Geotech life upgrade

Konu, 'Tekerlekler' kısmında umutby tarafından paylaşıldı.

  1. umutby

    umutby Yeni Üye

    Kayıt:
    13 Mart 2008
    Mesajlar:
    3
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    TEKİRDAĞ
    Merhabalar,

    life (2010) acera 28" kullanıcısıyım. Genelde stabilize üstü asfalt kaplama köy yolları veya anayollarda kullanıyorum. Ayna dişlisi 42 olunca düz yolda biraz yavaş kalıyorum. Ayna kol ve göbek değiştirmek daha masraflı ve kapsamlı bir iş olacağını düşünerek 700x38 olan lastik ebadını 700x35 veya 700x32'ye düşürmeyi düşünüyorum.

    1) ön ve arkada farklı kalınlıkta (önce x32 arkada x38 veya x35 gibi) kullansam sürüş emniyetini virajlarda vb etkiler mi ?
    2) lastik genişliği düşünce daha çok titreşimi absorbe etmesi gerekeceğinden amortisör ömrü etkilenir mi?

    Bilgisi olan arkadaşların cevabını bekler, iyi geceler dilerim.
     
  2. ali bayrak

    ali bayrak Kıdemli Üye

    Kayıt:
    15 Nisan 2011
    Mesajlar:
    295
    Beğeniler:
    162
    Şehir:
    ankara
    Bisiklet:
    Whistle
    Seviye:
    lastik inceldikçe yüksek hızlarda gerçekten hakimiyet zorlaşıyor.tutunma yüzeyinden bence taviz vermeyin.
     

İlginizi Çekebilir

IMG20160210221518.jpg
vee karşınızda ilk gıda incelemem. pek inceleme diyemem aslında. ürünümüz bu şirin görünümlü şey. şuan size boş gibi gözüküyor olabilir. çünkü boş. içindekileri ben yedim. tadı karışık meyvalı...
upload_2016-8-24_11-11-12.png
Sistemli çalışmak, gelişmek ve yarışlarda iddialı olmak isteyenler için akıl dolu bir site var. Adı Xert Online Xert Online | Login Baron firması bu siteyi hazırlarken aynı zamanda Garmin Edge...
upload_2017-2-6_11-22-43.png
Bugüne kadar üzerinde hiç durmadığım bir konudan bahsedeceğim: Antrenman yoğunluğu dağılım modelleri (ingilizce kısaltması TID, yani Training Intensity Distribution). TID nedir, ne işe yarar...