Scudo Sports

işte agır ama cıkamadıgı yer yok:)))))

@burnout_54
8 basamak basamak yukseklikleri biraz fazlaydı ama ne olursa olsun benim maşa kaldıramadı:) birden yağ boşaltmaya basladı daha sonra boşluk yaptı.
ama su an kullandıgım maşayla 18 basamaktan falan atladım sadece akort ayarım bozuldu okadar onunda sebebi arka arkaya atlamam oldu:) ama rock shox manitou gibi maşalar dışında hiç bir maşayla atlamayı düşünmuorum bozulcagı kesin gibi:)
 
Scudo
@çağatay_çankaya
memnun degilim çünkü hem 6 senedir kullanıorum hem de amacım sonucta antrenman ve gezi dag taş:) bu bisiklette hiç bunlara gore deil gibi bel agrısı cok yapıyor yokuş cıkarken .Specialle yaklaşık 1 saat 50dk de cıkmıştım uludağa hemde antrenmansızken ama bu bisikletle 3.5 saat sürüyor bide üstüne enerjim kalmıyor:) ama genede bununla araziden iniş mükemmel zaten sadece onun hevesiyle cıkıorum her seferinde yoksa bu işkence cekilmez. ilk fırsatta bir bisiklet almayı düşünuorum ama fiyatlar cok yüksek geliyor biraz düşse taksitle falan alıcam bişey. bunu da hatıra olarak saklıcam:)
 
Ben de kadroyu değiştirme gibi bir düşünceye kapılıyor gibiydim. Fakat bugün bi kron kaos kullandım. Çıkarken bir iki kilo hafif ve hardtail olduğundan biraz daha iyi elbette fakat inerken bilhassa biraz hızlı ve eğimi değişen bükümlü yollarda biraz yolu tutmuyormuş gibi geldi. Zaten bisiklet sürmeyi spor olsun diye yapıyorsak bence kaldırdığımız ağırlığın pek de önemi yok şeklinde düşünüyorum. Bence önemli olan üzerindeki sistemin döktüğünüz teri arka tekerleklere güzel bir şekilde iletmesi.Bu sistem de en az Deore olsun inşallah. Kronun üzerinde alvio vardı, birşeyler eksik gibi geldi :). Vites mesela:D .
Bu arada bu bisiklet yaklaşık 14700 gram ! E 1700 gramın lafı mı olur.
Ha bu arada bütün bunlardan ayrı olarak önemli yarış yapıyorsak bence gidip 10 - 15 milyarlık çok hafif bi bisiklet almalı...
 
  • Beğen
Tepkiler: beykan
@talebetaleb
dogru söylüyorsun arkadasım ama bizim kadroların en buyuk sorunu acıları DOWNHİLL oldugu için yokus cıkarken cok bel agrıtıyor. ve harley davidson kullanıyormusuz gibi bir his veriyor buyuzden amortisörsüz kadro cok daha uygun aslında bide sen virajlarda hakimiyeti bunla oldugu kadar saglayamanın sebebi gidon boyu:) biliosun bizimkiler cok geniş:)
 
@beykan

Beykan kardeşim '' eğimleri değişen bükümlü yol '' derken ; tek rampa halinde değil de ardarda küçük rampalar halinde olan veya yüzeyi bozuk olan yolları kastetmiştim. Böyle yolda hardtail olan bisikletle inerken yolun düz olmadığı yerlerde arkası eğim farkından dolayı zıplıyor bunun sonucunda arka freni rahat bi şekilde kullanamıyorsun. Ayrıca gidon hakkında dediğin şeylere katılıyorum ve o Amoeba el yapımı gidon bu bisikletin en sevdiğim parçalarından biridir..
 
Valla ben de kendi Drag F5imi çok seviyorum ama gökten bi Foes Racing inse dönüp bakmam bi daha Draga :D
Bu arada hani o konuda çok şükür bi tecrübem yok da :) öyle atlamalarda maşa kırılmaz, kadronun bogazı kırılırsa kırılır. Ha maşa da kırılır illa ki nie kırılmasın, ama asıl dikkat edilmesi gereken yer bogaz. Ayriyetten daha geçen gördüm Norco mu Kona mı ne, downhill bisikleti, güya güçlendirilmiş bogazı var falan.. darmadagın olmuş alet. Nasıl biniyolarsa artık..
Yanlış bi açıyla yere inilirse her kadro patlar aslında, suntour varmış marzocchi varmış çok bi fark yok, fizik kanunları konuşur :D
 
@DragF5.user
ben maşa kırıldı demedim zaten maşa dibine vurdu atlayınca ve bişeyler patlatı ve boşluk oluştu sadece... ayrıca benim bogaz nasıl bişeyse amoeba el yapımı cok iyi hiç bişey olmadı...
 
Ben şu sizin "ağır ama sağlam" gidondan aldım dün...
Acayip memnunum..Müthiş bir açısı var...Ama benim ufacık kadroda komik duruyor...Artık uzun yola giderken Düz gidonumu, şehir içinde kullanırken bu hi-rise ı kullanıcağım...Şehir içinde acayip zevkli oldu bizimkinin sürüşü...:D
 
@johny
Merhaba Johny kardeş gidonu nereden kaça aldın acaba? Olur da bişey olursa yedek parça olarak falan bulunsun :)
 
Yeşil Bisiklet'ten aldım..Yaklaşık 20 $ sanırım...Sitesine girerseniz görürsünüz...
Amoeba downhill gidonu diye geçiyor...;)
Benim bisikleti FR ye çevirdi:D:D...Ama dediğim gibi biraz fazla ağır bir gidon, uzun yolda düz gidonumu takacağım...:)

(Ayrıca yedek parça olayı demişsiniz...Ancak ben şuna inanıyorum...""Bisikletin her yeri dağılabilir...O gidon dağılmaz"":D:D:D)
 
@johny

Yesil bisiklet'in sitesinden baktım, fiyatı 29 $ mış;) .Güle güle, kazasız belasız kullanmak nasip olsun... Bu arada gidon hakkında hemfikirim .
 
haklısınız valla ben de hemfikirim gidon konusunda:) örnegin benim bisikletin heryeri dagıldı dediiniz gibi:) kadro bile catladı bütün parcalar deişti ama gidonda sadece çizikler var:)
 
kırılan parcalarım
1.pedallar...
2.arka aktarıcı
3.vites fren kolları
4.ayna kol orta dişli
5.kadro catladı
6.maşanın içinceki bazı parcalar kırıldı
7.arka amortisörün de aynı sekilde içinde bişeyler parcalandı
8.akort tellerinin bazıları
9.zincir cok miktarda modelleri duraace=XTR ,hg53 3 adet, :)))))))
 
Maaşallah...
Hala gidiyor emektar bianchi...:D:D:D
Ama dediğim gibi o gidonun sadece boğa resmi silinir bence...Onun dışında evladiyelik bir gidon:p
Oğluma saklicam gidonu tepe tepe kullanısn 20 yıl sonra:D:D
 
@johny
OKADAR COK KULLANDIM Kİ SADECE YARIŞLAR DEİL HERYERDE KULLANDIM BASINA GELMEYEN KALMADI TABİ:) AMA HELAL OLSUN EMEKTARIMA...:) dedigin gibi ben aldıgım sene silindi BOGALAR :) ama ÇOOOOOOOK SAGLAM HARBİDEN:)
 
İmzadan da görüldüğü gibi sörf yapan gergadanların bi kısmı duruyor gerisi gıcır gıcır:)
 
@talebetaleb
valla sen zaten 6 senedir bu bisikleti nasıl bole tuttun anlamadım selenin ustundeki kırmızı desenler bile duruo benim o sele paramparca oldu ustunden 5 sele daha gecti sen pek kullanmıodun heralde:) BENİM KULLANMAKTAN ÜSTÜNE BASMAKTAN O PEDALLAR BİLE KIRILDI YANİ CARPMADAN FALAN DEİL SADECE ÜSTÜNE BASMAK TAN DÜŞÜN ARTIK:)
 
Geri