Fat bike toplayacagım

Konu, 'Bisiklet Seçimi' kısmında Barış C. Şentürk tarafından paylaşıldı.

  1. Barış C. Şentürk

    Barış C. Şentürk Üye

    Kayıt:
    15 Şubat 2014
    Mesajlar:
    84
    Beğeniler:
    20
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    b'Twin
    Seviye:
    Merhaba arkadaslar. Carraro 227 modelini kullanmaktayım. Kafamda olan arada zevkine kullanabilecegim cogunlukla evde duvarda asılı kalacak bir fat bike yapmak.
    Herhangi bir 26jant duz masalı bir bisiklet alıp ustunde neler degistirmem gerekir ? Sadece 4luk bir lastik mi takacagız ? Cok ugras gerektirecekse hazırlarını nereden alabilirim fazla butce yok disk fren olması gerekiyor sehirici de kullanacagım. Teşekkürler
     
  2. Berke

    Berke Road Bike Cyclist

    Kayıt:
    21 Haziran 2013
    Mesajlar:
    5.931
    Beğeniler:
    9.405
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    Şehir içinde fat bike mı kullanacaksınız doğru mu okudum?
     
  3. Murat B.

    Murat B. Forum Trolü

    Kayıt:
    23 Eylül 2013
    Mesajlar:
    2.559
    Beğeniler:
    5.956
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Specialized
    Seviye:
    Herhangibi bir 26" kadrosuna 4-5 inçlik lastiklerin sığacağını hiç sanmıyorum. Ayrıca fatbikeların jantları da çok kalın oluyor, o yüzden disk fren kullanmaya mecbursunuz.
     
    uguryilmaz144 bunu beğendi.
  4. #4
    Barış C. Şentürk

    Barış C. Şentürk Üye

    Kayıt:
    15 Şubat 2014
    Mesajlar:
    84
    Beğeniler:
    20
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    b'Twin
    Seviye:
    Ulasim icin 227 kullanıyorum sehirici dedigim sahilde falan surerken kullanabilirim. Goruntuleri cok hoş
     
  5. Berke

    Berke Road Bike Cyclist

    Kayıt:
    21 Haziran 2013
    Mesajlar:
    5.931
    Beğeniler:
    9.405
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    Türkiye'de FatBike satan bir yer henüz yok diye biliyorum. Normal düz maşanın arasına o lastik hayatta sığmaz, arka lastikte olmaz, jantları farklı.
    Kısacası zor ve büyük sıkıntı. O bisiklet anca yurt dışından gelir ayrıca bütçe yok diyorsunuz o bisikletler 4000 lira üzerinde.
     
  6. #6
    Barış C. Şentürk

    Barış C. Şentürk Üye

    Kayıt:
    15 Şubat 2014
    Mesajlar:
    84
    Beğeniler:
    20
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    b'Twin
    Seviye:
    UOTE=Berke Kazankaya;1648796]Türkiye'de FatBike satan bir yer henüz yok diye biliyorum. Normal düz maşanın arasına o lastik hayatta sığmaz, arka lastikte olmaz, jantları farklı.
    Kısacası zor ve büyük sıkıntı. O bisiklet anca yurt dışından gelir ayrıca bütçe yok diyorsunuz o bisikletler 4000 lira üzerinde.[/QUOTE]
    Yurtdisi alabilirim ondan yana sorun yok, butce fazla degil demem baslica amaci dekor amacli olması nedeniyle fazla para harcamak istemiyorum. 4000 liraya o bisikleti zaten almam.
     
  7. emre özbay

    emre özbay Kıdemli Üye

    Kayıt:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    262
    Beğeniler:
    72
    Şehir:
    kırklareli
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    Benim bildiğim bi accell bisikletin fuarında Carraro markasının fat bike 'si vardı ama satışları var mı bilmiyorum.[​IMG]
     
    Barış C. Şentürk bunu beğendi.
  8. Doğukan Aksu

    Doğukan Aksu Onursal Üye

    Kayıt:
    2 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    2.127
    Beğeniler:
    4.037
    Şehir:
    Ankara / Çankaya
    Seviye:
    Şuan 700c'lik bir faty projem var fakat marka, model ya da ne şekilde olacağına dair net bir şeyi şimdiden duyurmak istemiyorum.
    Dekor kısmına gelirsem de aşılması gereken kadro ve lastik mesafeleri ile alakalı önceikle iyi bir plan proje şart. Mtb grubunda 26x3.5", 26x4" hatta 26x4.7" gibi ölçülerin gerekliliği gibi 700c'lik bir oranda 700x40, 700x50 gibi ölçüler bu oranı tutturmak adına en yerinde ve orantılı lastik ölçüleri olacaktır. Tabi yine en başından benim ve sevgili Murat'ın da dediği gibi sıradan bir kadro üzerinden bu gibi bir girişimden önce en kritik olan arka tarafta seat stay bridge, chain stay bridge genişlikleri ve yine drop merkez alınarak brake br,dge meseafesi önemli ve mutlaka gözden geçirilmesi gereken noktalardır.
    Şehir içinde kullanım konusuna gelince de lastiklerin sürtünme direnci her ne kadar fazla olacak olsa da drive-trainlerin oranından ötürü sıradan bir mtb bisikletten dahi daha rahat oldukları kesin ve buna bağlı olarak düşük hız yüksek tork oranına sahiptirler.
     
    Murat B. ve Barış C. Şentürk bunu beğendi.
  9. alibaba

    alibaba Üye

    Yaş:
    24
    Kayıt:
    10 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    62
    Beğeniler:
    22
    Şehir:
    konya
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    [​IMG]
     
  10. alibaba

    alibaba Üye

    Yaş:
    24
    Kayıt:
    10 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    62
    Beğeniler:
    22
    Şehir:
    konya
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Normal bisiklet kadrosuna takamazsınız lastikler ile jantları
     

İlginizi Çekebilir

diz-1.jpg
Merhabalar, üç haftadır taze bir bisiklet sürücüsüyüm. Yaşım 37, boyum 180 cm kilom ise 81 kg. Bisiklete binmeye başlamadan önceki iki hafta her gün 4-5 km yürüyüş hafif tempo yürüyüş yaptım....
upload_2017-1-3_15-30-31.png
Spor sırasında nabız bandı kullanıyorsak bazen nabzımızın en üst noktaya çıktığını görürüz. Bu üst noktayı oksijen kullanarak maksimum yakıt ürettiğimiz üst sınır olarak görebiliriz. Buna teknik...
Bahadır gürelle karşılaştırma strava power değerleri.png
Yeni aldığım power meter'i bir kaç ativitede denedim şuan için verilerin yüksek olduğunu düşünüyorum, Bu 135kmlik dünki nabzımın %65'inde yaptığım rahat tempo turumdan değerler [ATTACH] Bu...