Elazığ

dawson_46

Forum Bağımlısı
Kayıt
16 Ekim 2006
Mesaj
787
Tepki
339
Şehir
Kahramanmaraş
Arkadaşlar konu başlıgında yazan yerlerden birinde iseniz eger bir toplantı ayarlıyalım ya mesela haftaya yapalım ne dersiniz.
 
Scudo

titus

Aktif Üye
Kayıt
21 Kasım 2006
Mesaj
166
Tepki
7
Şehir
gaziantep
heyy o baslığa gaziantep'ıde eklemeye ne dersın
 

dawson_46

Forum Bağımlısı
Kayıt
16 Ekim 2006
Mesaj
787
Tepki
339
Şehir
Kahramanmaraş
@günay

Ciddimisin dualarım kabul oldu bana yakın biri var artık :dua::dua::dua::dua:

Tutmayın beni ağlayacam


dawson46@hotmail.com hemen ekleyiver beni :D
 

günay

Forum Bağımlısı
Kayıt
1 Şubat 2007
Mesaj
803
Tepki
247
Şehir
izmir
gerçi yoğun kış şartlarından dolayı ..binemiyoruz ama en yakın zamanda bisikletle malatyaya gelmeyi düşünüyom....

öğrencimisiniz ?
 
  • Beğen
Tepkiler: dawson_46

dawson_46

Forum Bağımlısı
Kayıt
16 Ekim 2006
Mesaj
787
Tepki
339
Şehir
Kahramanmaraş
Sen msn ver veya ekle ilk fırsatta elazığ dayım,kış mış dinlemem
 

günay

Forum Bağımlısı
Kayıt
1 Şubat 2007
Mesaj
803
Tepki
247
Şehir
izmir
@LITLLE_PRINCE


yaw selçuk kardeş ... irtibata geçelim diyoz ...halledelim şu pedal işini:(

nerelerdesiniz:rolleyes:
 

günay

Forum Bağımlısı
Kayıt
1 Şubat 2007
Mesaj
803
Tepki
247
Şehir
izmir
sesim kısıldı arkadaşlar:( ..elazığdan forumu takip eden bi vatandaş yok mu :mad:
 

günay

Forum Bağımlısı
Kayıt
1 Şubat 2007
Mesaj
803
Tepki
247
Şehir
izmir
arkadaşlarda burada öyle güzel parkurlar var ki...xc yarışı yapılmaması için hiç bir neden yok..ama tabi iş insanda bitiyo..mekan kafi değil:(

eminim herkes meşhur harput kalesinde bisiklet sürmeyi isterdi...;)
 

Serkan Taşdelen

Forum Bağımlısı
Kayıt
27 Şubat 2006
Mesaj
2.661
Tepki
4.867
Şehir
Türkiye
@günay
Tadan bilir kardeşim. XC olmasa da Harput Kalesinin inişi muhteşemdi. :)
Sanırım Elazığ'da aktif olan tek sensin. :D Aynen benim gibi. Kendi başının çaresine bak kardeşim bence. ;)

Sevgiler...
 

günay

Forum Bağımlısı
Kayıt
1 Şubat 2007
Mesaj
803
Tepki
247
Şehir
izmir
serkan öyle deme
ya elazığ gençlik spor il müdürlüğüne gittim ...müdüre derdimi anlattım..adamlar dediki bizde şu ana kadar bisiklet ile ilgili konuşmaya gelen tek kişi sensin:mad: ..kağıt üzerinde bisiklet dalı gözüküyor ama ne bir tek lisans çıkarmış adam var ne bisiklet süren birisi..hayır inanın şehirde bakkaldan bakkala gitmeye ulaşım amacı olarak bile bisiklete binilmiyo ..hadi bizim gibi aktif olarak binen adamı geçmiş bulunuyorum:(

off off..bu elazığ ömrümü yedi..neyse ki bu sene kurtuluyorum:boese157:
 
  • Beğen
Tepkiler: Şahin Bulut

hiario

Üye
Kayıt
2 Nisan 2008
Mesaj
6
Tepki
10
Şehir
elazığ
az önce bir arkadaşın serzenişini okudum,cvp yazacaktım konu kilitlenmiş,bende yeni konu açmak zorunda kaldım..

Elazığda okuyorum,arkadaşın dediği gibi,bisiklete binen neredeyse yok burada,ama çoğu yerde görmediğim modelli arabalar var caddelerde..ilginçç tabii..

fırat üniversitesinde okuyorum ve bisiklet kulübü kurmayı düşünüyorum,eminim ki kulüp insanlara bir şeyleri hatırlatınca bisikletçiler olarak katılımlarımız artar..

diğer bölümleri bilmiyorum ancak bizim bölümde bisikletleri park edecek yer yok,bahar da geldiğine göre bunun için başvurup önce bölümün önüne bir bisiklet parkı kurdurmayı amaçlıyorum,parkı görenler belki bisikletlerine binmeyi hatırlarına getirirler:)

harika olacağını düşünüyorum,Elazığda yalnız kaldığını düşünen arkadaşada,artık yalnız olmadığını söylmek isterim :)

cevabını bekliyorum..

saygılar..
 

Şahin Bulut

Forum Bağımlısı
Kayıt
5 Ocak 2008
Mesaj
725
Tepki
307
Şehir
Üsküdar
@hiario

öncelikle selamlar
külüp kurmak gibi bir girişimde bulunursan bizde yardımcı oluruz.ne kadar fazla olursak o kadar etkili olur diye düşünüyorum
saygılar....aritibata geçelim
 
  • Beğen
Tepkiler: hiario

e_komz

Aktif Üye
Kayıt
8 Aralık 2007
Mesaj
114
Tepki
42
Şehir
ELAZIĞ
slm arkadaşlar, bu kulüp konusunda size katılıyorum. konuya eğilmek lazım. bir öğretmen arkadaşım bunun için geçlik spora başvurdu. gelişmeler ne aşamada bilmiyorum ama eli kulağında diyebilirim.
 
  • Beğen
Tepkiler: hiario

hiario

Üye
Kayıt
2 Nisan 2008
Mesaj
6
Tepki
10
Şehir
elazığ
arkadaşlar,bu iş için benim çevremde ondan fazla kişi var destekleyen,ki bir çok kişiye söylemedim de,,
somut adımlar için harekete geçmeli bir an önce,,zaten iki vize bir final sistemi,hiç durmadan sınav geliyor,yeni kafamız rahatlamışken biraz yol alalım diyorum ben..

nasıl bir yol izleyebiliriz şu andan itibaren.???
bizim bölümde kurmayı düşündüğümüz başka bir kulüp için tüzük hazırlamıştım ben,bu düşündüğümüz kulüp içinde hazırlayabilirim,nitekim forumdaki diğer arkadaşlardan da tüzük için yardım alabileceğimizi biliyoruz,
 
Yukarı Alt