MTBye çevirip ne yapacaksınız onu anlayamadım. Eğer MTB parkurlarında binecekseniz kadro açıları nedeniyle tam verim alamazsınız. Şehirde sürecekseniz zaten niye MTB(dağ) bisikletine çevireceksiniz.
Kışın yağışlı havalarda MTB yani kalın ve dişli lastikli bisikletlerin (diğer birçok karakteristik özelliği var MTBlerin ama onları kast etmediğinizi düşünüyorum) daha güvenli olduğunu düşünüyorsanız tamamen yanılıyorsunuz. Kalın ve dişli lastik ıslak asfaltta ince ve silik lastiğe oranla daha kötü yol tutuşa ve güvenliğe sahiptir.
Sorunuza cevap olarak birçok kros kadro 1.75, 1.90 htta 2.00 lastikleri destekleyecektir. Ama daha önceki bir çok yorumumda yazdığım gibi lastik değişimi ile bisiklet değişmez.