Hidrolik fren sorunları ve çözümleri

Kuzey Ege

Forum Bağımlısı
Kayıt
30 Temmuz 2015
Başlık
54
Mesaj
2.813
Tepki
7.636
Şehir
İstanbul
İsim
Murat Gökhan
Başlangıç
1980—81
Bisiklet
Lapierre
Bisiklet türü
Yol bisikleti

Bu yağ için pek hayırlı şeyler söylemiyorlar. Umarım sorun yaşamazsınız

@soner canlı
 
Tepkiler: soner canlı

soner canlı

Daimi Üye
Kayıt
31 Ocak 2014
Başlık
8
Mesaj
237
Tepki
211
Şehir
ankara
Bisiklet
Scott
@Kuzey Ege inşaallah hocam.Mineral bazlı olduğu için sorun yaşamayacağımı düşünüyorum. dot3 ya da dot 4 tipi yağlar tehlikeli galiba. 10 gündür bir sorun yok inşaallah zaman geçtikçe de parçalara zarar vermez.Aslında zeytinyağı koymayı düşündüm ama işte o da kışın donarsa diye çekindim açıkcası.
 

OğuzAytar

Üye
Kayıt
12 Eylül 2018
Başlık
3
Mesaj
75
Tepki
10
Yaş
15
Şehir
Konya
İsim
Oğuz
Bisiklet
Salcano
@Kuzey EgeNe gibi sorunları olabilir ki ikiside mineral yağ form da bebek yağı öneren bi servisten bahsediyorlardı. Mineral içerdikçe sorun olmaz diyorlar

SM-A700F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Tepkiler: soner canlı

OğuzAytar

Üye
Kayıt
12 Eylül 2018
Başlık
3
Mesaj
75
Tepki
10
Yaş
15
Şehir
Konya
İsim
Oğuz
Bisiklet
Salcano
@soner canlıBebek yağı öneren servisler bile var forum da okumuştum. Mineral içerdikçe sorun olmaz diyorlar.

SM-A700F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

soner canlı

Daimi Üye
Kayıt
31 Ocak 2014
Başlık
8
Mesaj
237
Tepki
211
Şehir
ankara
Bisiklet
Scott
@OğuzAytar İnşaallah hocam.Ben de öyle düşünerek kullandım ve tavsiye ettim zaten.Ama neticede mühendis değilim ben ve pek anlamıyorum bu işlerden.Ama el kadar şişeye de 40--50 tl vermek ve ilk acemilikle de o yağ ile işini halledememek de koyuyor insana.
 
Tepkiler: OğuzAytar

BertugK

Üye
Kayıt
27 Kasım 2018
Başlık
0
Mesaj
0
Tepki
0
Yaş
47
Şehir
İzmir35
İsim
Bertuğ
Bisiklet
Kron
Arkadaşlar benim kron marka bisikleti var benim 2 frende hiç tutmuyor yani bastığımda 5 saniye sonra duruyor çok hızla gittiğimde hiç tutmuyor bunu nasıl düzeltebilirim tamirci çok uzakta o yüzden götüremiyorum

Hidrolik Fren
 

OğuzAytar

Üye
Kayıt
12 Eylül 2018
Başlık
3
Mesaj
75
Tepki
10
Yaş
15
Şehir
Konya
İsim
Oğuz
Bisiklet
Salcano
@BertugKBakımlar vs tam mı yağ eksik olabilir.

SM-A700F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Murat1541

Üye
Kayıt
25 Ekim 2018
Başlık
0
Mesaj
2
Tepki
1
Yaş
20
Şehir
Tekirdağ
İsim
Murat Şen
Bisiklet
Ümit
arkadaşlar shimano m315 kullananlar tavsiye edermi en ucuz hidrolik olduğu için bilmiyorum teşekkürler
 

moonraider

Üye
Kayıt
24 Kasım 2018
Başlık
0
Mesaj
0
Tepki
0
Yaş
17
Şehir
İstanbul
İsim
Kaan Demir
Bisiklet
Salcano
Youtube'da yabancı bir kanalda frenler hakkında bilgiler var.Birinde fren kollarını gidona cırt kelepçe ile bağlayıp bisikleti dik konuma getiriyorlar ve bir gün öyle bırakıyorlar.Fren kollarında ne gibi bir degişiklik oluyor acaba ?
 

ihsan onur şener

Forum Bağımlısı
Kayıt
22 Eylül 2010
Başlık
70
Mesaj
710
Tepki
447
Şehir
Kocamustafapaşa
Bisiklet
Diğer
@moonraider

Eğer frende yağ eksiği yoksa, her hangi bi yerinde sıkışmış hava kabarcığı yoksa bisikleti ters çevirmeniz ya da benzeri şeyleri yapmanız frenleri boşaltmayacaktır.
 
Yukarı Alt