soner kalaycıoğlu
Forum Demirbaşı
- Kayıt
- 11 Ekim 2011
- Mesaj
- 496
- Tepki
- 946
- Yaş
- 66
- Şehir
- Ankara
- İsim
- soner
- Başlangıç
- 1968—69
- Bisiklet
- Bianchi
- Bisiklet türü
- Klasik
30 tel kırmadan sonra son çare lastiği değiştirdim,sorun çözüldü. Şu aşamadan geçtim.
1.orta göbek hizalanması yaptım
2.daha önceden, tellerin ayarını bozmustum,2 aşamada gittikçe sıkılastırdım.
3.bu tel kırma olayı, geniş lastik alınca başlamıştı. 1.95 lastiği 2.12 ye cevirmistim.zannedersem virajlarda,savrulmalarda,çukurlarda lastik burulması oluyordu.lastiğe genellikle az hava basarım. Burulma sonucu teller o yöne çekilip kırılıyordu.tecrübem budur,selamlar,saygilar.
1.orta göbek hizalanması yaptım
2.daha önceden, tellerin ayarını bozmustum,2 aşamada gittikçe sıkılastırdım.
3.bu tel kırma olayı, geniş lastik alınca başlamıştı. 1.95 lastiği 2.12 ye cevirmistim.zannedersem virajlarda,savrulmalarda,çukurlarda lastik burulması oluyordu.lastiğe genellikle az hava basarım. Burulma sonucu teller o yöne çekilip kırılıyordu.tecrübem budur,selamlar,saygilar.