Scudo Sports

Islak Zeminde Düştüm

Primattan Geldim

Forum Demirbaşı
Kayıt
6 Ekim 2012
Mesaj
588
Tepki
366
Şehir
Türkiye
İsim
Onur G.
Başlangıç
2003—04
Bisiklet
Diğer
Bisiklet türü
Katlanır
Merhaba,sabah isiklarda durmustum harekete geçmeden direksiyonu fazla döndürünce kaydim.Bisikletin lastigi crossway 40v nin lastigi ama modelini bilmiyorum.

Hataliyim biliyorum ama gene de önlemimi almak istiyorum f/p orani güzel bir model tavsiye edebilirseniz sevinirim.Saygilar

Yukari

Arkadaslar,üzerindeki tekerin modeli kenda kwest 1220 imis.
 
Scudo
@Onur İlker Gündoğdu
Yukari
 
Ben de aynı bisikleti kullanıyorum.Schwalbe marathon green guard 700x35c ye geçtim Bu gün ıslak zeminde 52km sürdüm çok memnun kaldım.
 
  • Beğen
Tepkiler: Milbert Hofen
@Ahmet-E
Hocam simdiki 700x28 . Açikcasi kalinlasmasini istemiyorum

@alperK
Hocam MTB lastigine degil de daha kaliteli bir lastige ihtiyacim var
 
Aynı bisikletten bende de var. Kesinlikle lastiğini değiştirmelisin.(ben değiştirdim) Marathon Racer'ın modelleri ideal seçim olabilir.HAfif, hızlı ve dayanıklı. (benimkisi de şuan racer 622X35 ) Yalnız lastik ölçüsüne dikkat et. Belli bir ölçüden fazlasını kadro kabul etmeyebilir.
 
  • Beğen
Tepkiler: Ahmet-E
700x23 kullanıyorum bugün yerler ıslaktı kaymadı gayet memnunum
 
Lastiğinizin 700x28 olduğuna emin misiniz ? Standart olarak sunulan modelde daha kalın bir lastik bulunuyor. Zaten o modelde, 28'lik bir lastik eğreti durur. Tabii ki zevkler tartışılmaz ama bisikletin kullanım alanlarını hesaba katarak yorum yapmaya çalışıyorum.
 
yeni lastiğe gerek yok. dikkatli sürsen yeterli bence. benimde racekingler ıslak zeminde çok kayganlar ama nerede ne yapacağını bilirsen sıkıntı olmuyor
 
Çok özür dilerim.Tekrar baktım 700x40c yazıyor o halde önerdiklerinizden birini alsam işimi görür zannediyorum
 
700x40c bayağı kalın 700x35 ya da 700x32 ideal bence...
 
Cihan beye katılıyorum. Lastik değiştirmenize gerek yok. Hangi lastikle aynı hareketi yapsanız düşersiniz. Dikkatli sürmeniz ve ıslak zeminde sürme tekniklerini öğrenmeniz daha önemli.
 
Bisikleti yatırmadan döndürmeniz gerek ;) yatırınca düşüyorsunuz. Bu kış buzun üstünde alıştırma yapma fırsatı buldum :D
Şu açıdan da bakabiliriz. Buzun üstünde gidip, dönebildiğime göre ıslak zeminde haydi haydi gidebilirisiniz, iş biraz tekniğe dayanıyor :)
 
@Mert Ahmet
Hatalı olduğumu biliyorum da işte gene de iyi bir lastik alayım diyorum :) Zaten genelde kötü diyorlar bu lastiğe.
 
@Onur İlker Gündoğdu
Eldeki iş görüyorken bence yenisine para vermek çok mantıklı değil :) Elinizdekini sonuna kadar kullanın öyle değiştirin derim. Tabi sizin bileceğiniz iş. :)
 
@Emre Akkanat

@cihan kırmızı

@Tahir Keskin

@Mert Ahmet
Arkadaşlar haklısınız ama Kenda marka o lastiklerle ancak buz pateni yapılır. Bence kendi lastiklerinizin performansını hafife almayın. :)

Not : Kenda lastikle kısa sürede 7-8 patlak olayı yaşadım. Marathon racer ile ise 0 patlak. Yani lastik her açıdan zayıf. Uzun bir mesafede size sorun yaşatmayacak lastik seçimi, birinci önceliğiniz olmalı.
 
@Soner Közen
Bende bianchi speed 1000 ile denemelerimi yaptım. Profilde gördüğünüz bisiklet. Üzerinde aldığımda olan cst marka lastikler var ve giriş seviyesi bir bisiklet olduğu için öyle çok kaliteli lastikleri olduğunu düşünmüyorum :)
Ayrıca lastiklerimiz ne kadar iyi olursa olsun tekniği geliştirmekte fayda var ;)
 
@Mert Ahmet
Teknik elbette her şeyden önemli ama konu lastik tavsiyesi. Kenda'dan ağzı yanmış biri olarak, ben de öneride bulunmak istedim :)
Şunu da rahatlıkla söyleyebilirim ki; elimde bulunan 40 euroluk bisiklet ile rahatlıkla Avrupa turu yapabilirim. Yapacağım tek değişiklik ise, 40 euroluk iyi bir lastiktir.
 
Türkiye'de büyük şehirlerde havada garip bir toz var. Yağmur yağınca yollarda balçık zerrecikleri oluyor. Bu toz su ile birleşince yollar kayganlaşıyor. Bu duruma hiç bir lastik çözüm sağlamaz. Lastikler prensip gereği suyu transfer ederek yere tutunmayı sağlıyor. Yer ile lastik arasında o garip toz olunca kayıyor.
 
Geri