Ebay'da Satıcıyla Sorun Yaşıyorum

Konu, 'Serbest Kürsü' kısmında Erol Guzoğlu tarafından paylaşıldı.

  1. Erol Guzoğlu

    Erol Guzoğlu Yeni Üye

    Kayıt:
    1 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    42
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    Bursa
    Seviye:
    4 Ekim'de kendime Ebay'dan 5 tane Led aldım. Aldığım gibi mesaj yollayım renklerimi belirttim. Ertesi gün kargolandı diye haber geldi. Bir sonraki gün yani 6 Ekim'deyse satıcıdan "very sorry, the item color is random, hope u can understand, thanks" diye mesaj geldi.

    Kabul etmediğimi belirttim derğiştirmeleri gerektiğini söyledim. "sorry, the item has sent out on 6 Oct, thanks" gibi umursamaz bir mesaj geldi.

    Şimdi bu durumu düzeltmek için ne yapmalıyım? Tecrübeli kişiler varsa eğer bu konuda yardımcı olabilir mi?
     
  2. muratcolakoglu

    muratcolakoglu Onursal Üye

    Kayıt:
    19 Haziran 2012
    Mesajlar:
    2.868
    Beğeniler:
    532
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Colnago
    Seviye:
    Seçeneklerin şunlar:

    1- Paketi teslim alma. Şikayet oluştur. Paranı iade iste.
    2- Eğer postacı posta kutusuna bırakıp gitmişse yani imza almamışsa: Ebayde "malı almadım" diye şikayet oluştur. Ve bekleme süresinin sonunda paranı paypaldan iade iste.
    3- Eğer paketi imzalı şekilde teslim alırsan iade masrafı sana ait olmak üzere iade edebilirsin. Ama masraf sana ait olur. Ya da satıcıyla anlaşırsan iade parasını sana öder.
     
  3. muratcolakoglu

    muratcolakoglu Onursal Üye

    Kayıt:
    19 Haziran 2012
    Mesajlar:
    2.868
    Beğeniler:
    532
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Colnago
    Seviye:
    Yanlış mal gönderildi diye de şikayet açabilirsin ama iade masrafları sana ait olur. Satıcı ile yazışmalarınızdan yanlış mal gönderildiği anlaşılıyor zaten. Ebay ve Paypal şikayet durumunda yazışmalarınıza bakıyor.
     
  4. muratcolakoglu

    muratcolakoglu Onursal Üye

    Kayıt:
    19 Haziran 2012
    Mesajlar:
    2.868
    Beğeniler:
    532
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Colnago
    Seviye:
    Eğer paketi kabul eder ve geri de göndermezsen negatif feedback yazabilirsin. Negatif feedback yazacağım diye satıcıyı tehdit de edebilirsin. Bazen işe yarıyor.
     
  5. Kir-pi

    Kir-pi Biyomedikal Enginar

    Kayıt:
    7 Aralık 2007
    Mesajlar:
    858
    Beğeniler:
    252
    Şehir:
    ANKARA-ESKİŞEHİR
    Bisiklet:
    Cube
    Seviye:
    paypaldan dispute aç yada ebayden case oluştur yanlış item gönderildi diye zaten adam kendi çözmezse sorunu ebay veya paypal olaya el atıyor.
     
  6. Aybars Öge Sürücü

    Aybars Öge Sürücü Onursal Üye

    Kayıt:
    15 Eylül 2004
    Mesajlar:
    1.552
    Beğeniler:
    1.520
    Şehir:
    Izmir / Istanbul
    Seviye:
    Ürün ilanında yazıyorsa "random color" diye, yapacak birşey yok.
     
  7. sedat_slave

    sedat_slave Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    28 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    562
    Beğeniler:
    513
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Beldeyama
    Seviye:
    bence kargo takip numarası iste, veremez ise paypalda direkt itiraz aç.(genellikle veremiyorlar)
    ürün hiç gelmedi bile diyebilirsin.postacı geldiğinde ürünü kabul etmediğinde zaten onlar geri iade ediyorlar.
     

İlginizi Çekebilir

upload_2017-5-5_23-31-12.png
Amerikalı Amber Neben kadınlarda TT kraliçesi. 15 yıllık geçmişinde 2 Olimpiyat, 2 Dünya, 2 Ulusal ve 2 Pan American şampiyonluğu bulunuyor. Amber hakkında daha fazla bilgiyi kendi sitesinden...
upload_2017-2-1_9-6-43.png
Şöyle bir hizmet olsa, iyi olmaz mıydı? - Katılacağımız yarış parkurunun tüm detaylarını biliyoruz. Diyelim ki, organizasyon bu parkuru internet sitesinden paylaştı veya geçen yıl bu parkurda...
drink-up.jpg
Merhabalar, Bicyling.com'un güzel bir makalesini paylaşıyorum :) Alıntı yapılan metin; 8 Quick Recovery Tricks to Get You Back on the Bike Bisiklet üzerine tekrar çıkmanızı hızlandıracak 8 püf...