Merhaba arkadaşlar
Yaklaşık 15 gün önce Unkapanı'ndan Mosso marka şehir bisikleti aldım. Bisiklet işi ile yeni yeni ilgilenen biri olarak bu bölgeden bisiklet alarak sanırım ilk hatamı yaptım. Bisikleti aldığım yerdeki yetkili kişiye bakım hakkında beni bilgilendirmesini istediğimde elimdeki ücretsiz bakım kuponu ve garanti belgesi ile herhangi bir yetkili mosso servisinde ilk bakımımı ücretsiz yapabileceğimi söylediler. Aldığım gün bisiklete şöyle baştan sağma bir bakım yapıldı. Tabi bakımların tam olmaması sebebi ile bisiklet kullanımı tehlikeli hal aldığı için direk bakıma götürdüm. Götürdüğüm yer satın aldığım değilde başka bir yetkili Mosso servisi. Bu servis bana ilk olarak bisikleti nereden aldığımı sordu. Kendinden değilde başka bir yerden aldığımı öğrenince bakımın 60 lira olduğunu söyledi. Eğer Mosso yerine başka bir bisiklet olsaymış ücretin 100 tl olacağını söyledi. Elimdeki belgeleri hiç göstermeden ve dahada uğraşmamak adına tamam bisiklet kalsın sen bu bakımı yap dedim. Amacım ortalığı bulandırmadan direk Mosso ile irtibata geçmekti. Birkaç görüşmeden sonra durumu satış sonrası temsilciliğine belirtmem gerektiğini anlattılar. Ama ne yazık ki satış sonrasına bir türlü ulaşım sağlayamadım.
Şimdi büyük ihtimal 4 5 saat sonra bisikletin bakımı bitecek. Ben, benden talep edilen paranın peşinde değilim. Ama bana sağlanan haklarda ücretsiz bakım gibi şeyler mevcut ise onu sonuna kadar kullanmak istiyorum. Bu benim en doğal haklarımdan biri. Tecrübeli arkadaşlardan bu durumun nasıl çözümleneceğine dair bilgi alabilmek beni memnun eder.
Teşekkürler.
Yaklaşık 15 gün önce Unkapanı'ndan Mosso marka şehir bisikleti aldım. Bisiklet işi ile yeni yeni ilgilenen biri olarak bu bölgeden bisiklet alarak sanırım ilk hatamı yaptım. Bisikleti aldığım yerdeki yetkili kişiye bakım hakkında beni bilgilendirmesini istediğimde elimdeki ücretsiz bakım kuponu ve garanti belgesi ile herhangi bir yetkili mosso servisinde ilk bakımımı ücretsiz yapabileceğimi söylediler. Aldığım gün bisiklete şöyle baştan sağma bir bakım yapıldı. Tabi bakımların tam olmaması sebebi ile bisiklet kullanımı tehlikeli hal aldığı için direk bakıma götürdüm. Götürdüğüm yer satın aldığım değilde başka bir yetkili Mosso servisi. Bu servis bana ilk olarak bisikleti nereden aldığımı sordu. Kendinden değilde başka bir yerden aldığımı öğrenince bakımın 60 lira olduğunu söyledi. Eğer Mosso yerine başka bir bisiklet olsaymış ücretin 100 tl olacağını söyledi. Elimdeki belgeleri hiç göstermeden ve dahada uğraşmamak adına tamam bisiklet kalsın sen bu bakımı yap dedim. Amacım ortalığı bulandırmadan direk Mosso ile irtibata geçmekti. Birkaç görüşmeden sonra durumu satış sonrası temsilciliğine belirtmem gerektiğini anlattılar. Ama ne yazık ki satış sonrasına bir türlü ulaşım sağlayamadım.
Şimdi büyük ihtimal 4 5 saat sonra bisikletin bakımı bitecek. Ben, benden talep edilen paranın peşinde değilim. Ama bana sağlanan haklarda ücretsiz bakım gibi şeyler mevcut ise onu sonuna kadar kullanmak istiyorum. Bu benim en doğal haklarımdan biri. Tecrübeli arkadaşlardan bu durumun nasıl çözümleneceğine dair bilgi alabilmek beni memnun eder.
Teşekkürler.