el yapımı 6 kişilik bisiklet

Sinto

Forum Bağımlısı
Kayıt
28 Temmuz 2006
Mesaj
2.696
Tepki
2.128
istanbul avrupa yakasındaki yeşilköy bisiklet tarafından yapılan el yapımı bu bisiklet tam 6 kişi tarafından kullanılıyor.
http://photos.hi5.com/0000/110/967/BWGJU8110967-02.jpg

http://photos.hi5.com/0000/612/115/AMH4NC612115-02.jpg

http://photos.hi5.com/0001/630/169/Y4JJ4T630169-02.jpg
 
Scudo

KevSerSeri

Forum Bağımlısı
Kayıt
2 Ağustos 2006
Mesaj
1.351
Tepki
3.365
Şehir
Ankara
Vay be biz bu bisikleti alsak bütün kulüpçe biner gideriz gezilere. Çok beğendim. Rampaları tırmanırken kimin pedal çevirmediği de çok belli olmaz. Performansı çok iyi olanlar bizi çeker. Hahaha:)
 

Anıl(shopar)

Forum Demirbaşı
Kayıt
23 Mayıs 2006
Mesaj
569
Tepki
230
Şehir
Erenköy, İstanbul
harbiden deişik bi bisiklet olmuş ama bisiklete bişi olunca altısı birden inio :D:D
 
  • Beğen
Tepkiler: T0LGA

Sinto

Forum Bağımlısı
Kayıt
28 Temmuz 2006
Mesaj
2.696
Tepki
2.128
herkese cok teşekkürler
bisiklette saniyede 6 pedal ceviriliyo :D
 

Alican

Forum Bağımlısı
Kayıt
31 Temmuz 2006
Mesaj
1.291
Tepki
755
Şehir
Acıbadem, İstanbul
Bence shopar ın değindiği konu çok iyi yaw....
Bisiklete bir şey oldumu altısı birden iniyor...:D:D:D

Bu aletle gezmek merasim olsa gerek...Dönüş çapı bir araba kadardır heralde...Kullanmak için ise D sınıfı ehliyet gerekli olabilir:p Ağırlık olayına hiç girmeyelim bence...

Ama şöyle birşey var ki ülkemizde bisiklet gitgide sevilmeye başladı...Ve bunun gibi örneklerle kanıtlanıyor...Yapanların eline sağlık diyorum...Eğer bir gün altı kişilik bir ailem olursa kesin alırım...(Havalı korna takmak şartıyla:D:D:D)

Helal olsun;)
 
  • Beğen
Tepkiler: d.berkay

Sinto

Forum Bağımlısı
Kayıt
28 Temmuz 2006
Mesaj
2.696
Tepki
2.128
saol abi

kullanması cok zor değil fakat dönmesi cooook zor hele bugün U dönüşü yapmayı denedik ancak futbol sahasında beceririz heralde :D ü

tüm zorluklara rağmen biz bu hayatı seviyoruz . bize göre BİSİKLET HAYATTIR
 

Ender Alıcıoğlu

Forum Bağımlısı
Kayıt
5 Haziran 2006
Mesaj
2.411
Tepki
3.957
Şehir
Antalya
Vaaayyy, :eek:
Ben de benim tandemi uzun bişey sanıyordum. Bunun yanında benimki küçücük kaldı.:D
En öndekine allah sabır versin . 2 kişiliği zapt etmek zor, bunu kontrol etmek acayip zordur valla. :rolleyes:
 

çağatay_çankaya

Forum Bağımlısı
Kayıt
18 Eylül 2004
Mesaj
2.813
Tepki
806
Yaş
34
Şehir
İstanbul / Eyüp
Bisiklet
Sedona
altı tane çocuğu olan insanlar için çok ii tasarlanmış bir bisiklet:D

bisikletin sloganıda şöyle olmalı.. " Hepimiz birimiz, birimiz hepimiz için.!"
 

Hasan Çağri

Forum Bağımlısı
Kayıt
12 Ağustos 2006
Mesaj
4.545
Tepki
4.773
Şehir
Bostancı, İstanbul
Bisiklet
Specialized
ben bu bisikleti dha önce görmüştüm gibi bir his var valla daha önceki rengi sarı felan olan bilirmi yani ben gördüğümde baya bir hurda haldeydi...Hatta zicir felan arıyolardı takmak için...Hatta bi kaç arkadaşımada anlatmıştım böle böle bir bisiklet var diyede hade len demişlerdi bana... Ön arka frenleri kampana motorsiklet freni gibi dimi bu aletin...Bide ben gördüğümde önde amortisörü yoktu...
 

KevSerSeri

Forum Bağımlısı
Kayıt
2 Ağustos 2006
Mesaj
1.351
Tepki
3.365
Şehir
Ankara
@isoking

Merhabalar. Ben Gazi Üniversitesi Bisiklet birimindeyim. http://www.gudak.gazi.edu.tr adresinden ayrıntılı olarak gezilerimize bakabilirsiniz. Bazı geziler de forum kısmında yer alıyor, o da maalesef üye olmadan gözükmüyor...
 

assan34

Aktif Üye
Kayıt
31 Mayıs 2006
Mesaj
198
Tepki
59
Şehir
Kayseri
altı çocuğu olan aileler için ideal altı bisiklet yerine bir bisiklet:ha: :ha: :ha:
 
Yukarı Alt