Forumda kim, hangi müzik aletini kullanıyor?

Scudo

Murat CER

Forum Bağımlısı
Kayıt
11 Ekim 2004
Mesaj
2.056
Tepki
1.160
bendir veya benzeri ritim perküsyon bir şeyler çalabilmek isterdim, ama deniyorum deniyorum olmuyor :D
 

by_cix

Aktif Üye
Kayıt
19 Aralık 2005
Mesaj
191
Tepki
60
Şehir
*B*U*R*S*A*
@rahmankarataş

slm bende bağlama çalıyorum biraz da gitar .perküsyon konusunda da istekliyimdir ama Murat abi gibi bende bendir i bi başaramadım çalmayı ama iyi darbuka çalarım :D:D:D:D:D
 

Bulunmaz

Forum Bağımlısı
Kayıt
2 Kasım 2006
Mesaj
1.036
Tepki
698
Şehir
Ankara
geçen seneye kadar davul çaldım (bateri) sonra istanbula taşındık bütün müzik hayatım ankarada kaldı..arkadaşlarım dostlarım v.s. de orda kaldı..bende burda yalnızlıkdan biraz olsun kurtulmak için hergün bisiklet sürdüm..sürdüm sürdüm sürdüm sonra işi ilerletmeye karar verdim..işte bisikleti bi alayım yarş marış bakıcaz çaresine..
 

Ozge Deniz

Forum Bağımlısı
Kayıt
11 Kasım 2006
Mesaj
986
Tepki
328
Şehir
Izmir
aaa ne güzel tebrik ederim.ama malesef ben sadece dinleyenlerdenim.eee bi fark olsun hepimiz çalarsak kıymeti kalmaz.demi ama...:bayrak: :60:
 
  • Beğen
Tepkiler: rahmankarataş

Serkan Taşdelen

Forum Bağımlısı
Kayıt
27 Şubat 2006
Mesaj
2.661
Tepki
4.867
Şehir
Türkiye
Ben acayip müzik delisiyim.
Müzik Aleti olarak ORG Çalıyorum. Kendi çapımda tabi...

Sevgiler...
 

t-genc

Forum Bağımlısı
Kayıt
21 Haziran 2006
Mesaj
708
Tepki
430
Şehir
etiler/istanbul
ben ilk akustik gitar çalıyordum(gerçi hala çalıyorum zaman zaman)şimdi elektro gitara terfi ettim.gitar çalmak çok eğlenceli ilk başlarken çok sıkıcıydı ama insan çalmayı öğrenince çalmaktan çok zevk alıyor:D
 

bedo

Forum Bağımlısı
Kayıt
11 Ekim 2006
Mesaj
1.232
Tepki
333
Şehir
istanbul-yeşilköy alan: trial ve street
ben malesef bir şey çalamıyorum ama eskiden çok güzel flüt çalıyordum
 

emsey229

Daimi Üye
Kayıt
30 Ekim 2006
Mesaj
209
Tepki
70
Şehir
İdealtepe
Gitar ve bağlama çalıyorum şimdi de kemençe çalmak istiyorum eee memleket rize kan çekiyor ama bu konuda bana yardımcı olacak bir arkadaş arıyorum eğer msn adresinizi verirseniz birkaç sorum olacak
 

obsolate

Daimi Üye
Kayıt
30 Haziran 2006
Mesaj
294
Tepki
268
Şehir
istanbul avrupa
ben keman çalıyorum ama birkaç parça (batı), elektro kemanım vardı paraya sıkışınca sattım keman hobimi, bu yüzden birkaç parça ile kaldı :) şuan MIDI klavye ile Reason'da takılıyorum.
 

Sercan

Forum Bağımlısı
Kayıt
24 Haziran 2006
Mesaj
776
Tepki
205
Şehir
Istanbul/Küçükçekmece
Gitar çalıyordum, ama çok oldu çalmayalı, geçenlerde aldım elime, bayağı unutmuşum... Romans'lar, Prelude'lar, Al Di Meola'lardan, Paco De Lucia'lardan çalardım bir zamanlar :) Ama hepsinden biraz biraz hatırlıyorum. Ben gitar kursunu 7'li akorları öğrenmeden ve bare basamadan bırakmıştım. Şimdi tekrar iyice öğrenmek istiyorum. Kendi çapımda org çalıyorum. Bi tane Roland'ım var, ancak ne işe yaradığını bilmiyorum. Ritim falan yok, sadece çeşitli enstrumanların sesini veriyor. Biraz da efekt falan var, roket, helikopter, ayak sesi vb. :) Bu orgun türü ne oluyor acaba? Perküsyona da merağım var, özellikle Burhan Öcal'ın yaptığı işlere bayılıyorum, onun gibi çalmak istiyorum...

Bir de Hi-Fi hastasıyım, gerçi onda sistem kendisi çalıyor CD'den, plâktan vb... ama dinlemesi mükemmel. Var mı başka stereophile? :)
 

tırt kaptan

Forum Demirbaşı
Kayıt
30 Temmuz 2006
Mesaj
591
Tepki
649
Şehir
Marmaris/Gökova
Müzisyen olmayı çok isterdim. Bu konudaki yeteneğim ise
" Kapı Zili Bile Çalamaz "
standartlarında.
Yani sadece dinlerim... Ama iyi bir dinleyiciyimdir... Ama eğer becerebilseydim Ney Üflemeyi çok isterdim...
 

rahmankarataş

Forum Bağımlısı
Kayıt
12 Eylül 2006
Mesaj
1.024
Tepki
710
Şehir
greek and tr
@precipice
selam
evet gercekden zor bir enstrman
ama caldıkca insanın bırakası gelmiyor
bisiklet gibi...
 

rahmankarataş

Forum Bağımlısı
Kayıt
12 Eylül 2006
Mesaj
1.024
Tepki
710
Şehir
greek and tr
@derya.k

teşekkür ederim
olaya bakış acın bir harika
selamlar
 

rahmankarataş

Forum Bağımlısı
Kayıt
12 Eylül 2006
Mesaj
1.024
Tepki
710
Şehir
greek and tr
@Lütfü Çolak

selam
bende hep ud calmak isdemişimdir
zor olsa gerek ''!
 

rahmankarataş

Forum Bağımlısı
Kayıt
12 Eylül 2006
Mesaj
1.024
Tepki
710
Şehir
greek and tr
@Serkan Taşdelen

selam
soguk şehrin sıcak kanlı müzisiyeni
bak bu yedenegini yeni ögrendim
inşallah ileriye dogru genişletme şansın olur
selamlar ...
 

goxelkurt

Forum Demirbaşı
Kayıt
4 Aralık 2006
Mesaj
417
Tepki
111
Şehir
istanbul/bakırköy
mrb arkadaşlar bende klarinet çalıyorum
 
Yukarı Alt