Yetkin Wh-m540 QR'lar hariç tam 1830gr geliyor.(Terazide tartılmıştır.)Her ne kadar göbekler rulmanlı olmasa da akıcılığı ciddi derecede başarılı.Yüksek süratlerde(65 km/h ve üzeri) çok başarılı bir dengesi var ve aşırı darbelere karşı ciddi bir direnci var.Bunu kısaca anlatmak gerekirse bundan 2 sene önce Ağustos sonu civarında bu jantı Atilla abi aldı,haftasında Alanya yarışına girdi sonraki ay büyük kavgalar sonucu jantları ondan satın aldım
,aynı senenin kışında Kaçkar Belgrad yarışına girdim,sonraki sene Polonezköy arazide ve yazın yaklaşık 2 ay kadar da eski Foça dağlarındaki kayalıklarda olmak üzere yılboyu tecavüz ettikten sonra bir kere jant ayarına girdi.Aynı sene ve bu sene içindeki 4 belgrad yarışına,üstüne Adana yarışına,onun üstüne buradaki kriteryum yarışlarına da girdikten sonra ilk defa bilye kapaklarını açtım.Bilyeler değiştiği gün yapmışken bir ayar daha yapayım dedim ve 2 nci jant ayarını yaptım.3.5 ay önce bizim takımda junior bir kardeşime verdim oda halen jantların üstünde depinmekte.O günden beri de daha ayar veya bir değişim yapılmadı.3ncü senesinde halen yeni doğmuş gibi yaşıyor.
WH-M 540'ın bendeki geçmişi bu şekilde kararını sen kendin verirsin artık.
Yazmayı unutmuşum; 540'ı diskle kullanamazsın bunun için ya 765(24 telli) yada 959(16 telli) modellere bakacaksın.) 959 modeli 540 modelinin disk versiyonudur fakat Türkiye'de olmayabilir.Diski eğer mekanik düşünüyorsan zaten V-frenden vazgeçme hiç bir farkları yok,hatta paralel V-fren mekanikden daha iyi bile diyebilirim.Ama ilerisi için hidrolik düşünüyorsan (buna lafım olamaz ciddi bir tutuşu var) 540'dan vazgeçeceksin.