Konu Başlağındanda anlaşılacağı gibi Dünyanın En Hafif Mtb Parçalarını Birbirimize resimleri ve detayları ile burada sunup çok yararlı bi arşiv hazırlayabiliriz.
Mesala ben örnek olarak bi amortisör ve sele sunucam sizlere.
AIR-WAY 85 SSV & AIR-WAY 110 SSV STABLE PLATFORM TYPE
FRM’in AirWay amortisörü piyasada bulunan en hafif amortisörlerden. Bu dinamik kilitleme (Dynamic Lockout, DLO) özelliğine sahip amortisör platform sistemi ile donatılıyor 2007 yılında. Dinamik kilitte aşağıdan gelen darbelere açılan amortisörün hassaslığından ödün vermesi nedeniyle düşünülen bu çarede yeni platform (SSV) konforu arttırıyor. Ek olarak çapları 28’den 30mm’ye çıkan iç borular, seçeneğe bağlı 85 ve 110mm süspansiyon mesâfesi ile birlikte FRM’in hafif amortisörü hafifliğin zaaflarını bertaraf etmeye çalışmış. Bu şekilde kilitli ama aşağıdan gelen darbelere çalışan amortisör haliyle bile;
Air-Way 85 SSV BiCarbon Ti. 1.190g
(link)
(link)
Air-Way 110 SSV BiCarbon Ti. 1.350gr
(link)
(link)
Bu mesâfede bir amortisör için ağırlık çok çok iyi bir rakam. KTM takımından bisikletçiler ile Yeni Zelanda ve Avusturya’da yarışlarda yapılan denemeler sonucunda KTM takımı tamamen FRM amortisörlerine geçmeye karar vermiş, bu da ek bir bilgi.
Black Hole sele
Black Hole selesi daha önce çıkmış olan Becker-Carbon ya da AX-Lightness modellerinden esinlenilerek tek parça karbondan ve çerçevesiz olarak tasarlanmış, böylece daha konforlu olacağı düşünülmüş. Bu haliyle elbette son derece hafif (64g), ama azamî 75 kiloluk bisikletçiler için diyor FRM. Sele borusuna takılacak kısım selenin alt/iç kısmında olacak şekilde tasarlanmış.
(link)
(link)
Mesala ben örnek olarak bi amortisör ve sele sunucam sizlere.
AIR-WAY 85 SSV & AIR-WAY 110 SSV STABLE PLATFORM TYPE
FRM’in AirWay amortisörü piyasada bulunan en hafif amortisörlerden. Bu dinamik kilitleme (Dynamic Lockout, DLO) özelliğine sahip amortisör platform sistemi ile donatılıyor 2007 yılında. Dinamik kilitte aşağıdan gelen darbelere açılan amortisörün hassaslığından ödün vermesi nedeniyle düşünülen bu çarede yeni platform (SSV) konforu arttırıyor. Ek olarak çapları 28’den 30mm’ye çıkan iç borular, seçeneğe bağlı 85 ve 110mm süspansiyon mesâfesi ile birlikte FRM’in hafif amortisörü hafifliğin zaaflarını bertaraf etmeye çalışmış. Bu şekilde kilitli ama aşağıdan gelen darbelere çalışan amortisör haliyle bile;
Air-Way 85 SSV BiCarbon Ti. 1.190g
(link)
(link)
Air-Way 110 SSV BiCarbon Ti. 1.350gr
(link)
(link)
Bu mesâfede bir amortisör için ağırlık çok çok iyi bir rakam. KTM takımından bisikletçiler ile Yeni Zelanda ve Avusturya’da yarışlarda yapılan denemeler sonucunda KTM takımı tamamen FRM amortisörlerine geçmeye karar vermiş, bu da ek bir bilgi.
Black Hole sele
Black Hole selesi daha önce çıkmış olan Becker-Carbon ya da AX-Lightness modellerinden esinlenilerek tek parça karbondan ve çerçevesiz olarak tasarlanmış, böylece daha konforlu olacağı düşünülmüş. Bu haliyle elbette son derece hafif (64g), ama azamî 75 kiloluk bisikletçiler için diyor FRM. Sele borusuna takılacak kısım selenin alt/iç kısmında olacak şekilde tasarlanmış.
(link)
(link)