Scudo Sports

Fiyat-performans olarak daha iyisi var mı?

@Hakan güngör
Sanırım bu sefer de ben yanlış anlaşıldım Hakan bey .Amacım uyarı değil yardımcı olabilmekti sorunuza daha kısa ve doğru çözüm bulabilmek adına.Bisiklet seçimi ve bisikletten beklenen performans farklı bir durumdur ama bunu burada uzun uzun anlatıp konuyu dağıtmak istemiyorum.Kısaca bisiklet seçerken en yakın örnek olarak masa üstü bilgisayar toplamak gibi düşünmek lazım.Öncelikle ne tip bir bisiklet istediğiniz yada ihtiyaç duyduğunuz.Sonra bu ihtiyaca yönelik donanım(vites ve aktarma elemanları) nasıl ve hangi model olmalı .Yine bu ihtiyaca karşılık jant seti ve lastik seçimlerini belirlemek lazım.Fakat sizin istediğiniz cevap daha kısa olsun diyorsanız 1500-1700 liraya alacağınız bisiklet iki tiptir.Ya dünyaca belli bir kadro üzerine orta alt bir donanım alabilirsiniz yada yerli bir kadro üzerine orta üst donanımli, bir bisiklet alabilirsiniz.Corratec dünyada rüşdünü ispatlamış bir kadrodur o yüzden bu fiyata alacağınız Corratec bisikletin donanımı yerli firmaların kadroları üzerine toplanmış bir bisikletten daha düşük olacaktır.

Son olarak yine söylüyorum ortada bir yanlış anlaşılma olduysa kusura bakmayın ama bende bildiklerime dayanarak en doğru seçimi yapmanıza yardımcı olmaya çalışıyorum.Mesleğinize saygım sonsuz ama bisiklet konusunda da kusura bakmayın bende biraz öğretmenim.Siz kendi birikiminiz ile soruyorsunuz ben kendi birikimim ile cevap vermeye çalışıyorum.Arada fark fazla olunca uyumsuzluk olabiliyor.
 
Scudo
Hayır yanlış anlaşılma yok.Yardımcı olmaya çalıştığınızın farkındayım teşekkür ederim.
 
@Hakan güngör

Madem yanlış anlaşılma yok o zaman detaya girebiliriz :) yukarıdaki mesajlarda dediğim gibi 2 alternatifiniz var ve bu alternatifleri kadro seçimi belirliyor.Anladığım kadarıyla tur bisikleti istiyorsunuz asfaltta kullanacaksınız ve amortisörlü bir model seçtiğiniz için hafif arazi de yapacağınızı düşünüyorum.Eğer ki araziye girmem diyorsanız amortisör hem fazladan ağırlık hemde performans kaybıdır amortisörsüz modellere yönelebilirsiniz.Seçtiğiniz bisikletin kadrosu ve jantları gayet güzel vites sayısı ve modeli de sizin tarzınıza yeterli bir seviyede gözüme çarpan tek kötü yanı aynakol kare milli ve diş sayısını net göremedim ama 44 lü gibi duruyor 28 ınch bir bisiklet için yetersiz kalabilir( emin değilim sormak lazım 44 ise 48 tercih etmelisiniz) ilk izlenimler böyle ve yine söylediğim gibi bu kalitede bir kadroda daha yüksek bir donanım bulmanız çok zor.Burada tercihi sizin yapmanız gerekiyor kadro böyle mi olacak yoksa donanım yüksek olsun kadro yerlide olabilir mi.
 
Geri