Hızlanınca vites 1'e düşüyor

Konu, 'Vites - Çekiş Sistemi' kısmında Mustafa.S tarafından paylaşıldı.

  1. Mustafa.S

    Mustafa.S Yeni Üye

    Yaş:
    19
    Kayıt:
    11 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    42
    Beğeniler:
    5
    Şehir:
    Eskişehir
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Arkadaşlar bugün bir bisikletçiden km saati aldım, gelirken deneyeyim dedim ve hız yapmaya başladım. Öncelike şunu belirteyimki km saati almadanda bu sorun vardı. Neyse devam edeyim işte hız yapmaya başladım sonra km saatine baktım 19.7 km gibi bir hızla gidiyordum sonra önüme döndüm ve birden vites 1'e düştü halbuki ben 4'te gidiyordum. Sonra pedal yavaşlayınca benimde ayağım dışa savruldu falan neyse onu ucuz atlattık. Neden direk 1'e düşer bu vites acaba? Bisikletçiye gitmeden halledebilirmiyim bu sorunu? Yardımlarınızı bekliyorum. Teşekkürler.
     
  2. #2
    Mustafa.S

    Mustafa.S Yeni Üye

    Yaş:
    19
    Kayıt:
    11 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    42
    Beğeniler:
    5
    Şehir:
    Eskişehir
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Gönderi yukarıda.
     
  3. İsmailÇağrı

    İsmailÇağrı Aktif Üye

    Kayıt:
    1 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    132
    Beğeniler:
    38
    Şehir:
    TR
    Seviye:
    vitesi küçültmek yayı gerdirmekle mümkündür. hiçbir şey yokken yay gerginleşmez olsa olsa gevşer ve bu durumda da vites yükselir. Ne tip bir vites kolu kullanıyorsun?
     
  4. #4
    Mustafa.S

    Mustafa.S Yeni Üye

    Yaş:
    19
    Kayıt:
    11 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    42
    Beğeniler:
    5
    Şehir:
    Eskişehir
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Hocam Salcano Nova 26" 'in orjinal vites kolu ya, tipi ni falan bilmiyorum :/
     
  5. ilkcan çağdaş

    ilkcan çağdaş Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    14 Şubat 2010
    Mesajlar:
    634
    Beğeniler:
    265
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    Vites telinizin gerginliğini kontrol edin.
     

İlginizi Çekebilir

upload_2016-11-16_14-33-40.png
Bu sabah @emrah9700, kullanmaya başladığı güç ölçerle ilgili bir iki soru iletmişti whatsapp'tan. Astigmat başlangıcı nedeniyle telefondan okuyup yanıt yazmam zor. Sorularını buradan yanıtlamaya...
skip-the-antioxidants.jpg
Merhabalar, Bicyling.com'un güzel bir makalesini paylaşıyorum :) Alıntı yapılan metin; 8 Quick Recovery Tricks to Get You Back on the Bike Bisiklet üzerine tekrar çıkmanızı hızlandıracak 8 püf...
upload_2016-4-22_9-48-45.png
Bazen aklımızdan geçen "bu şekilde uygulansa faydası olur muydu?" türünden soruları bilim insanları zaten test ediyorlarmış. Dün Cycling Performance Tips Blog sitesinde bu konuyu görünce ilgimi...