Denizli Bisikletliler Derneği

HAKAN ATMACA

Forum Bağımlısı
Kayıt
29 Haziran 2009
Başlık
25
Mesaj
645
Tepki
246
Şehir
DENİZLİ
Denizli Bisikletliler Derneği 01.02.2010 tarihi itibariyle resmi olarak kurulmuştur.
Denizli ve çevresinde yaşayan 7 den 70 e tüm bisiklet severleri bu çatı altında bekliyoruz. :in:

"Üye kayıtlarımız başlamıştır."

Piknik, gezi, gezi amaçlı doğa turları, performans amaçlı turlar ve yarışlar............Sizleri bekliyor.


Şimdilik bir bisikletinizin olması yeterlidir. Gerekli ekipman konusunda derneğimiz sizlere yardımcı olacaktır.

ADRES: Doktorlar caddesi Mestes İşhanı Kat: 2 no: 9 Denizli
Telefon: 0 258 263 06 61
Gsm : 0 541 271 99 92
 

HAKAN ATMACA

Forum Bağımlısı
Kayıt
29 Haziran 2009
Başlık
25
Mesaj
645
Tepki
246
Şehir
DENİZLİ
  • Başlık sahibi Başlık sahibi
  • #2
Derneğimizin yeni formaları hazırlanmıştır..
Üyelerimizin bedenlerini belirtrmelerini rica ederiz..
Mevcut olan bedenler hemen teslim edilecek.(stok 30 adet)
 

tolgayalcin

Forum Bağımlısı
Kayıt
15 Temmuz 2009
Başlık
26
Mesaj
850
Tepki
1.500
Şehir
İstanbul/Beşiktaş
Derneğiniz hayırlı olsun... İyi ve güzel organizasyonlara vesile olur inşallah.. Bisiklet sevgisini yaygınlaştırmak , insanlara bu bilinci aşılamak adına yapılan tüm hareketlere hep destek tam destek...

Başarılar dilerim...
 
Tepkiler: HAKAN ATMACA

HAKAN ATMACA

Forum Bağımlısı
Kayıt
29 Haziran 2009
Başlık
25
Mesaj
645
Tepki
246
Şehir
DENİZLİ
  • Başlık sahibi Başlık sahibi
  • #4
Derneğiniz hayırlı olsun... İyi ve güzel organizasyonlara vesile olur inşallah.. Bisiklet sevgisini yaygınlaştırmak , insanlara bu bilinci aşılamak adına yapılan tüm hareketlere hep destek tam destek...

Başarılar dilerim...
Kardeşim, teşekkür ederim..Desteklerinizi bekliyoruz..
Sağlıcakla kalın.
Sağlıklı pedallar:in:
 

sadana

Forum Bağımlısı
Kayıt
19 Ağustos 2006
Başlık
4
Mesaj
2.256
Tepki
2.445
Şehir
Adana
Hakan abi bayağ bir zaman önce bu konu ile ilgili konuşmuştuk ve o zaman dahi çok sevinmiştim.Güzel düşüncen faaliyete geçtiğini öğrenince,Şimdi sevincim ikiye katlandı.Ben o zaman da dedim bir çocuğun elinden tutup böyle güzel dalda yetiştirmek ve desteklemek inanılmaz faydalı.Bu tek kişisel değil ailelerinde mutlu olacağı bir konu.Emeği geçen herkese çok ama çok tşk ler..
Mulaka katılımlar çok olur.forumda buna vesile olur ve destekler..
Emeği geçen herkese çok tşk ler..İyi Forumlar..
 

HAKAN ATMACA

Forum Bağımlısı
Kayıt
29 Haziran 2009
Başlık
25
Mesaj
645
Tepki
246
Şehir
DENİZLİ
  • Başlık sahibi Başlık sahibi
  • #6
Hakan abi bayağ bir zaman önce bu konu ile ilgili konuşmuştuk ve o zaman dahi çok sevinmiştim.Güzel düşüncen faaliyete geçtiğini öğrenince,Şimdi sevincim ikiye katlandı.Ben o zaman da dedim bir çocuğun elinden tutup böyle güzel dalda yetiştirmek ve desteklemek inanılmaz faydalı.Bu tek kişisel değil ailelerinde mutlu olacağı bir konu.Emeği geçen herkese çok ama çok tşk ler..
Mulaka katılımlar çok olur.forumda buna vesile olur ve destekler..
Emeği geçen herkese çok tşk ler..İyi Forumlar..
Çok teşekkür ederim Alim :in:
İnşallah bisiklet severleri bir çatıda toplayarak sesimizi duyurma ve varlığımızı kabul ettirmek yönünde Denizli' dende bir adım atmış olduk..

Destekleriniz için sana ve tüm bisiklet severlere şimdiden teşekkür ederim.

Sağlıklı bol pedallar dileğiyle..........
 

Gökhan Üresin

Aktif Üye
Kayıt
15 Haziran 2009
Başlık
8
Mesaj
131
Tepki
12
Şehir
DENİZLİ/YENİŞEHİR
Bisiklet
Fuji
Hayırlara vesiler olur işlaahh hakana biiii yeni arkadaşlarımız yeni kişilerin destekleriyle iyi we başarılı yerlre gidicemize eminim :D:D:D:Dsağolun :D:D herkeze sağlıklı pedallar dilerim :D
 

HAKAN ATMACA

Forum Bağımlısı
Kayıt
29 Haziran 2009
Başlık
25
Mesaj
645
Tepki
246
Şehir
DENİZLİ
  • Başlık sahibi Başlık sahibi
  • #9
Sağol Hasan..İnşallah hayırlısı olur. Devamında da bir bisiklet kulübü yakışır Denizlimize.:in:
 

HAKAN ATMACA

Forum Bağımlısı
Kayıt
29 Haziran 2009
Başlık
25
Mesaj
645
Tepki
246
Şehir
DENİZLİ
  • Başlık sahibi Başlık sahibi
  • #10
DERNEK KAYDI İÇİN:

1- NÜFUS CÜZDANI FOTOKOPİSİ
2- İKİ ADET FOTOĞRAF
3- ÜYELİK FORMU (Dernek ofisinden temin edilebilrsiniz)
 

umittosun

Daimi Üye
Kayıt
28 Aralık 2006
Başlık
9
Mesaj
277
Tepki
302
Şehir
denizli
arkadaşlar pazar günü güzel bi tur olmasını temenni ederim şahsen ben sucukları hazırladım karcıya çıkmak için can atıyorum ....

bu arada derneğimiz hayırlı olsun
 
Tepkiler: HAKAN ATMACA

HAKAN ATMACA

Forum Bağımlısı
Kayıt
29 Haziran 2009
Başlık
25
Mesaj
645
Tepki
246
Şehir
DENİZLİ
  • Başlık sahibi Başlık sahibi
  • #12
Resmi olarak ilk turumuz bu pazar..(07/02/2010-Pazar-09:00 /15:30)
Denizli-sarayköy yolu-Sığma-Ada.....Akköy-Karahayıt-Pamukkale-Denizli..
Vakit olursa Göveçlik...


:eek: UNUTMA ;)
Kask+Eldiven

bu arada derneğimiz hayırlı olsun
Teşekkür ederiz..
Bu arada; sizlerinde derneğimize üye olması bizi mutlu edecektir. :in:
 

Hakim Arslan

Forum Bağımlısı
Kayıt
17 Kasım 2008
Başlık
280
Mesaj
2.460
Tepki
720
Yaş
32
Şehir
Adıyaman
Bisiklet
Giant
Denizliye gelmek farz oldu :D:D
 

Piskiletci

Forum Bağımlısı
Kayıt
20 Ağustos 2008
Başlık
112
Mesaj
2.865
Tepki
2.628
Bisiklet
Corratec
Hakan abi hayırlı olsun, Denizli de bisiklet cemiyetleri çoğalıyor, bu güzel birşey aman kırgınlık, dargınlık olmasın dikkat edelim. Saygılar :)
 

HAKAN ATMACA

Forum Bağımlısı
Kayıt
29 Haziran 2009
Başlık
25
Mesaj
645
Tepki
246
Şehir
DENİZLİ
  • Başlık sahibi Başlık sahibi
  • #15
Hakan abi hayırlı olsun, Denizli de bisiklet cemiyetleri çoğalıyor, bu güzel birşey aman kırgınlık, dargınlık olmasın dikkat edelim. Saygılar :)
:)
Teşekkürler Aliciğim. Bisikletçiler birbirine en bağlı sporculardır..Kesinlikle dargınlık, kırgınlık olmaz. İçini rahat tut. :in:
 

umittosun

Daimi Üye
Kayıt
28 Aralık 2006
Başlık
9
Mesaj
277
Tepki
302
Şehir
denizli
sonuç olarak yarışmıyoruz kanıtlamaya çalıştığımız birşey yok amaç keyf almak gezmek görmek tatmak ise ne dedikodu olur ne sorun olur nede başka bi sorun
 
Tepkiler: Cheetin

Gökhan Üresin

Aktif Üye
Kayıt
15 Haziran 2009
Başlık
8
Mesaj
131
Tepki
12
Şehir
DENİZLİ/YENİŞEHİR
Bisiklet
Fuji
Hala aynısın. Diyecek söz bulamıyorum. :D
Ben böyleyim işte herzmanda böle olucam yazdıgımı anlayan anlıyomu anlıyo ozman sorunyok demekktir... eger anlamayan warsa bilki onda sorun wardır
tmm yazarken hatta yapabilirim klavyem yenid degişti tuşların yeri degişik sorun bu yazdıgımı sende anlıyosun aradan bişeyler cıkarıp bulup gine yazıyosun bişeyler bence mantıksız :D tmm saygılar:in:
 
Yukarı Alt