Erdoğanlar Bisiklet online satış karakteri!

Emre Yıldız

Forum Bağımlısı
Kayıt
10 Eylül 2009
Mesaj
1.324
Tepki
502
Şehir
Denizli-Isparta
Bisiklet
Giant
Merhaba arkadaşlar 04.12.2013 tarihinde internet aracılığıyla erdoğanlar bisiklet'ten rotor ve adaptor almıştım. Ertesi gün kargo firması evime gelmişler fakat gonderici yanlış numara yazdığı için bana ulaşamadan geri dönmüş (kapıda parmak izi okuyucu olduğundan apartmana gırememıs) kargo firması ile arayıp 1 saat kavga ettim nasıl dönersiniz diye.

Ertesi gün 06.12.2013 tarihinde tekrar kargo firması gelmiş aynı şey yaşandı. Aras kargo genel merkezi ile uzun uzun tartıştım. Sonra yardımcı olurlar diye erdoğanlar bisiklet'i aradım Lütfi beye durumu anlattım çok ilginç bir cevap verdi "benim sorunum değil ben ne yapayım" dedi ben de Lütfi bey rahatsız ettım özür dilerim deyip telefonu kapatım.

Kargo şubesı ile kavga ederken bana göndericinin yazdığı telefon numarası gösterdi. Telefon numarası benım numaramla alakası yok, haklıyken kargocular karşısında haksız duruma düştüm. Erdoğanlar Bisiklet hala daha benim sorunum değil diyor.

Sizce Bu olayda suçlu olan kim? Görünüşe göre tek suçlu benim. Bugüne kadar erdoğanlar bisiklet'ten sayısız ürün aldım ama bu da son oldu karekterlerini gayet açık gösterdiler. :eek:
 
Scudo

BF Okuru

Üye
Kayıt
6 Eylül 2004
Mesaj
0
Tepki
2
Sen Lütfü abinden özür dileyip telefonu kapatırsan, haliyle kabahatli sen olursun. Numarayı kimin verdiğini net olarak öğrenseydin, kabahatin kimde olduğunu da anlamış olurdun.
 

sedat_slave

Forum Demirbaşı
Kayıt
28 Temmuz 2008
Mesaj
525
Tepki
398
Şehir
istanbul
Bisiklet
Beldeyama
Suçlu aramaktansa sorunu nasıl çözeceğinize yönelebilirsiniz.
Mesela Gönderici adresi tam yazsa da, daha önceden gönderenler yüzünden kargo da ki kaydınız değişebiliyor.
Gerilmeye gerek yok, bu yüzden bir kaç kargo şirketiyle anlaşmamızı bitirmiştim.
 

Gökhan Toros

Forum Bağımlısı
Kayıt
29 Haziran 2010
Mesaj
4.580
Tepki
7.568
Şehir
Polonya
Başlangıç
2009—10
Uzun zamandır, Aktif Pedal dışında yurt içinden alışveriş yapmıyordum. Aktif pedaldan da sadece Specialized ürünlerini alıyorum, yurtdışından kargoyla alamadığım için.

Bu tür mesajlardan sonra, tekrar tekrar görüyorum nasıl doğru bir karar verdiğimi.
Veririm %18 gümrük vergimi. Güzel güzel getiririm. Karşımda profesyonel bir firma olur. Hem de fiyatlar daha uyguna gelir.
Avrupa'dan da kargolar 1 hafta içinde ulaşıyor elinize. Daha ne olsun :)
 

Murat B.

Forum Trolü
Kayıt
23 Eylül 2013
Mesaj
4.097
Tepki
12.203
Şehir
İstanbul
Bisiklet
Specialized
Buraya yazmışsınız ama bizim sorunumuz değil, biz ne yapalım :p

Sorunuzun cevabı çok basit, telefon numaranızı yanlış yazan kimse sorumlu odur.
 
  • Beğen
Tepkiler: ismail eren

Çağlayan

Forum Bağımlısı
Kayıt
1 Nisan 2012
Mesaj
1.488
Tepki
890
Şehir
İzmir
Kargo firmalarının bir çoğu,paketin üzerinde telefon yazsa dahi aramıyorlar,

Kargo personellerine sorunu ilettiğinde,bizim sizi arama gibi bir mecburiyetimiz yok diyorlar,

Keşke siz gidip,kargo şubesinden alsa idiniz..
 

Tuncay Üner

Forum Bağımlısı
Kayıt
16 Mayıs 2012
Mesaj
962
Tepki
619
Şehir
İstanbul
Bisiklet
Trek
Bizim en büyük sorunumuz işletmelerde herhangi bir otomasyon kullanmıyor olmamız. İddia ediyorum tüm sorunlar bununla alakalı. Tabii başka şeylerden de sıkıntılar çıkabiliyor, ama işletmeler şu sistemi oturtabilse şikayetlerin %70'i ortadan kalkar.
 
  • Beğen
Tepkiler: Çağlayan

Akif Y.

Aktif Üye
Kayıt
30 Kasım 2008
Mesaj
113
Tepki
41
Şehir
Bursa/Köln
telefonla arama mecburiyetleri şu şekilde var, ödenen kargo ücretinin dökümünde telefonla ihbar hizmeti olarak bir bedel alınmışsa (1,2 TL gibi bişey) telefon açmaya mecburlar.Tabi telefon numarası yanlışsa adamlarda da kabahat olmaz sanırım.
 
  • Beğen
Tepkiler: Çağlayan

Tolga.Yuzuncu

Aktif Üye
Kayıt
19 Temmuz 2013
Mesaj
117
Tepki
48
Şehir
Adana
Bisiklet
Geotech
@sedat_slave

Öncelikle zararsız yada en az zararla cıkmak için öncelikle yapman gereken yukarıdaki iş. Ondan sonra suçluyu bul ve infaz et :)
 

Sanberk E

Forum Bağımlısı
Kayıt
4 Haziran 2013
Mesaj
2.145
Tepki
1.605
Şehir
Kocaeli
Bisiklet
Pinarello
erdoğanlar bisikletle bu zamana kadar çok alışverişim oldu, hatta bütün ürünlerimi oradan aldım.

Bu zamana kadar hiç bir sorunum olmadı diyebilirim, hatta bir ürün sorunlu geldi geri gönderdim.

Sorunu belirttiğim gün bozuk ürünü istemeden aynısını yollamışlardı, bir ürünüde iade ettiğimde para farkını başka siparişimde kargonun içine koyup yollamışlardı.
 
  • Beğen
Tepkiler: gok

Levent_K

Forum Bağımlısı
Kayıt
2 Mayıs 2007
Mesaj
2.076
Tepki
2.594
Şehir
İSTANBUL / Malumyer
Bisiklet
Trek
Lütfü abiyi aradığınızda telefon numarasının yanlış yazıldığını da söylemiş miydiniz?
Eğer söylemediyseniz Lütfü Abi ne yapsın isterdiniz, o an itibarıyla sadece gönlünüzü alacak bir kaç kelime dışında?
 
Kayıt
5 Aralık 2013
Mesaj
21
Tepki
15
Şehir
Giresun
Bisiklet
Merida
erdoğanların telefon numarası dışında bir hatası yok gibi. Buda olabilecek şeyler :)
 

BF Okuru

Üye
Kayıt
6 Eylül 2004
Mesaj
0
Tepki
2
erdoğanlardan bende çok alışveriş yaptım.
halada tek parça veya aksesuar baktığım sitedir.
herzaman ilgili alakalı oldular.

sorun emin olun aras kargoda.
işim gereği kargo çok alıyorum yada veriyorum.
ama ne hikmetse ne zaman transportasyonda bi tıkanıklık olsa bakıyorum bir "aras kargo" faktörü var.

hizmet aldığım ve aras kargoyu kullanan herkesedir bu tavsiyem, başka bir kargo şirketi ile anlaşın.
 

Emre Yıldız

Forum Bağımlısı
Kayıt
10 Eylül 2009
Mesaj
1.324
Tepki
502
Şehir
Denizli-Isparta
Bisiklet
Giant
Hatalar insanlar içindir bunu anlarım ve hiç bir şikilde bir şey diyemem.Benım sorunum şu;Kargo fırmasına yanlış numara verılmış fırmada bana ulaşamadı 2 gun baya tartıstım kargo fırması ıle ben yaşadıklarımı lutfı abıye aktardığımda ben napıyım o benım sorunum değil ben kargoya verdim ürünü diyip geçti.Benım garibime giden o .Ben gıttım şubeden aldım geldım o kadar sorun değil bu durum benı sadece yaklaşımları üzdü.Sonra mehmet bey ile görüştüm erdoğanlar bisikletten kendısı haklısın bılgısayarlı sısteme geçsek hiç bir sorun kalmaz fılen dedı konu kapandı sakin bir şekilde.
Bu arada kargosu 1 haftada elime ulaşacak bir bisiklet firması varmı yurtdışı ?
 

BF Okuru

Üye
Kayıt
6 Eylül 2004
Mesaj
0
Tepki
2
yanlız benim bildiğim erdoğanlar bisiklet halihazırda aras kargo otomasyonu ile çalışıyor zaten.
yani elden bir bildirim falan olmuyor.
siz ürünü aldığınız an üyelik bilgileriniz aras kargo ilede paylaşılıyor.
siz erdoğanlar bisiklet üyelik formuna telefonunuzu yanlış yazmadığınıza eminsiniz dimi,?
 

BF Okuru

Üye
Kayıt
6 Eylül 2004
Mesaj
0
Tepki
2
erdoğanlar bisiklete 15 yıllık bisiklet geçmişimde 1 sefer gittim.ve karşılaştığım olayı aynen anlatıyorum.
erdoğanlar bisiklete 1.gidiş yıl olarak sanırım 2003
bir yaz günü akşam üstü sanırım 18.00 civarı bisikletimde gittim.içeri girdim iş yerinde bu sırada içeride en fazla 2-3 kişi var benimle birlikte bu sırada ismini ve kendisini tanımadığım bir abimiz tam karşımda bulunan camlı vitrine hala unutmam hafızam kuvvetlidir XT paralel basmalı frenlerden diziyor.bu abimizle aramızda geçen diyalog aynen aktarıyorum ve yorum yapmıyorum.
ben - abi bu xt frenlerin fiyatı ne kadar acaba.
abimizden cevap - hepsinin fiyatını bilsem kafayı yerim.
sadece bu kadar ve bisikletime binip dönüyorum eve.
 

BF Okuru

Üye
Kayıt
6 Eylül 2004
Mesaj
0
Tepki
2
Merhaba emre kardeşim geçmiş olsun. Ülkemizde yüz yüze olmayan internet üzerinden telefon ile vb. şekillerde satış yapan firmaların yüzde 99,9 unda karşılaştığımız bir sorunla karşılaşmışsın. Sen satıcı ile yüz yüze olmadığın için telefondaki vatandaş sana gayet tabii bir şekilde askerde üst devrelerin alt devrelere söylediği tarz da '' benmi yapim , benim hatam mı ? beni ilgilendirmez , bizim sorunumuz değil '' ve uzayıp giden tüketiciye sorunu çözmekten ziyade daha da işin içinden çıkılmaz hale getiren cevaplara maruz kalmışsın. Bunun çözümü çok basittir birincisi senin yaptığın gibi pardon abi deyip telefonu kapatmaktır faka tben bu çözümü hiç uygulamam. Eğer sen telefonunu doğru verdiğine '' eminsen '' konu tamamen kapanmıştır. Bu halde yapacağın iş erdoğanlar ı yada herhangi bir satıcı yani her kim ise farketmez önce bir güzel fırçalayacak kalaylayacaksın. Eğer imkanın varsa bunu bizzat gidip ordaki vatandaşın karşısında yapmalısın. Bizim satıcılarımız '' acaba bu ürün hatalımıdır? kargom geç geldi yardımcı olabilirmisiniz ? '' gibisinden rica içeren sözleri ''ANLAMADIKLARI'' için onların anladığı dilde konuşacaksın. Açıcaksın telefonu bir güzel fırçalayacaksın '' tehdit'' edeceksin emin ol o ürün kapına bir saat sonra abi gözünün yağını yiyim kusurumuza bakmayın diyerekten gelir. Bir müzik sitesinden ekipman aldım, yine kargo firmasının afedersiniz dangalaklığı yüzünden ürün kargo da beklemektedir. İnternet te kargo takip ten ürünün adana ya girdiğini gördüğüm halde iki gün oldu gelmedi. Kargo firmasını arayıp '' siz ne kullanıyorsunuzda kafanız güzel mi'' diye söze başlayıp uzunca fırçaladım. Ardından genel merkezi arayıp o fırçanın iki mislisini oraya attım. Ben bu kızışmalarımdan sadece 20 dakika sonra ürün elime geldi. Malesef Türkiye de işler böyle yürüyor. Bundan sonra yapacağınız o siteden bir daha alışveriş yapmamaktır. Unutmayınız ki sizin gibi kabullenen ve alttan alan müşteriler sayesinde bu insanlar ayda yüzbinlerce lira para kazanıyor. Kusura bakmasında kimse beni eşşek yerine koyamaz!. Ben bir ürün aldıysam o ürün elime mükemmel kalite de ve en iyi sürede ulaşmak ZORUNDADIR. Eğer sizde benim gibi olursanız ancak bu şekilde satıcılar düzelebilir. Unutmayın o size değil siz ona diş geçireceksiniz. Dünya da avrupa da firmalar müşteri memnuniyeti için birbirleriyle yarışırken kimse kalkıpta bana burada '' e abi valla bilmirem'' diyemez. Bende bu sebeple bir çok ürünümü yurt dışından alıyorum ve bizim satıcılarımız akıllana na kadar da buradan almayı düşünmüyorum. 50 kuruşa aldığı iç lastiği 15 lira ya satıp birde üstüne pişmiş kelle gibi müşteriyle dalga geçen adam benim esnafım olamaz. Kim bana kaliteyi sunarsa o esnafımdır. Bu çinli de olur , ingiliz de olur afrikalı da olur. Müşteri zor kazanılır kolay kaybedilir mantığını böyle yerlere acilen hatırlatmak lazım.
 

Murat B.

Forum Trolü
Kayıt
23 Eylül 2013
Mesaj
4.097
Tepki
12.203
Şehir
İstanbul
Bisiklet
Specialized
@Emre Yıldız

(link)
(link)
(link)

Çok fazla tecrübem yok ama şimdiye kadar gördüğüm ptt ile gönderdiklerinde 7-10 gün, DHL ile gönderdiklerinde 4-5 gün sürüyor gelmesi. DHL'e gümrükten geçmesi de dahil, siz evrakları gönderiyorsunuz, onlar işlemleri yapıyorlr ve siz kuryeye ödeme yapıyorsunuz.
 

BF Okuru

Üye
Kayıt
6 Eylül 2004
Mesaj
0
Tepki
2
@Murat B.

Katılıyorum, 10 iş günü deniyor ama ortalama tatiller ile birlikte yurt dışından 15 ile 25 gün arasında geliyor (ptt kargo ile ) dhl de işler biraz daha değişik. DHL daha hızlı gönderdiği halde kullanan arkadaşlarımın şikayetleri yüzünden dhl ile alışveriş yapmıyorum gereksiz ve uzun kağıt işleri yüzünden olsa gerek. Yurt dışından alıcaksanız kendinizi ürün 20 gün sonra gelecekmiş gibi şartlandırın zira bazen yurt dışı gümrüğünde de bir iki gün bekleyebiliyor.
 

BF Okuru

Üye
Kayıt
6 Eylül 2004
Mesaj
0
Tepki
2
en iyisi yurt dışı alışveriş kardeşim gitmeyeceksin hiç birine ama oda olmuyor işte.adamın birisinden duymuştum şöyle demişti bu bisikletçilerden her şehirde 100 tane olsun bakın bakalım sorun kalıyormu demişti.bencede sorun burada kaç pro bisikletçi var bir elin parmaklarını geçmez adamlar kendi anayasalarını okuyorlar neden çünki sayıları az da ondan adamın dediği gibi bir şehirde olsun 100 tane bakın sesleri çıkıyormu rekabet ortamı olacak rekabet çok olacak bisikletçi birinden memnun kalmazsan diğerine koşacaksın adam bunun bilecek benden almaz ise diğerine gider diyecek olay bu.
 
  • Beğen
Tepkiler: Alper Gencan