İstanbul Avrupa Yakası Tur Rotalarınız

Miriel

Aktif Üye
Kayıt
7 Ağustos 2015
Başlık
9
Mesaj
110
Tepki
43
Şehir
İstanbul
İsim
Enes
Bisiklet
Sedona
Arkadaşlar merhaba,

Forumda bu şekilde birkaç konu mevcut ancak biraz daha kapsamlı olması açısından bu konuyu açmak istedim bir nevi ana konu olsun. :)

Başlıkta belirttiğim gibi öncelikle Avrupa Yakası için tavsiyelerinizi rica ediyorum ancak ilerleyen vakitler ve farklı dostlarımız için Anadolu yakası, İznin/Yalova/Bursa gibi günübirlik gidilebilecek rotalar hakkında da bilgi verirseniz memnun olurum.

Mesela ben ilk etapta bu pazar için sabah erkenden çıkıp 50-60 km civarı bir tur yapmak istiyorum. :)

Neyse lafı fazla uzattım, söz sizlerde..

Not: Konu yanlış forumda ise yönetici arkadaşlarımız gerekli yere taşırsa sevinirim. :)

Keyifli sürüşler..
 
Tepkiler: Kuzey Ege

Miriel

Aktif Üye
Kayıt
7 Ağustos 2015
Başlık
9
Mesaj
110
Tepki
43
Şehir
İstanbul
İsim
Enes
Bisiklet
Sedona
  • Başlık sahibi Başlık sahibi
  • #2
Günceldir.. :)
 

ilkerdogan

Üye
Kayıt
23 Temmuz 2015
Başlık
0
Mesaj
21
Tepki
15
Şehir
İstanbul
Bisiklet
Merida
Semtim Tarabya olduğu için başlangıç ve bitiş noktam Tarabya oluyor. Bu durumda o günkü halime, formuma göre rotalarım,
Tarabya - Beşiktaş - Tarabya
Tarabya - Sirkeci - Tarabya
Tarabya - Bakırköy - Tarabya
 
Tepkiler: Miriel

Deniz A

Forum Bağımlısı
Kayıt
8 Ekim 2014
Başlık
34
Mesaj
864
Tepki
1.977
Şehir
istanbul
İsim
YDA
Bisiklet
Cannondale
Hocam
Gopaşadan/yeşilköy/sarıyer sonra gopaşaya dönüş toplan 106 km oluyor. Sahilde ortaköyü geçtikten sonra keyif başlıyor.
 
Tepkiler: Miriel

ozbay13

Üye
Kayıt
8 Ağustos 2015
Başlık
0
Mesaj
5
Tepki
3
Yaş
27
Şehir
Istanbul
İsim
Ozan
Bisiklet
Salcano
beşiktaş- sarıyer arası, belgrad ormanı içinde ki rotalar, beşiktaş- kilyos güzel rotalardır. Birde metro ile başakşehire çıkıp ordan dönüş yapmıştım bilinmedik yollar olsun diye oda bayağı bi tat vermişti.
 
Tepkiler: Miriel

Edip Dinçer

HTFU!
Kayıt
12 Haziran 2011
Başlık
128
Mesaj
3.830
Tepki
5.608
Şehir
Sarıyer, İstanbul
Bisiklet
Cannondale
İstanbul içi en sevdiğim rotalar şu kısımlar;

Bağlantıyı görüntüleyebilmek için üye girişi yapmalısınız.


Bağlantıyı görüntüleyebilmek için üye girişi yapmalısınız.


Bu civarlar güzeldir ;)
 
Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı:

_constantine_

Aktif Üye
Kayıt
15 Ocak 2014
Başlık
3
Mesaj
162
Tepki
176
Yaş
36
Şehir
istanbul, çapa
İsim
Emre Savuran
Bisiklet
Salcano
karaburun' a gidebilirsiniz 60 km civarı. giderken yol üzerinde böğürtlen çalılarından kopartıp istediğiniz kadar yiyebilirsiniz. terinizi denize girerek dindirir ve tekrar dönüş yapabilirsiniz.
 
Tepkiler: ozbay13 ve Miriel

Miriel

Aktif Üye
Kayıt
7 Ağustos 2015
Başlık
9
Mesaj
110
Tepki
43
Şehir
İstanbul
İsim
Enes
Bisiklet
Sedona
  • Başlık sahibi Başlık sahibi
  • #9
Arkadaşlar hepinize teşekkür ederim, farklı tavsiyeleri olanları da beklerim.

Geniş bir konu oluşturalım. :)

@Edip Dinçer Sefaköy civarından başlayarak ben de benzer bir rota yapabilirim paylaştığın çok güzel oldu. :) Bu civarda trafik ve bisiklet yolu durumları nasıldır ?
 
Son düzenleme:

Edip Dinçer

HTFU!
Kayıt
12 Haziran 2011
Başlık
128
Mesaj
3.830
Tepki
5.608
Şehir
Sarıyer, İstanbul
Bisiklet
Cannondale
@Miriel

O rotaların büyük bir kısmında bisiklet yolu yok.
Bahçeköy orman yolu içerisinde ise yol dar ancak sabah erken saatte çıkarsanız çok araç geçmez.
Sahil yolu zaten bildiğimiz sahil yolu.
Hasdal Yolu kamyon trafiğinin yoğun olduğu bir yer ama trafik çok yok, bir de çok geniş emniyet şeridi ve bolca köpek var :).
Geri kalan yerler ise trafiğin olduğu alanlar, dikkatli olmakta fayda var.
 
Tepkiler: ozbay13

Hakan Boz

Daimi Üye
Kayıt
2 Nisan 2014
Başlık
23
Mesaj
283
Tepki
134
Yaş
26
Şehir
Karabük-İstanbul
Bisiklet
Corratec
Belgrad ormanında bildiğiniz güzel rotalar varsa paylaşır mısınız? Rotalara giriş yerlerini de söylerseniz çok iyi olur :)
 

muratt60

BİSİKLET HAYATTIR..
Kayıt
1 Temmuz 2015
Başlık
0
Mesaj
11
Tepki
3
Şehir
istanbul
Bisiklet
Salcano
@Miriel kardeşim bende bagcilar mahmutbey deyim Asağı dere yolundan devam edip şirinevler Ataköy Bakırköy sahilden devam edip emirgan İstinye kadar gidiyorum gittiğim guzargah gayet iyi zaten zeytinburnunda bisiklet yolu başlıyor ordanda devam edebilirsin.gayet iyi ve güzel sahilden kazasız belasiz sürüşleriniz olsun

@Miriel kardeşim bende bagcilar mahmutbey deyim Asağı dere yolundan devam edip şirinevler Ataköy Bakırköy sahilden devam edip emirgan İstinye kadar gidiyorum gittiğim guzargah gayet iyi zaten zeytinburnunda bisiklet yolu başlıyor ordanda devam edebilirsin.gayet iyi ve güzel sahilden kazasız belasiz sürüşleriniz olsun
 

lealtad

Forum Bağımlısı
Kayıt
23 Aralık 2014
Başlık
33
Mesaj
1.736
Tepki
2.547
Şehir
İstanbul
İsim
Hüseyin
Bisiklet
Diğer
İstanbul içi kendi oturduğum yeri ele alırsam Bağcılardan yüzyıl otoyola. Rami üzerinden Gaziosmanpaşa'ya. Oradan Eyüp'e. Eyüp da tünelden Şisli, oradan Büyükdere caddesinden maslak, Ayazağa üzerinden Sarıyer sahile. Sahilde soldan devam edip Rumeli Fenerine güzel bi rampa antrenmanı. Sonra tekrar geri dönüş sahilden Bakırköy. Ve oradan direk Bağcılar'a. Ortalama 100-110 km..
 
Tepkiler: oktayakgoz

ozbay13

Üye
Kayıt
8 Ağustos 2015
Başlık
0
Mesaj
5
Tepki
3
Yaş
27
Şehir
Istanbul
İsim
Ozan
Bisiklet
Salcano
@Hakan Boz ben bi kaç kere gittim belgrada rotaların bi iki tanesi tabela ve oklarla gösteriliyor o şekilde bulabilirsin bisiklet parkuru yazıyor. Bunun dışında orman içine giren dar patiklar var ben genelde onlardan birine girip kafama göre gidiyorm riski çok oluyor (derin çamur birikintisi, çok dik yokuş vs.) ama eğlencesi de çok oluyor :D Yine de özel olarak rota belitmek isteyenler olursa bende bekliyorum..:harika:
 
Tepkiler: Hakan Boz

CaGe

Bana bir kadeh deniz ver Yorgo
Kayıt
7 Mayıs 2015
Başlık
6
Mesaj
219
Tepki
545
Yaş
37
Şehir
İstanbul
İsim
Can
Bisiklet
Bianchi
Ben de belgrad'ta çamurla karışıkı bir mtb turu yapmayı çok isterim.. Henüz orada bisikletle siftahım yok... Belgrad turu ekibi oluşturabiliriz mtb ağırlıklı :)
 
Tepkiler: feyzun ve Miriel

Miriel

Aktif Üye
Kayıt
7 Ağustos 2015
Başlık
9
Mesaj
110
Tepki
43
Şehir
İstanbul
İsim
Enes
Bisiklet
Sedona
  • Başlık sahibi Başlık sahibi
  • #17
@Edip Dinçer Abi bir şey daha sormak istiyorum. Bu rotaları hangi bisikletinle yapıyorsun acaba ? :)
 
Yukarı Alt