Bisiklet ulaşım aracıdır
Bisiklet sever
- Kayıt
- 22 Mayıs 2016
- Mesaj
- 1.301
- Tepki
- 1.678
- Şehir
- İzmir
- Başlangıç
- 1980—81
- Bisiklet
- Diğer
- Bisiklet türü
- Şehir - Tur
Schwalbe marathon almotion lastikleri yaklaşık 200 km kullandım.
İlk izlenim:
Ebad 27,5x2,0 inç olmasına rağmen..lastiği şişirip yanak genişiliğini kumpas ile ölçtüm.
Genişlik 47 mm.
Olması gereken ERTRO 584x50 yani 50 mm.
Yada 25,4×2,0=50,8 mm
(1 inç=25,4mm)
Dolayısı ile lastik olması gerekenden 3 mm daha ince ve inç olarak 27,5×1,9 civarına geliyor.
Amcak internette rafforumda paylaşımları okudum. Schwalbe tur lastikleri olması gerekenden 2-3 mm daha dar üretiliyormuş.
Bu nedenle ürün seçerken bir üst kaşınlıktaki modeli seçmek gerek.Örnek;
27,5×2,0 yerine 27,5×2,1
Yada 700x40 yerine 700x42 gibi.
İlk kullanım izlenimlerim.;
Lastik kuru ve ıslak fren performansı çok iyi.
Kolay kolay kızaklamaya geçmiyor.
Asfalttaki Su birikintilerinde bile kızaklama olmadan fren mümkün.
Islak zemin viraj alırken frenleme iyi ama..lastiği yatırdığımızda ne zaman yerden kopacağını kestirmek güç.
Bu nedenle virajlarda dikkatli olmak gerek.
Yuvarlanma direnci konusunda testlerde "tur lastiklerinin lideri" görünüyor.
Ben de 2 pedal çevirerek 100 m civarı yavaşlamadan gittiğimi söyleyebilirim.
Şu ana kadar bu konuda kullandığım en iyi lastik.
Önümüzdeki haftalarda ara ara tecrübelerimi paylaşacağım.
Başka kullanan varsa ve yazarsa çok iyi olur.
(link)
Mobilden yazdığım için yazım hataları için özür dilerim.
Mesajım tur lastiği kalınlıklarının orijinal verilerden 2-3 mm daha küçük olduğunu vurguluyor.
Bu tarz lastik kullananların incelemesini rica ederim.
Olduğundan daha ince lastik belki daha hızlı..ama daha güvensiz lastik demek.
İlk izlenim:
Ebad 27,5x2,0 inç olmasına rağmen..lastiği şişirip yanak genişiliğini kumpas ile ölçtüm.
Genişlik 47 mm.
Olması gereken ERTRO 584x50 yani 50 mm.
Yada 25,4×2,0=50,8 mm
(1 inç=25,4mm)
Dolayısı ile lastik olması gerekenden 3 mm daha ince ve inç olarak 27,5×1,9 civarına geliyor.
Amcak internette rafforumda paylaşımları okudum. Schwalbe tur lastikleri olması gerekenden 2-3 mm daha dar üretiliyormuş.
Bu nedenle ürün seçerken bir üst kaşınlıktaki modeli seçmek gerek.Örnek;
27,5×2,0 yerine 27,5×2,1
Yada 700x40 yerine 700x42 gibi.
İlk kullanım izlenimlerim.;
Lastik kuru ve ıslak fren performansı çok iyi.
Kolay kolay kızaklamaya geçmiyor.
Asfalttaki Su birikintilerinde bile kızaklama olmadan fren mümkün.
Islak zemin viraj alırken frenleme iyi ama..lastiği yatırdığımızda ne zaman yerden kopacağını kestirmek güç.
Bu nedenle virajlarda dikkatli olmak gerek.
Yuvarlanma direnci konusunda testlerde "tur lastiklerinin lideri" görünüyor.
Ben de 2 pedal çevirerek 100 m civarı yavaşlamadan gittiğimi söyleyebilirim.
Şu ana kadar bu konuda kullandığım en iyi lastik.
Önümüzdeki haftalarda ara ara tecrübelerimi paylaşacağım.
Başka kullanan varsa ve yazarsa çok iyi olur.
(link)
Mobilden yazdığım için yazım hataları için özür dilerim.
Mesajım tur lastiği kalınlıklarının orijinal verilerden 2-3 mm daha küçük olduğunu vurguluyor.
Bu tarz lastik kullananların incelemesini rica ederim.
Olduğundan daha ince lastik belki daha hızlı..ama daha güvensiz lastik demek.