Eskişehirde Bianchi Dakar

Konu, 'Kayıp-Çalıntı İlanları ve Duyuruları' kısmında B.Emre Kodal tarafından paylaşıldı.

  1. B.Emre Kodal

    B.Emre Kodal Kıdemli Üye

    Kayıt:
    22 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    224
    Beğeniler:
    95
    Şehir:
    eskişehir
    Seviye:
    Eskişehirde adalardan Bianchi dakar marka bisikletim çalındı. Ayırt edici özellikleri: salcano astro jantları 24 telli ve yassı,gri renk kadro, gidon boğazı kahverengi zoom.kadronun üzerinde siyah beyaz davalı bayrak resimleri.
    gri arka deore lx aktarıcı.

    Gören Duyan Olursa İrtibat için : 0506 899 58 43
    ESKİŞEHİR burak
     
  2. S26

    S26 Onursal Üye

    Kayıt:
    2 Şubat 2007
    Mesajlar:
    2.767
    Beğeniler:
    1.553
    Şehir:
    Eskişehir
    Bisiklet:
    Amoeba
    Seviye:
    Geçmiş olsun, bulunur inşallah. Ayrıntıları yeterince anlatmışsınız ancak bisikletinizin resmi de var mı, buraya koysanız?
     
    B.Emre Kodal bunu beğendi.
  3. #3
    B.Emre Kodal

    B.Emre Kodal Kıdemli Üye

    Kayıt:
    22 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    224
    Beğeniler:
    95
    Şehir:
    eskişehir
    Seviye:
    S26 bunu beğendi.
  4. Kadir Özen

    Kadir Özen Kıdemli Üye

    Kayıt:
    22 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    227
    Beğeniler:
    107
    Şehir:
    Eskişehir
    Seviye:
    geçmiş olsun. şarhöyük ve pazarları dolaş. oralarda olması muhtemel. eğer parçalamadılarsa.
     
    B.Emre Kodal bunu beğendi.
  5. Taner Rona

    Taner Rona Bisikletkolik

    Kayıt:
    25 Nisan 2009
    Mesajlar:
    1.161
    Beğeniler:
    689
    Şehir:
    Bursa
    Bisiklet:
    Bianchi
    Seviye:
    valla bisiklete binmekten korkar oldum adalar gibi bir yerden nasıl çalındı ya...
     
    B.Emre Kodal bunu beğendi.
  6. #6
    B.Emre Kodal

    B.Emre Kodal Kıdemli Üye

    Kayıt:
    22 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    224
    Beğeniler:
    95
    Şehir:
    eskişehir
    Seviye:
    Bisikletimi bugün buldum arkadaşlar artık sorun yok :D ama size söyleyebilceğim bi kaç şey var ben 1 ay 10 gün sonra buldum birkaç parçası değişmiş ama asla pes etmeyin.polis uğraşmıyo falan ama çalındığı gibi direk polise başvurun ve gözünüz hep bisikletlerde olsun gördüğünüz zaman direk bisikletinizi takip edin durduğu yerde polisi arayın o gereğini yapıyo ve de size bisikletinizi veriyolar :)
     
    Emrah BİLBAY ve S26 bunu beğendi.
  7. S26

    S26 Onursal Üye

    Kayıt:
    2 Şubat 2007
    Mesajlar:
    2.767
    Beğeniler:
    1.553
    Şehir:
    Eskişehir
    Bisiklet:
    Amoeba
    Seviye:
    Peki ya sonra? Çalan elemanı serbest mi bırakıyorlar?
     
    B.Emre Kodal bunu beğendi.
  8. Taner Rona

    Taner Rona Bisikletkolik

    Kayıt:
    25 Nisan 2009
    Mesajlar:
    1.161
    Beğeniler:
    689
    Şehir:
    Bursa
    Bisiklet:
    Bianchi
    Seviye:
    mutlu son

    bisikletin senin olduğunu nasıl ispatladın polise
    yakalana elemana ne oldu
     
    B.Emre Kodal bunu beğendi.
  9. #9
    B.Emre Kodal

    B.Emre Kodal Kıdemli Üye

    Kayıt:
    22 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    224
    Beğeniler:
    95
    Şehir:
    eskişehir
    Seviye:
    sana soruyorlar şikayetçi veya davacı olucakmısın diye seçim sana kalmış uğradığı zarara karşı dava bile edebilirsin ama uğraşırsın
     
    S26 bunu beğendi.
  10. #10
    B.Emre Kodal

    B.Emre Kodal Kıdemli Üye

    Kayıt:
    22 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    224
    Beğeniler:
    95
    Şehir:
    eskişehir
    Seviye:
    bisikletimin açıkcası faturası yok. ben çalındığı gününe polise ihbar etmiştim o tarihte çalındı bisikletimin özelliklerini markasını belirttiğim için merkeze geldiğimde bisikletimi almam yarım saati geçmedi çocukda zaten direk itiraf etti satın aldığını falan orada takdir kıymet mi ne diyolar faturası olmayınca öyle bişiy yapıyolar gerçekten inanmazlarsa tanıdık bi bisikletçiyi götürün kaşesiyle beraber sorun kalmıycakdır :)
     
    S26 bunu beğendi.

İlginizi Çekebilir

PicsArt_09-19-07.46.46.jpg
[ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] Merhabalar herkeze Bu gün size bu işlerde acemi olan birisi olarak kendi kafama göre yapmış oldugum tarifi anlatmaya çalışıcam ilk defa...
track-standing-332x500.jpg
Sürüşlerimizdeki ortalama hız, ne durumda olduğumuzun iyi göstergelerinden biridir. Yol bisikletine ilk geçtiğimdeki ortalama hız hedefim 25 km/h olurdu hatırlıyorum :) Zamanla daha da yükseldi....
upload_2016-10-25_19-39-23.png
Daha önce açtığım konularda periyodizasyon ve antrenman planlamadan bahsetmiştim. Aynı şeyleri tekrar etmemek için açtığım konuların bağlantılarını verip, konuda anlattıklarımdan kısaca özet...