istanbul downhill helmet cam

Scudo
Kayıt
30 Mayıs 2010
Mesaj
86
Tepki
59
Şehir
Kocaeli
Çok güzel, emeği geçenlerin ellerine sağlık.
Videonun sonunda düşen arkadaşa da geçmiş olsun :D
 

Muratcan Gümüş

Daimi Üye
Kayıt
30 Temmuz 2008
Mesaj
275
Tepki
194
Şehir
Antalya
gerçekten parkur çok güzel görünüyor, çekimde çok iyi olmuş, fakat kamerayı çok az daha yukarı kaldırırsan yani yolun ilerisinide görebilirsek daha da güzel olacaktır.. çünkü çektiğin şekilde izleme açısı çok daralıyor.. hatta bir sn.

çektiğin videodan bir bölüm ekledim.. ve evet işte demek istediğim açı.. bundan sonraki çekimlerinde tüm parkuru bu açıyla çekersen harika olacaktır.. bu arada video sonuna doğru ufak bir kaza atlatmışsın geçmiş olsun.. :) gerçekten videonu çok beğendim devamını bekliyorum, paylaşım için çok teşekkürler..
http://i295.photobucket.com/albums/mm160/bymuratcan/testrun2.jpg
 

KIVANC YILMAZTURK

Daimi Üye
Kayıt
7 Nisan 2011
Mesaj
353
Tepki
184
Şehir
Lüleburgaz
Sizleri canı gönülden kutluyorum cok güzel bir parkur olmuş bence istanbulda downhill yapmak isteyenlerde bi el atsalar daha cabuk ve daha değişik fikirler cıkar ortaya diye düşünüyorum ellerinize sağlık inş.. en kısa sürede biter...
 
Kayıt
9 Aralık 2010
Mesaj
87
Tepki
147
Şehir
ist
videodaki ilk kısa iniş araba yolu parkura giderken hem ısınma amaclı kullanıyoruz hemde arabayla inip çıktığımız için yolu 5 km kısaltmış oluyoruz yoksa parkurda araba yolu falan yok şimdiden belirteyim de yanlış anlaşılma olmasın. ikinci kuleden aşşağı inen patika yolu tamamen biz açtık keçi yolu bile yoktu 3 hafta canımız çıktı otları ve çalıları temizlemekten çoraplarımızın içinden kırkayaklar dökülüyordu:) videoyu kaydettikten sonra ilk 550 metredeki wallrideları basamak ve kickerları yaptık, şimdi ise aynı inşaatı yolun geri kalanına yapmaya başlıycaz. videoda düşen benim çok şükür bi şeyim yok zaten çift kat armorla çalılar yatak gibi geldi :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Bora Borahan
Kayıt
1 Ekim 2011
Mesaj
32
Tepki
10
Şehir
Rize
valla helal olsun abi çok beğendim :) Türkiye'de DH parkuru olması çok güzel. Ben de hele bi bisikletimi alayım Rize'nin yaylalarında parkurlarımı hazırlayacağım inşallah :)
 

Hasan TÜRKER

Forum Bağımlısı
Kayıt
2 Haziran 2011
Mesaj
1.750
Tepki
1.806
Şehir
Kocasinan - Bahçelievler - İstanbul
guzel paylasım. Emegıne saglık. Tesekkurler.
 

Arda Sert

Üye
Kayıt
14 Eylül 2011
Mesaj
42
Tepki
13
Şehir
Bursa
ellerinizden öpüyorum abilerim :) türkiyede de keşke Down Hill yaygınlaşsa bende down meraklısıyım çok iyi kullanırım bu sene içerisinde bir bisiklet almayı planlıyorum allahın izni ile alcıam bulunmasıda zor yani bulunsa bile fiyatlarıı uçuk :( :( öle veya böle alıcam ne mutlu sizlere sizin gibi abilerin yanında olmak vardı yaa kolay gelsin :))
 

Msgl

Forum Bağımlısı
Kayıt
1 Ekim 2011
Mesaj
893
Tepki
295
Şehir
İstanbul
İsim
Musa
Bisiklet
Mosso
normalde kalanalık şehirleri sevmem ama sırf bu avantajları için istanbul gibi şehirlerde yaşamak isterdim ....
 

Can_517

Aktif Üye
Kayıt
11 Ekim 2007
Mesaj
135
Tepki
58
Şehir
İstanbul
Bisiklet
Diğer
izlemesi adrenalin dolu çok keyifliydi. videoların devamını beklerim.
 

ihsan onur şener

Forum Bağımlısı
Kayıt
22 Eylül 2010
Mesaj
711
Tepki
450
Şehir
Kocamustafapaşa
Bisiklet
Diğer
@ Ben iyiyim moruk :)


Bende orda sürmek isterim ama bisikletim mtb ve taban kompanentler var ustunde(Salcano İgman)
 

mehmet ankaralı

Daimi Üye
Kayıt
27 Mart 2011
Mesaj
261
Tepki
96
Şehir
sultanbeyli
Bisiklet
Sedona
sizi takip ediyorum aydos parkurlarini haritanizdan gördüm ve gittim çok mükemmel bence takipe devam :)
 
Kayıt
2 Kasım 2011
Mesaj
37
Tepki
12
Şehir
İstanbul
Emeğinize sağlık arkadaşım. Harika bir iş yapıyorsunuz. Fakat bende nedense videolar görünmüyor. Çok merak ettim.
 
Yukarı Alt