumuz kaza olaylarından dolayı temkinli bir şekilde ilk 5 te girmeme rağmen dönüşe gidondan kafamı kaldırdığımda gördüm ki yine arkalardayım :) yani dönmeyi bilmiyorum :) ayağa kalkıp sprinti bastım grubu yakaladım yavaş yavaş önlere geçtim.fakat aldıgım en buyuk dersi kafama yazdım dönme çalışılacak ve ani sert sprintlere hazır olunacak :) dönüşten sonra grup oldukça hızlandı tempo giderek de artıyordu ben gayet rahattım bir ara yine en öne geçtim ama bu sefer bilerek pedal kesip geriye bıraktım kendimi temponun epey yükseldiği bir ara şimdi isim vermeyim ünlü bir takımın ünlü bir kaptanı öne gelerek kendi adamlarına fırçayı bastı :) ilk turdan bu kadar tempo mu olur ne yapıyorsunuz siz diye :) halbuki orada tempoyu iyice arttırsak gurubu bölüp çok güzel şeyler yapabilirdik :) neyse olan oldu tempo yine düştü :) bundan sonraki diğer dönüşlerde ne kadar çabalasam da ilk dönüşteki gibi geri düşüp sonradan sprint ile gruba yetiştim.Bu arada grubun içerisinde ufak sürtünmeler çarpmalar abuk subuk bağırmalar ilginç yer kapmaları işi bilmeyeni yer vermeyerek kenarda bırakmalar çok fazla yaşanıyor .İkinci turda bir ara baktım bisiklet duayenimiz Ahmet Hidayet hocam kenarda kalmış rüzgarı alıyor geri düşmeye başladı hocam geç diyerek frene basıp önüme aldım artık arkadaki ne dedi bilmiyorum :) muhtemelen küfürü yemişizdir.neyse son 10 km ye geçeyim :)

en son dönüşten bir önceki dönüşte yani yaklaşık 10 km kala yine geriye düştüm ve sprinte başladım tabi artık 5 nci dönüş oldugundan hazırlıklıyım hiç bakmadan döner dönmez basıyordum pedala :) ama bu artık son km ler oldugundan yetişmek bu sefer zaman aldı tabi nabız da hopladı :) bu arada 2 kişi de guruptan biraz kopmuştu grup giderek ivmeleniyordu o 2 kişi de farkı koruyorlardı.neyse giderek ivmelenerek son dönüşe yaklaşıyordum ki bir arkadaşımız yere düştü onun solundan geçmek için frene şöyle bir dokunup sola geçip pedala bastığımda kafayı kaldırdım grup 100 metre gitmiş bile :) hesapta olmayan bir sprint daha :) neyse bas pedal yetiştim ama diğer tüm dönüşlere ilk 10 da girmeme rağmen dönüşten çıktıgımda 50 metre geri kalan ben bu son dönüşe grubun sonunda girmişken hiç şansı yoktu cunku dönüşten sonra finiş 700 etre mesafedeydi bende hiç kasmadan normal pedal ile yarışı bitirdim. Kaçan ilk iki kişiyi saymazsak diğerlerinin birincisi yani yarışın üçüncüsüyle 15 saniye civarı fark var benim için gayet güzel bir sonuç ortalama nabız 150 çıktı ki zorlanmadıgımın farkındayım .Ortalama hız 41 civarıydı.

Bu yarış için aktaracağım genel tavsiyeler ne kadar performansınız olursa olsun iyi yer tutamazsanız enerji saklamazsanız ve sürekli her yeri herkesi takip etmezseniz performans hiçbir şey. sonradan incelediğimde ana grubu 55 km çeken insanların hiç biri ilk 10 da değil :) ortalıkta gözükmeyen hocalar ne zaman cıkacaklarını cok iyi biliyorlar :) grup içerisinde kimin arkasında durulması gerektiğini filan yazarak çizerek öğrenmek imkansız yarışmak gerekiyor hemde bol bol yarışmak gerekiyor.

gelelim kriteryuma :) bir önceki günden tecrübeliyim dönmeyi bilmiyorum :) kriteryumda 16 dönüş olacak :) 1.2 km de bir döneceğiz işim zor farkındayım .Yarış başladı ilk dönüş yaklaşık 300 -400 metre ileride ben ayaklardan birini dönüşe 50 metre kala ancak kilitleyebildim :) heyecan mı talihsizlik mi bilemiyorum olan oldu .Bu andan sonra bütün kriteryum bana gruba yetiş kimseye çarpmadan dön hemen sprinte kalk grup kaçmış şeklinde geçti :) sürekli gruba girdim dinlenemeden dönüş geldi yine geri kalıp yine gruba yetiştim yine dinlenemeden dönüş :) bu dönence beni yaktı :) son dönüşten sonra baktım durum fena değil artık finişe cok az kala hız arttırırken sol çaprazımda bir kaza oldu aynı yol yarışındaki gibi frene ufak bir temas kafayı kaldır ekip 50 metre ileride :) sonradan kendi çapımda sprint yapıp :) grubun arkasında kalanları geçtim ama ne fayda birinciyle arada 9 saniyeydi sanırım .

evet genel olarak yarış böyle geçti benim için. çok şükür kazasız belasız atlattık derecelerim de bana göre yeterli 40 günlük çalışmayla bu kadar olur gelelim tavsiyelere .

uzun yol ile yarış birbirinden çok farklı şeyler tamamen yarışa odaklı antreman yapmak şart ben bunu 30 gün yaptım yetmedi ama durumu anladım.en uzun antremanım 50 km idi günde 350 km cevirebilen ben 30 km lik antremanda tüm enerjimi kaybediyordum.

ne kadar güçlü olunursa olunsun teknik bilgi, yer tutma, adam kovalama, dönüş,sprint bunlar okunarak izleyerek öğrenilecek şeyler değil yarışmak şart.

Düz yol etaplarında herkes kahraman herkes Fhroome o yuzden kimseyi hafife almayın kimden ne cıkacağı belli olmuyor :) ama rampa öyle değil bunu ben bizzat biliyorum :) dolayısıyla etaba göre hazırlanıp etabı iyi analiz etmek çok önemli.

takım olmanın tabi ki avantajı cok büyük. en azından kendinizi yalnız hissetmiyorsunuz :) biz ilk defa birbirimiz ile bisiklet sürdüğümüzden tam toparlanamadık ama formamızın dikkat çekiciliğinden yakın cevremizde takım arkadaşımız varsa muhakkak yer verme yol açma konusunda yardımlarımız oldu.Benim gözlemlediğim en güzel takım çalışması Atilla takımından geldi. tabi onlar . yıllardır birlikte çalıştıkları için gayet normal bir durum birde amaçları gayet kolay tempoyu belirleyen grupta ol kaptanı sprinte kadar koru :) başka şeye gerek yok gerisini zaten üstad yapıyor :)

bunlar şimdi vakit bulduğum için aniden yazmaya karar verip aklıma gelenler kendim için çıkardığım notlar ayrıca var :) onlar bana özel :) bu kadarı şimdilik yeterli diye düşünüyorum ve sözlerimi yeniden Karaman Gençlik Sporun tüm çalışanlarına, sporcularına ve Barış Hocama teşekkür ederek bitiriyorum.Haziranda Türkiye şampiyonasında görüşmek üzere :)

resim ekledim gelen isteği kırmamak adına

http://imageshack.com/a/img827/9555/fls4.jpg

http://imageshack.com/a/img513/9161/6qhy.jpg

http://imageshack.com/a/img30/4561/tcz3.jpg

http://imageshack.com/a/img703/2097/rro0.jpg

http://imageshack.com/a/img585/600/ho90.jpg

http://imageshack.com/a/img203/931/k74h.jpg

http://imageshack.com/a/img577/921/1ahc.jpg

http://imageshack.com/a/img543/2203/n3zj.jpg
 
Scudo

Tolga Çelebi

Forum Bağımlısı
Kayıt
2 Haziran 2013
Mesaj
2.735
Tepki
3.767
Şehir
Üsküdar / İstanbul
İsim
Tolga Çelebi
Bisiklet
Focus
Güzel bir anı olmuş sizin için ama bence en önemlisi ders çıkarmanız tebrikler.
 
  • Beğen
Tepkiler: Ferhat Köse

can akıncılar

Forum Bağımlısı
Kayıt
29 Aralık 2010
Mesaj
1.553
Tepki
897
Şehir
Fatsa
Bisiklet
Salcano
Eski grubumun (Mersin Bisikletli Gezginler) Facebook sayfasında Resminizi gördüm baktım ki formada Karaman yazıyor; yok ya Ferhat abi değildir o,adam Eskişehir'de oturuyor meğersem siz mişiniz:D Bende bir kere yarışa katılmıştım yaptığımız antrenman sadece gittiğimiz turlardı.İlk 5 bizim ekip 7 8 km çektik ama 2.2 lastikle birde düşük vites kombinasyonuyla nereye kadar 35 40 kişi'den 8. mi ne olmuştum o değil önümde ki 2 ihtiyarı geçemedim ona yanıyorum adamlar bir birlerini çeke çeke gittiler bende kendi grubumdan kopmuştum,35 tempo yaklaşık yine 35 kmlik yol.Arkamda'da Serkan Namazcı vardı:D
 
  • Beğen
Tepkiler: Ferhat Köse

Artık Yok

Forum Bağımlısı
Kayıt
13 Haziran 2012
Mesaj
1.301
Tepki
1.463
Şehir
Türkiye
Enfes bir anlatım olmuş yarışı sayenizde bizler de yaşadık diyebilirim orada olmayı çok istedim ama işler yüzünden gerekli izinleri alamadım ferdi bir sporcu olarak şehirdışında yarışmak oldukça zor bunu gidenlerin anlatımlarından da gözlemlerimden de biliyorum oturduğumuz yerden yarış bekliyoruz o zaten yok bu nedenle bir takıma ait olabilmek son derece önemli yeniden tabrik ediyorum her yarışta bir mikrat daha üzerine koyacağınızı da düşünürsek daha güzel dereceler yakında diyebiliriz takipteyiz ferhat hocam takıma saygılar
 

Orhanalkaya

Forum Bağımlısı
Kayıt
26 Mayıs 2012
Mesaj
849
Tepki
172
Şehir
İstanbul-İzmir
Bisiklet
Merida
Abi ortalamana baktim gayet guzel gelecek yarislarda topku finishlerde gorucegimi dusunuyorum ismini haydi bakalim hayirli olsun abi :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Ferhat Köse

Kursat akin

Aktif Üye
Kayıt
14 Ocak 2013
Mesaj
122
Tepki
545
Şehir
Karaman
ferhat hocam seni tanımak güzeldi. fransa bisiklet turunu izlemekten bu yarışın içinde olmak daha eğlenceli ve heyecanlıydı. karaman takımında olman ayrı bir mutluluk.
 

Ali Demir

Forum Bağımlısı
Kayıt
1 Eylül 2009
Mesaj
679
Tepki
1.572
Şehir
İstanbul
Bisiklet
Specialized
abi, 30-40 günlük çalışmana rağmen çok iyi bir ortalama yakalamışsın. tebrik ederim. yarış koşa koşa hem fizyolojik olarak, hem de psikolojik olarak gelişirsin inşallah abi.

ayrıca, resim video vs isteriz : )
 
  • Beğen
Tepkiler: Ferhat Köse

Ferhat Köse

Forum Bağımlısı
Kayıt
13 Şubat 2010
Mesaj
6.263
Tepki
8.463
Yaş
48
Şehir
Eskişehir
Bisiklet
Bisan
@Kursat akin

Abi bende seni tanımaktan çok mutlu oldum tabi tüm diğer takım arkadaşları gibi :)


@ReşitÇağırgan
Reşit cidden çok zor işler geri dönüş yolu ızdırap gibiydi sabah mesaide olmam lazım otobüsler dolu okullar açılıyor diye takım arabasıyla karamana oradan Konyaya oradan kütahya arabasına Afyon molasında denk gelen eskişehir arabasına bindim iki valiz bir bisiklet ne çektiğimi sen düşün bir sonraki yarışa kesinlikle araba ile gitmek şart.

@can akıncılar

Formalar cidden dikkat çekici ilk bende yadırgamıştım ama grupta çok işe yarıyor görmemek elde değil hemen fark ediliyor :)

@Ali Demir

30-40 günlük çalışma yarış için özel olan çalışma yoksa senede 10 bin km biniyorum 5 senedir :) temel sağlam olunca inşaat kolay oluyor...

resim de attım bir kaç tane :)

@Orhanalkaya

Orhan zaten finişlere beraber girdim sayılır 5-10 saniye ben bıraktıgım için girdi mesafe zaten sprint tehlikesi yaşamak istemiyordum arkadan izlemek istiyordum istediğim de oldu.Önemli olan kazasız belasız bitirmek zaman barajı yada tur yememek bir sene böyle gitsin bakalım ileride neler olur zaman gösterecek....
 

delibalta

Forum Bağımlısı
Kayıt
24 Eylül 2004
Mesaj
672
Tepki
2.684
Şehir
kuzeyli
Başlangıç
1997—98
Bisiklet
Bisan
Bisiklet türü
Dağ bisikleti
daha ilk yarışta düşmeyi kopmayı bırak son ataklara kadar gelmiş. Üstelik hiç pozisyon vb tutamayıp her seferinde gereksiz enerji harcamasına rağmen zorlanmadan kalmış grupla. İşi öğrenince çok tehlikeli bir yarışçı olacak Ferhat abi.
Bence de harika :)
 

Ferhat Köse

Forum Bağımlısı
Kayıt
13 Şubat 2010
Mesaj
6.263
Tepki
8.463
Yaş
48
Şehir
Eskişehir
Bisiklet
Bisan
@ihtiyar

Abi senden bunu duydum ya daha ne olsun.Tum desteklerin icin minnettarim saygilar...
 
  • Beğen
Tepkiler: ihtiyar

mustafa tabanlı

Aktif Üye
Kayıt
2 Kasım 2013
Mesaj
167
Tepki
192
Şehir
izmir
Sayın Ferhat Köse,
Öylesine güzel,detay detay anlatımla hiç bilgim ,yarış tecrübem olmamasına rağmen sanki bende orada grubun içindeymişimde sizi izliyormuşum hissine kapıldım,heyecan duyarak bir solukda okudum sonuna kadar .Bisiklet sporunu ,alçakgönüllükle ,övünmeden anlatıp sevdirenler sağolsun daha nice başarılara imza atsınlar.
Ferhat bey bacağınıza kuvvet,şansınız bol olsun,başarılar dileklerimle..
 
  • Beğen
Tepkiler: Ferhat Köse

Turan Babacan

Forum Bağımlısı
Kayıt
18 Aralık 2013
Mesaj
1.331
Tepki
1.341
Yaş
44
Şehir
İzmir
Bisiklet
Bisan
Okumak zevkliydi. Yarışmak isteyen arkadaşlar içinde güzel bir yazı oldu. Umarım okurlar. ^^
 
  • Beğen
Tepkiler: Ferhat Köse

Yücel Demirkılıç

Forum Bağımlısı
Kayıt
4 Temmuz 2013
Mesaj
644
Tepki
278
Şehir
Giresun
İsim
Yücel Demirkılıç
Bisiklet
Specialized
Sevgili Ferhat abi yazın çok hoş olmuş ilk yarışın olmana rağmen gerçekten çok iyi birşey başarmışsın. Yazını okurken kederlendim , birkaç sene önce bende yarışların içindeydim . Çok özlemişim valla , bu arada yazılarınız da o ortamı yaşamamı sağladı. İnşallah seneye tekrar yarışlara başlayacağım ve elitlerde yarış koşacağım. :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Ferhat Köse

Milbert Hofen

Forum Bağımlısı
Kayıt
14 Eylül 2013
Mesaj
847
Tepki
1.623
Şehir
Münih
Bisiklet
Canyon
Sporun hangi dali olursa olsun musabik olmak gercekten ayri bir haz.
Abi hicbir basari sansla veya calismadan gelmez.O 40 günün disinda belli ki ayrica yillarin emegi var.
Gonulden tebrikler,umarim basarilarinin devami gelir.

q klavye icin ayrica ozur dilerim.
 

Tesup Taru

Forum Demirbaşı
Kayıt
21 Mayıs 2010
Mesaj
416
Tepki
425
Şehir
Kayseri
Bisiklet
Salcano
Tebrik ederim Ferhat Bey. Özenmedim desem yalan olur. 38'de yarış koşmaya başlanabildiğini gösteriyorsunuz. Benim de aklımdan geçmiyor değil, en azından denemek. Ama kilomdan (82) ya da vücut ölçülerimin uygunsuzluğundan (kas kütlesinin büyük kısmının üst vucudumda olmasından) şüphe ediyordum. Fakat fotoğraflara baktım da, siz epey fitsiniz ama diğer takımlarda hatta sizin takımda bile bayağı göbekli sporcular görünüyor. bu umutlu olmamız için bir sebep olabilir mi :) tebrikler ve tecrübe paylaşımı için teşekkürler tekrar...
 
  • Beğen
Tepkiler: Ferhat Köse

Ferhat Köse

Forum Bağımlısı
Kayıt
13 Şubat 2010
Mesaj
6.263
Tepki
8.463
Yaş
48
Şehir
Eskişehir
Bisiklet
Bisan
@Engin Sarı

Öncelikle teşekkürler.Ben 187 boyunda 79-80 kilodaydım kasım ayında Aralık mtb yarışı için şeker ve ekmeği keserek bu güne kadar 73 kiloya indim yani 187 boy 73 kiloyum hedef Haziranda tırmanış olacaksa 71 kilo :) Sordugunuz sorunun cevabını yazıda biraz bahsetmiştim buradan biraz daha açayım eğer etap düz yol ise(Mersin dümdüz bir yol) kilo cok da etkileyici değil hatta hızı korumak adına avantajı bile var ağır bir kütleye ilk ivmeyi vereceğiniz zaman zorlanırsınız ama hızı kazandırdıktan sonra korumak daha kolaydır.Bu yarışta gördüğünüz o kilolu insanların büyük kısmı takım antrenörleri kişisel antrenörler veya yıllardır yarış koşan tecrübeli insanlar ben boş beleş yarışçı görmedim desem olur olanlar da bir iki kişiydi.Grubun en acemilerinden biri bendim yer tutma konusunda tüm resimleri indirip incelediğimde görüyorum ki hep önüm açık kalmış grubun dışındayım kollarım çok açık ve bisiklete tam yatamıyorum :) Türkiye şampiyonası Karaman yada Çorumda yapılacak Çorumu bilmiyorum ama Karamanda olursa yaklaşık 10 km lik bir tırmanış olacak işte o zaman göreceğiz kimden ne cıkacak ayrıca yine Türkiye şampiyonasında TT zamana karşı yarış olacak orada da bazı şeyler netleşecek grubun içerisinde 45-50 km hız ile gidenler tek başına kaç ile gidebiliyor tabi bu tip yarışa katılmama ihtimalleri de yüksek :) ilk yazıda belirttim performanstan çok daha önemli etabı iyi analiz ederek ona uygun çalışmak ve yer tutma tecrübeleri.Hiç çekinmeyin en kötü ihtimal harcırah kazanamaz cebinizden masrafları ödersiniz o da yaşanılan hatıralara tecrübeler için çok küçük bir rakam.

@yucel gulesenoglu

Benim ilk olduğundan dönüşlerde fazla acemiydi bir sonraki emin olun öyle olmayacak proğrama dönüşleri ekledim bile :) düşününce aslında çok keyifli tabi geriden girip önden çıkabiliyorsanız :) benim gibi önde girip geriden cıkıyorsanız eziyetten başka bir şey değil :)

@Hüseyin Çelebi

Hüseyin çok teşekkürler.Biliyorsun beni yarışma psikolojisine sokanların en başında geliyorsun seni gördükten sonra yarışmamak elde değil :) Benim en büyük şansım Allah karşıma hep mütevazi ve bu işi çok iyi bilenleri karşıma cıkarıyor tabiri caiz ise daha işin çakalları ile muhatap olmadım sadece uzaktan gördüm onları :)
 

mehmetsarı

Aktif Üye
Kayıt
21 Eylül 2012
Mesaj
148
Tepki
193
Şehir
İzmir
Bisiklet
Canyon
Tebrikler Ferhat Bey, güzel paylaşım ve anlatım. Başarılarınızın da devamı gelecektir...
 
  • Beğen
Tepkiler: Ferhat Köse