hollow tech II orta göbek sorunu

Konu, 'Vites - Çekiş Sistemi' kısmında ibt1990 tarafından paylaşıldı.

  1. ibt1990

    ibt1990 Kıdemli Üye

    Kayıt:
    9 Haziran 2012
    Mesajlar:
    211
    Beğeniler:
    55
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    arkadaşlar ben fcm 542 hollowtech II ayna kol kullanıyorum daha 1 hafta oldu kullanmaya başlayalı fakat düne kadar hiçbi sorun yoktu bügün pedala bastıgımda çatır çutur sesler gelmeye başladı göbek akıcı takılmıyo fakat ses yapıyo sorun nedir acaba yardımcı olursanız sevinirim :confused:
     
  2. #2
    ibt1990

    ibt1990 Kıdemli Üye

    Kayıt:
    9 Haziran 2012
    Mesajlar:
    211
    Beğeniler:
    55
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    arkadaşlar yardımcı olacak kimse yokmu :(
     
  3. alperen_69

    alperen_69 Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    12 Mayıs 2005
    Mesajlar:
    893
    Beğeniler:
    279
    Şehir:
    bursa
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    alet edevat var ise aynakol ve göbeği sökün kimse kesin bişey söyleyemez iyice inceleyin gerekiyorsa temizleyip yağlayın
     
    ibt1990 bunu beğendi.
  4. #4
    ibt1990

    ibt1990 Kıdemli Üye

    Kayıt:
    9 Haziran 2012
    Mesajlar:
    211
    Beğeniler:
    55
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    teşekürler bi sokup temizliyim
     
  5. umutkahraman

    umutkahraman Onursal Üye

    Kayıt:
    24 Ekim 2009
    Mesajlar:
    2.352
    Beğeniler:
    1.382
    Şehir:
    İNEGÖL-BURSA
    Bisiklet:
    Geotech
    Seviye:
    ses pedallarınızdan geliyo olabilir.hemen aynakoldan şüpelenmeyin.
     
    ibt1990 bunu beğendi.
  6. #6
    ibt1990

    ibt1990 Kıdemli Üye

    Kayıt:
    9 Haziran 2012
    Mesajlar:
    211
    Beğeniler:
    55
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    usta ayne kollun baglantı borusu ısındıgı zaman güneşten hafıfbi esneme yapıyomuş onu fark ettim pedallar spd zaten onlarıda bi yaglattım sorunnu çözdürdum biraz gıres yagı ekledim orda göbege
     

İlginizi Çekebilir

upload_2017-2-1_9-3-58.png
Şöyle bir hizmet olsa, iyi olmaz mıydı? - Katılacağımız yarış parkurunun tüm detaylarını biliyoruz. Diyelim ki, organizasyon bu parkuru internet sitesinden paylaştı veya geçen yıl bu parkurda...
upload_2016-4-29_9-12-48.png
Antrenmanları kayıt altına alıp bir program çerçevesinde performansınızı takip ediyorsanız, web üzerinden online hizmet veren analiz sitelerini mutlaka duymuş olmalısınız. Örneğin TrainingPeaks...
upload_2016-10-20_14-33-11.png
VO2max, ciğerlerimize aldığımız oksijenin ne kadarının yakıt üretiminde kullanıldığını gösteren bir üst sınır. Esasen aerobik kondüsyonla ilgili bir konu. Aerobik kondüsyon ise, birkaç dakikadan...