Gerçekten işe yarıyorlar mı?

Konu, 'Genel Bisiklet Konuları' kısmında stratus tarafından paylaşıldı.

  1. stratus

    stratus Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    30 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    523
    Beğeniler:
    268
    Şehir:
    ist.
    Seviye:
  2. Ozan Güven

    Ozan Güven Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    1 Ekim 2006
    Mesajlar:
    676
    Beğeniler:
    225
    Şehir:
    Avrupayakası
    Seviye:
    gerçekten işe yarıyolar emin olabilirsin şerit slime ı kullanan biri olarak oldukça memnunum.. forumda konu hakkında arama yaparsan oldukça bilgi paylaşımı olmuştu daha önceden
     
  3. güray

    güray Kıdemli Üye

    Kayıt:
    9 Aralık 2006
    Mesajlar:
    302
    Beğeniler:
    82
    Şehir:
    antalya\istanbul
    Seviye:
    sert malzemelerden yapılıyorlar ve diken çivi gibi deliciler çok çok sivri değillerse,sert bi şekilde ve dik açıyla girmemişlerse önlüyor.ama önleyiciliği kalınlığıyla orantılı.lastiğin içini kaplamadığı yerlerinden yani yanlarından patlak alabilir.kapladığı alan ve kendisinin sertliği önleyiciliğini belirler...
     
  4. #4
    stratus

    stratus Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    30 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    523
    Beğeniler:
    268
    Şehir:
    ist.
    Seviye:
    çok teşekkürler.
     
  5. HaliliOzturk

    HaliliOzturk Yeni Üye

    Kayıt:
    3 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    0
    Beğeniler:
    9.882
    Çok tartışılan bir konu.
    Slime, patlak, patlak önleyici şerit gibi anahtar kelimeleri kullanarak arama yaparsan çok fazla bilgi bulabilirsin ;).
     

İlginizi Çekebilir

2.jpg
Merhaba arkadaşlar, daha önce kullandığım timex gpsde hız sensörüne bağlı otomatik pause ile aktivitenin mola süreleri strava kaydında gözükmüyordu.. [ATTACH] Ama garmin 1000 ve 520 gpsler...
2-1484682847519-10n1z5cna8fg7-630-354.jpg
BikeRadar, velodrom testiyle yol bisikleti üzerindeki farklı sürüş pozisyonlarının ne kadar hız ve süre kazandırdığını bulmaya çalışmış :) Link yazının sonunda olacak. Testin en isabetli verileri...
upload_2017-1-3_15-31-54.png
Spor sırasında nabız bandı kullanıyorsak bazen nabzımızın en üst noktaya çıktığını görürüz. Bu üst noktayı oksijen kullanarak maksimum yakıt ürettiğimiz üst sınır olarak görebiliriz. Buna teknik...