Resul Yılmaz
Aktif Üye
- Kayıt
- 17 Ağustos 2013
- Mesaj
- 126
- Tepki
- 95
- Şehir
- İstanbul
- Bisiklet
- Giant
Merhaba, bisikletimi alalı daha 3 gün oldu. Bisikleti bir internet sitesinden, Konya'dan aldım. Gidonu ve ön tekeri taktıktan sonra kontrol amaçlı Kaçkar Bisiklet'e (Giant Ortaköy bayii) gittim. Gidon ve maşa, komple ikisi istemsizce yolda giderken dar açılarla sağa ve sola yalpalıyordu. Buna bakar mısınız dediğimde, orada çalışan genç çocuk yalandan iki vida sıktı. Ben "bitti mi şimdi?" diye sorduğumda, "Buyrun" cevabını alarak sorunu hallettiğini ima etti. E diğer frenler, pedallar vs her şey yerli yerinde mi? Bozuldu diye de değil. Kontrol etmeyecek misiniz? Dediğimde "O, tam bakıma girer. Ücreti de 50 TL" dedi. Hayır bunun garantisi zaten var? Neyin tantanasını yapıyorlar?
Şimdi ben bu durumu kime şikayet edeyim? Giant'a mı, aldığım yere mi, Kaçkar'a mı, Şikayetvar.com'a mı, Tüketici Hakları'na mı? Kime? Çok sinirliyim. Sıfır bisiklet alıyorsun (ki ben normalde ikinci elden yanayım ama çok uygun fiyatla bir yerde buldum, burasını geçelim.) garanti var ama yok? Gel de dellenme şimdi.
Şimdi ben bu durumu kime şikayet edeyim? Giant'a mı, aldığım yere mi, Kaçkar'a mı, Şikayetvar.com'a mı, Tüketici Hakları'na mı? Kime? Çok sinirliyim. Sıfır bisiklet alıyorsun (ki ben normalde ikinci elden yanayım ama çok uygun fiyatla bir yerde buldum, burasını geçelim.) garanti var ama yok? Gel de dellenme şimdi.