DELTA BİSİKLET GARANTİ ŞARTLARI
1. Garanti süresi, malın teslim tarihinden itibaren başlar ve iki (2) yıldır.
2. Malın bütün parçaları dahil olmak üzere tamamı firmamızın garantisi kapsamındadır.
3. Malın garanti süresi içerisinde arızalanması durumunda, tamirde geçen süre garanti süresine eklenir. Malın tamir süresi en fazla otuz (30) iş günüdür. Bu süre mala ilişkin arızanın servis istasyonu, servis istasyonu olmaması durumunda sırasıyla; malın satıcısı, bayii, acentası, temsilciliği, ithalatçısı, imalatçısı, üreticisinden birisine bildirim tarihten itibaren başlar. Malın arızasının 15 iş günü içerisinde giderilememesi halinde imalatçı, üretici veya ithalatçı malın tamiri tamamlanıncaya kadar aynı özelliklere sahip başka bir malı tüketicinin kullanımına tahsis etmek zorundadır.
4. Malın garanti süresi içerisinde, gerek malzeme ve işçilik, gerekse montaj hatalarından dolayı arızalanması halinde, işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli yada herhangi bir ad altında hiçbir ücret talep etmeksizin tamiri yapılacaktır.
5. Tüketicinin Onarım Hakkını Kullanmasına Rağmen Malın;
i. Tüketiciye teslim edildiği tarihinden itibaren belirlenen garanti süresi içinde kalmak kaydıyla bir (1) yıl içerisinde aynı arızayı ikiden fazla tekrarlaması veya farklı arızaların dörtten fazla ortaya çıkması veya belirlenen garanti süresi içerisinde farklı arızalarını toplamının altıdan fazla olması unsurlarının yanı sıra bu arızaların maldan yararlanamamayı sürekli kılması,
ii. Tamiri için gereken azami sürenin aşılması
iii. Firmanın servis istasyonunun mevcut olmaması halinde sırasıyla satıcısı, bayii, acentası, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçı-üreticisinden birisinin düzenleyeceği raporla arızanın tamirinin mümkün bulunmadığının belirlenmesi durumlarında tüketici malın ücretsiz olarak değiştirilmesini, bedel iadesi veya ayıp oranında bedel indirimi talep edebilir.
6. Malın kullanma kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanılmasından kaynaklanan arızalar garanti kapsamı dışındadır.
7. Garanti belgesi ile ilgili çıkabilecek sorunlar için sanayi ve ticaret bakanlığı , tüketicinin ve rekabetinin korunması genel müdürlüğüne başvurulabilir.
G.T.P. :8712.00 TS 11921
GARANTİ YÜKÜMLÜLÜĞÜ
a) Garanti Belgesi’nin tekemmül ettirerek, tüketiciye verilmesi sorumluluğu, tüketicinin malı satın aldığı satıcı, bayii, acenta ya da temsilciliklere aittir.
b) Bisiklet’ in ilk bakımının kullanmadan önce DELTA Yetkili Servislerinde yaptırılması ve alttaki bilgilerin bakımı yapan servise doldurularak onaylatılması gerekmektedir.
c) Yetkili servisin bulunmadığı yerlerde, yetkili satıcı tarafından onaylanabilir.
KAŞE / İMZA / TARİH
GARANTİNİN KAPSAMADIĞI VEYA GEÇERSİZ OLDUĞU DURUMLAR:
a) Ampul, sarf malzemeleri ve kullanma suretiyle aşınmaları normal olan, firen balataları.
b) Bisikletin kaza geçirmesi veya belirtilen istiap haddinden fazla yüklenerek hasar görmesi.
c) Bisikletin kullanma ve bakım kitabında belirtilen hususlara aykırı kullanılması.
d) Orijinal yedek parça kullanılmaması ve orijinale aykırı kullanılması.
e) Garanti süresinde bisikletin yetkili servis dışında bakım ve onarım yaptırılması.
f) Bisikletin her türlü yarış, kros vb. müsabakalar esnasında hasar görmesi, arızalanması.