Ibera Gidon Çantası (IB-HB2) Tanıtımı

Konu, 'Genel Bisiklet Konuları' kısmında Emrah Pektaş tarafından paylaşıldı.

  1. Emrah Pektaş

    Emrah Pektaş Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    12 Mart 2009
    Mesajlar:
    487
    Beğeniler:
    362
    Şehir:
    Balıkesir
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    Merhabalar

    Lejant:

    Açıklama
    Resim

    Tavsiye üzerine bir gidon çantası alma kararı verdim ve Türkiye’ye yeni giren ibera markasının IB-HB2 modelini tercih ettim.Malzeme kalitesi iyi denebilir.Çanta boş olsa dahi formunu koruyor.
    [​IMG]

    Çanta kutusuz olarak geliyor.
    [​IMG]

    Çantanın ana bölmesi, konumu değiştirilebilen bir ayrıcı ile (Kenarlara cırtlı sistem ile tutunuyor) ikiye bölünmüş.Ayırıcı, istenirse çıkarılıp bu kısım tek bölme olarak da kullanılabilir.Ana bölmenin iç ölçüleri yaklaşık 16 cm.(uzunluk) * 12 cm. (genişlik) * 14 cm.(derinlik) dir; bu da 2.7 dm[SUP]3[/SUP] yapıyor.Kataloğunda ve satıldığı sitelerde belirtilen toplam 4.2lt.lik hacim ön ve yan cepleri dahil edilmiş hali ile toplam kapasite olsa gerek.Ön taraftaki bölmede küçük de olsa iki adet fileli göz mevcut.
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    İlk kez gidon çantası aldım ve bugün kullanma imkanı buldum.Hacim olarak bence en ideal ölçülerde.Biraz daha büyük olması durumunda gidon hakimiyetine olumsuz etkilerinin olacağı kanaatindeyim.
    [​IMG]


    Ana bölme kapağının üst kısmında 12*12cm. boyutlarında kroki vb. koyabileceğiniz saydam bir harita gözü bulunuyor.Çanta, gidona quick release sistemi sayesinde bağlandığından takılıp çıkartılması son derece basit.
    [​IMG]
    [​IMG]

    İstenildiğinde sökülebilen ve ayarlanabilen omuz askıları sayesinde bisikleti park ettiğinizde çantayı kolayca yanınızda götürebilirsiniz.
    [​IMG]

    Çantanın alt kısmındaki fermuarlı gözde çantanın yağmurluğu saklı.
    [​IMG]
    [​IMG]


    :)Çanta ve bağlantı parçalarının malzeme kalitesi tatminkar.
    :)Turuncu renkli şeritler çantayı güzel hale getirdiği gibi güvenlik açısından bisikletin fark edilebilirliğini de arttırıyor.
    :)Kendi yağmurluğu var.

    :(Ön kısımda reflektif şerit yok.
    :(Gidonun önündeki fren ve vites kabloları biraz sıkıntı yaratabiliyor.Bu sorun diğer gidon çantalarında da var mıdır? bilmiyorum.
    :(Yan taraftaki bölmelerin fermuar açılış yönleri tam tersi olsaydı daha kullanışlı olacağı kanaatindeyim.

    :in:Bisiklet sürerken her an kolayca erişebileceğiniz bir gidon çantasının olması çok güzel bir durum.
     
  2. MuhammedErkan

    MuhammedErkan Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    22 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    897
    Beğeniler:
    440
    Şehir:
    Sivas
    Seviye:
    Hayırlı olsun. Gayet hoş görünüyor.
    Nerden ne kadara aldığınızı da yazsaydınız daha iyi olurdu.
     
  3. #3
    Emrah Pektaş

    Emrah Pektaş Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    12 Mart 2009
    Mesajlar:
    487
    Beğeniler:
    362
    Şehir:
    Balıkesir
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    Merhabalar
    Birkaç hafta önce şemsiye ile dahi çıkılmayacak sağanak yağmur altında yağmurluğuyla birlikte çantayı uzunca bir süre denemek zorunda kaldım.Yağmurlu günlerde, sadece yerler ıslak dahi olsa bisiklete binmeyi pek sevmem, ancak böyle bir yağmurda bisiklet kullanmaktan son derece keyif aldığımı belirtmek isterim.Mevsimin yaz olması şartıyla herkes mutlaka denemeli:)

    Uzun süre sağanak yağmur altında kalan çantanın içi nemlendi ve yumuşayıp formu bozulmaya başladı.İçindeki malzemeler ise ıslanmasalar bile nemden nasibini aldılar.
     
    Ömer Ş. bunu beğendi.

İlginizi Çekebilir

upload_2016-11-16_14-35-2.png
Bu sabah @emrah9700, kullanmaya başladığı güç ölçerle ilgili bir iki soru iletmişti whatsapp'tan. Astigmat başlangıcı nedeniyle telefondan okuyup yanıt yazmam zor. Sorularını buradan yanıtlamaya...
upload_2017-2-6_14-58-32.png
Bugüne kadar üzerinde hiç durmadığım bir konudan bahsedeceğim: Antrenman yoğunluğu dağılım modelleri (ingilizce kısaltması TID, yani Training Intensity Distribution). TID nedir, ne işe yarar...
5e5bb4d61700a7c23b5abfe47263a288.jpg
Sürüşlerimizdeki ortalama hız, ne durumda olduğumuzun iyi göstergelerinden biridir. Yol bisikletine ilk geçtiğimdeki ortalama hız hedefim 25 km/h olurdu hatırlıyorum :) Zamanla daha da yükseldi....