Scudo Sports

Kadronun içinden kablo geçirmek

Hazır konu açılmışken Gidon değişimi yapacağım ve kablolar kadro içinden geçiyor .Bulunduğum yerde amatör bisikletçi var.Kabloları kadro içinden çıkarıp yeni gidonu kurmak sonrasında vites fren ayarı zor olur mu?Yani vites geçişi yapı bozulur mu?Yoksa az çok el yatkınlığı olan bisikletçi rahat yapar mı?
Eli yatkın ve daha önce bu işlemi yapmış biriyse zorlanmaz,yeni gidonunuzda kablolar içerden geçmeyse muhtemelen kabloların kısaltılması gerekecek,çünkü normal gidonlardakinden daha az kablo kalabalığı oluyor bu tip gidonlarda,fakat kabloyu fazla kısaltırsa gidon kasma yapıyor ona dikkat eder inşallah,fazla kısalınca gidonun hareket kabiliyeti biraz azalıyor tel gerginliğinden ötürü,kabloların gerginlik ayarını yaptıktan sonra ayarlar kaçacağından yeni ayar gerekir ama o basit.
 
Scudo
Lastik içi sıvı pratik diye düşünüyorum zırhlı lastiğe göre. Bariz bir dezavantajı var mı?

Maliyet + Ekipman + Uyumluluk :D Sıvı olayı maalesef çok yaygınlaşamadı. Zırhlı lastik falan da hikaye gibi. Ufak dikenle patlattığım zırhlı lastik var :(
 
  • Beğen
Tepkiler: osmancan71
Maliyet + Ekipman + Uyumluluk :D Sıvı olayı maalesef çok yaygınlaşamadı. Zırhlı lastik falan da hikaye gibi. Ufak dikenle patlattığım zırhlı lastik var :(
yüksek bi maliyeti yok aslında. ben bisikletçiden 5 tl ye alıyordum bi sıvıyı şimdi 10 tl tüpü. 1000 km götürdü oda beni. hatta yarısını doldurmuştum :) boşalma sebebide teker dönmeyi bırakıcna sıvı kendini salmış son turlarımdan birinde 2-3 patlak çıkmıştı birini kapatamadan gezim bitti farketmedim bende. uyumluluk presta sibopsa vittoria markasının sibobunda ayrıca sökme yeri var sıvı doldurmaya yarayan(çok basit bi işlemle sökülüyor). formulax felan biraz pahalı doğru. 40 tl ye aldım diğeri işe yaramazsa kullanırım diye gerek kalmadı şimdiye kadar
 
Son düzenleme:
Geri