Resul Yılmaz
Aktif Üye
- Kayıt
- 17 Ağustos 2013
- Mesaj
- 126
- Tepki
- 95
- Şehir
- İstanbul
- Bisiklet
- Giant
İyi akşamlar arkadaşlar. Olabildiğince kısa tutmaya çalışacağım.
Merlin Cycles'tan öncesinde 450 TL, sonrasında ise 1400 TL'lik bir alışveriş yaptım. Yaptığımı zannettim. Bu iki alışverişin zamanları farklı ama her ikisinde de aşağıda bahsedeceğim problemi yaşadım. Siz yaşamayın ve mağdur olmayın.
İlkinde alışveriş yaptım. Merlin Cycles'ın içerisinde 3D secure işlemi sayfasına yöneltti. Şifreyi girdikten sonra Merlin'in sayfasına döndüm ve bir hata kodu çıktı fakat telefonuma alışverişin tutarı/şirket adı gibi bilgiler geldi. Param hesabımdan çıktı ama Merlin Cycles'a geçmedi. Hesap kartımda param var diyerek yaptım ama yapmaz olaydım. Günlerce Merlin Cycles çalışanlarıyla mailleştim. Adamlar "Gün içerisinde sizin için defalarca hesap kontrolü yapıyoruz. Ama herhangi bir hareket yok." dediler. Bankayı aradım, direkt müşteri yetkilisine bağlandım ve durumu anlattım. Bana harcama itiraz hattı adıyla hizmet veren birimin FAX NUMARASINI verdi. (Aşağıya ek olarak dilekçe örneğini koyacağım.) Oraya durumu anlatan bir dilekçe yazdım ve param 18 gün sonra hesabıma geldi.
Ben bu durumun düzeltilmiş olduğunu varsayarak (salaklığıma doymayayım) aylar sonra aynı şeyi tekrar yaşadım. 14 gün sonra param döndü bana.
Şimdi Merlin'in sitesinde mi sorun var, Garanti'de mi bilmiyorum ama bazı arkadaşlarım "Ben yurtdışından VAKIFBANK kartımla alışveriş yapıyorum. Hiç sorun yaşamadım." dedi.
Bence bankanın Ali Cengiz oyunu bu. Bu süre içerisinde parayı işletiyor olabilirler. Zaten hesap kartlarından çıkan paralar ilgili hesaba hemen gitmiyor. Yurtışında böyle. Yurtiçinde aynı gün geçebilir ama yurtdışındaki hesaplara 2-3 gün sonra geçiyor dedi Garanti Bankası çalışanı.
Yani, lütfen dikkat edin. Tecrübe işte. İlla ki hesap kartından kullanılacaksa sanal alışveriş kartı açtırılır değil mi? Veya PayPal diyeceksiniz. PayPal'i denedim, bağlayamadım hesap kartıma. Kredi kartlarına bağladım ama Garanti para kartına olmadı.
İtiraz dilekçesi örneği: (link)
Merlin Cycles'tan öncesinde 450 TL, sonrasında ise 1400 TL'lik bir alışveriş yaptım. Yaptığımı zannettim. Bu iki alışverişin zamanları farklı ama her ikisinde de aşağıda bahsedeceğim problemi yaşadım. Siz yaşamayın ve mağdur olmayın.
İlkinde alışveriş yaptım. Merlin Cycles'ın içerisinde 3D secure işlemi sayfasına yöneltti. Şifreyi girdikten sonra Merlin'in sayfasına döndüm ve bir hata kodu çıktı fakat telefonuma alışverişin tutarı/şirket adı gibi bilgiler geldi. Param hesabımdan çıktı ama Merlin Cycles'a geçmedi. Hesap kartımda param var diyerek yaptım ama yapmaz olaydım. Günlerce Merlin Cycles çalışanlarıyla mailleştim. Adamlar "Gün içerisinde sizin için defalarca hesap kontrolü yapıyoruz. Ama herhangi bir hareket yok." dediler. Bankayı aradım, direkt müşteri yetkilisine bağlandım ve durumu anlattım. Bana harcama itiraz hattı adıyla hizmet veren birimin FAX NUMARASINI verdi. (Aşağıya ek olarak dilekçe örneğini koyacağım.) Oraya durumu anlatan bir dilekçe yazdım ve param 18 gün sonra hesabıma geldi.
Ben bu durumun düzeltilmiş olduğunu varsayarak (salaklığıma doymayayım) aylar sonra aynı şeyi tekrar yaşadım. 14 gün sonra param döndü bana.
Şimdi Merlin'in sitesinde mi sorun var, Garanti'de mi bilmiyorum ama bazı arkadaşlarım "Ben yurtdışından VAKIFBANK kartımla alışveriş yapıyorum. Hiç sorun yaşamadım." dedi.
Bence bankanın Ali Cengiz oyunu bu. Bu süre içerisinde parayı işletiyor olabilirler. Zaten hesap kartlarından çıkan paralar ilgili hesaba hemen gitmiyor. Yurtışında böyle. Yurtiçinde aynı gün geçebilir ama yurtdışındaki hesaplara 2-3 gün sonra geçiyor dedi Garanti Bankası çalışanı.
Yani, lütfen dikkat edin. Tecrübe işte. İlla ki hesap kartından kullanılacaksa sanal alışveriş kartı açtırılır değil mi? Veya PayPal diyeceksiniz. PayPal'i denedim, bağlayamadım hesap kartıma. Kredi kartlarına bağladım ama Garanti para kartına olmadı.
İtiraz dilekçesi örneği: (link)