Duyduğunuz veya okuduğunuz en güzel espri?

Scudo

Gürkan Karataş

Daimi Üye
Kayıt
5 Kasım 2006
Mesaj
353
Tepki
260
Şehir
Bakırköy, İstanbul
İsim
Gürkan Karataş
Bisiklet
Specialized
-Dosyanın boyutunu düşürüyorum öyleyse rarım.

-Bir yıl önce açtığım klasörün üstünde hala yeni klasör yazıyor.

-Sınavlara inek gibi çalışmam , hayvanlığın lüzumu yok .

-En büyük hayalim bir ateist toplantısına gidip ''sizin allahınız yok mu lan '' diyip kaçmaktır

-şimdi bana kaybolan yıllarımı verseler nerden buldunuz derim.demekki kaybolmamış çalmışsınız.çok net.
 

Mert Bağcılar

Forum Bağımlısı
Kayıt
10 Ağustos 2007
Mesaj
1.798
Tepki
1.238
Şehir
Eyüp, İstanbul
Bisiklet
Cannondale
@Oğuz Kara

Mehmet'le Nevizade'de 'Sizin Allahınız yokmu lan!' diye bağırmıştık =D hatırlamıyomusun veya sen yokmudun ?=)
 

Niyazi ALTUN

Forum Bağımlısı
Kayıt
4 Mayıs 2010
Mesaj
644
Tepki
465
Bisiklet
Trek
Para tavan yapacakmış...Alçı yetmemiş

Bir adam gazetye ilan vermiş eş arıyorum diye
yüzlerce mektup gelmiş hepsi aynı şeyi söylüyormuş,
"Benimkini alabilirsin ''

Sporcuydu. Dereceye girmek için çok çalıştı. şimdi hasta......
Derece ona giriyor..

Kadın yemeği ocakta unutmuş, şubatta aklına gelmiş.

Cin ali mavi mürekkebe düşerse ne olur? =blue jean

Bebek arabasının yanında ateşle yaklaşmayın yazıyormuş neden?
Çünkü bebek tüp bebekmiş.:)

Ruhum bedenime dar geldi. Bir üst bedeni yok mu?

Tartmıyor abi bu terazi! Kim sürdü üstüne Anti-Tartar diş macunu?


Benden bu kadar:)) iyi keyifler..
 

Mustafa Şükrü Yıldırım

Forum Bağımlısı
Kayıt
17 Temmuz 2010
Mesaj
1.427
Tepki
833
Şehir
Yalova
Bisiklet
Giant
Geçenlerde annemle aramdaki diyalog;

Annem sms yazıcakmış yazamamış
-Oğlum mesaj yazıcaktım yazamadım hep t ye basıyom v çıkıyo yazamadım bir türlü.
-T9 açık kalmıştır anne ya sen kapatmamışsındır onu.
-Nasıl olcak o t9, hem T ye hem 9 amı basıcam.
:D :D
 

Harun.

Yaşam boyu bisikletçi
Kayıt
8 Temmuz 2010
Mesaj
1.782
Tepki
935
Yaş
27
Şehir
Wonderland
Başlangıç
2003—04
Bisiklet
Salcano
Bisiklet türü
Şehir - Tur
A-Tekerleğin dönüyor.
B-Senin de bacakların yürüyor.
 

alper öztürk

Aktif Üye
Kayıt
17 Haziran 2010
Mesaj
154
Tepki
80
Şehir
tekirdağ
Adam o kadar şişkoymuş ki şiş koyacak yer kalmamış :)

Kimya dersleri kaldırılıyormuş..kim olduğunu bulmuşlar :)

Geçenlerde okul taşıtına bindim, anladığım kadarıyla okul değil öğrenci taşıyorlarmış :D

Adil ışık diye marka var..sitesi www. adilisik .com, al işte gitti bütün karizma :D :D
 
Yukarı Alt