Ghost Se 1175 aldım :)

Konu, 'Bisiklet Seçimi' kısmında randomname83 tarafından paylaşıldı.

  1. randomname83

    randomname83 Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    30 Nisan 2013
    Mesajlar:
    517
    Beğeniler:
    138
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    Gülen surattan da anlayabileceğiniz üzere, baya bi araştırma sonucu aldım bisikletimi. Fiyatında anlaştık el sıkıştık, 1 saat önce teslim ettiler kapıya... 8 yıldır bisiklete elini sürmemiş 96 kiloluk biri olmama rağmen (bisiklet zaten unutulmayan bir şey ama) yarım dakika sürmedi alışmam, sele konusunda da rahatsızlık çekmedim yaklaşık bir saatlik ilk sürüşümde.
    Kadro sağlam demişlerdi zaten, gerçekten etkilendim (bir çok bisiklete de bakmıştım). Görünüşü zaten çoğu mtb'ye hurda dedirtecek cinsten :) Maşanın kilitlenmesi meselesi de fena değil.
    Belim ağrısa da azıcık (şişmanlık kötü bi şey), ilk gece 3 tekerlekli bisiklet süren bi ufaklıktan yarış teklifi almak da hoştu :)
    (Yakın zamanda fotoğraf da ekliycem inş.)
     
  2. bkagan

    bkagan Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    24 Haziran 2012
    Mesajlar:
    768
    Beğeniler:
    253
    Şehir:
    Güzel olan heryer...
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    hadi hayırlı uğurlu olsun... :) düzenli olarak sürersen kilo filan kalmadığını görürsün...bol ve keyifli pedallar... :)
     
  3. Altınbaşak

    Altınbaşak Kıdemli Üye

    Kayıt:
    28 Nisan 2013
    Mesajlar:
    375
    Beğeniler:
    120
    Şehir:
    İstanbul-Avrupa
    Adı:
    Mehmet
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    hayirli olsun hocam.ins. ben de biran once ne alacagima karar verebilirim.
     
  4. #4
    randomname83

    randomname83 Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    30 Nisan 2013
    Mesajlar:
    517
    Beğeniler:
    138
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    Sırf bunun için 20 kilo verdim zaten :)
    İnşallah :)
     

İlginizi Çekebilir

upload_2016-10-26_10-22-10.png
Emre Üçüncüoğlu geçen yılın Aralık ayında 2016 hedefleri başlığıyla bir konu açmıştı. 2016 hedefleri Kışa doğru yaklaştığımız bu günlerde, 2017 hedeflerimizi şimdiden belirleyip, buna göre plan...
20150722_101706.jpg
yaklaşık 2 sene önce serçe parmağım kırılmıştı, bayramdan önce aynı yerden tekrar kırıldı, boksör kırığı diye geçiyormuş bu kırık tipi... Sağ el olduğundan günlük işlerimde aksaklıklara neden...
upload_2016-8-24_10-44-26.png
Sistemli çalışmak, gelişmek ve yarışlarda iddialı olmak isteyenler için akıl dolu bir site var. Adı Xert Online Xert Online | Login Baron firması bu siteyi hazırlarken aynı zamanda Garmin Edge...