Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

fd-m 952 yardım

Scudo
952'nin klasik kadroya bağlı olanı kullanıyorum gayet memnunum,
satın alırken resimdeki gibi ayna kol yatağına bağlı (karbon ayaklı) modelide vardı, önermediler gerekçe esnama oluyormuş,
bence tartışılır.
Fakat şunu belirteyim her iki modelinde zincirin içinden geçtiği kanal paralel itkili olsun diye menteşeli,kullananlar zamanla bu menteşenin boşluk yapabildiğinden bahsettiler.
Ben 1500km'dir kullanıyorum, bu menteşeler boşluk yapmadı ve mükemmel çalışıyor.

Hakan KAYIŞLIGİL
 
@Hakan Kayisligil

teşekkürler
evet esneme olayı var
ama ennemenin vites degişimine
büyük bir etkisi var
bakalım kullanacagim
yanlız oldukca hafif:eek:
görüşmek üzere
selamlar...
 
@rahmankarataş

Rahman bu tip viteslerin bazılarında plaka üzerinde bir delik vardır ve bu deliğin karşılığı ya kadroda bir vida yeri vardır ya da özel bir kelepçeyle kadroya bağlantı yapılır..Resimde o delikte sende bir vida var.. O vida (ve delik) aynı zamanda vitese aç ayarı yaptırır..Plaka vidalanmazsa vites değişimi sırasında feci esner..
 
Pek populer değil bu tür ön vitesler ben de nerdeyse pratik kullanımda hiç görmedim kullanan, eskiden ağırlıkları incelediğimde klasik olanından biraz daha ağır olduğunu müşahade etmiştim.

Ön vites değiştirme sırasında vitese binen yanan yüklerin ciddiyetini düşünürsek dizaynı açısından esneme kaçınılmaz.
Genel olarak değişik durması yanında pek fazla avantajı yok bu tür ön attırıcıların görüşüme göre...
 
@hakan_the_rider
Haklısın Hakan.
Bunu Shimano serri üretim firmaları için yaptı biraz da .. Ön vites ayarı en uzun zaman alan montaj unsuru. Yüksekliği, açısı kritik.. Seri üretim bisikletlerde çok büyük zaman kazancı sağladı ama yine de pek tutulmadı dediğin gibi..
 
Geri