Deore 9'lu arka aktarıcı hg70 8'li kaset uyumu

Konu, 'Vites - Çekiş Sistemi' kısmında Murat-k tarafından paylaşıldı.

  1. Murat-k

    Murat-k Üye

    Kayıt:
    31 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    80
    Beğeniler:
    2
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    arkadaşlar eski 8li ruble yerine hg70 8 li ruble(11-30) ile değiştiricem rubleye uygun aktarıcı bulmak ciddi sıkıntı oldu o sebeple deore(m592) 9lu aktarıcı alıcam vites kolları shimano burada bir vitesin boşta kalması dışında vites geçişleri yada zincir atması gibi sıkıntılar yaşar mıyım?
     
  2. tunahan beyhan

    tunahan beyhan Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    28 Kasım 2011
    Mesajlar:
    932
    Beğeniler:
    162
    Şehir:
    bursa
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    Hayır Aynı şekilde bende merak edip denemiştim 8 li sisteme 7 li kol yapmıştım bi sorun çıkarmadı sonra zaten 9 lu sistem yaptım :)
     
  3. #3
    Murat-k

    Murat-k Üye

    Kayıt:
    31 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    80
    Beğeniler:
    2
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    bende öyle tahmin ediyorum yanıtın için teşekkürler.
     
    tunahan beyhan bunu beğendi.

İlginizi Çekebilir

upload_2017-2-6_8-48-58.png
Bugüne kadar üzerinde hiç durmadığım bir konudan bahsedeceğim: Antrenman yoğunluğu dağılım modelleri (ingilizce kısaltması TID, yani Training Intensity Distribution). TID nedir, ne işe yarar...
2.jpg
Merhaba arkadaşlar, daha önce kullandığım timex gpsde hız sensörüne bağlı otomatik pause ile aktivitenin mola süreleri strava kaydında gözükmüyordu.. [ATTACH] Ama garmin 1000 ve 520 gpsler...
2015-04-02 15.34.13.jpg
Arkadaslar yaklasik 10 dk once arkadas ile okul cikisi eve gelirken azicik dikkatsizlik ve sov yapma derdinden oturu 10 km ile giderken pat diye yan dustum. Bisikletin gidonunu arkadas tuttu onun...