Konuyla ilgili tecrübem olmasa da araştırmışken bir iki çıkarımımı daha paylaşayım.
Bu göbeklerden kullanınca zincir gergisi kullanmazsanız ön vitesi de iptal etmeniz gerekiyor.
Gergi kullanırsanız muhtemelen kontra pedal sağlıklı çalışmayacaktır.
Bu durumda seçtiğiniz modele göre tamamı kullanılabilir en fazla 8 vitese sahip olacaksınız.
((link))
Zincir gerginliğini de arka tekeri yuvasında ileri geri oynatarak ayarlamanız gerekir ki bunun için de kadronun tekerin takıldığı yuvasının açısının ve şeklinin uygun olması gerekir.
not: disk frenlerde kadro arka üçgeni tek taraflı olarak güce maruz kalırken, kontra göbeklerde arka üçgenin birleşim yeri yani şehir bisikletleri geometrisi düşünüldüğünde arka üçgeni sele borusuna bağlayan dik hat boyunca bu güç ilerler...ki şehir içindeki fren ihtiyacı da düşünülünce kadroda bir sıkıntı yaratması çok olası değil.
Bunu düşünmemiştim, çok yüklenilmediği sürece sıkıntı yaratmayacağına katılıyorum.
Sonradan ekleme: Şimdi tekrar inceledim, göbekteki torku 5-10 cm'lik bir kolla sol çeki borusuna aktarıyor. Bu durumda karasızım
Eski bisikletçilerdeki kontra göbeklerde ruble için yer olmayacaktır.
Zaten kontra ile gerdirici kullanamayacağınız için hem ön hem arka vitesten vazgeçmeniz gerekir.