Dağ bisikletine bagaj takılır mı?

Konu, 'Arşiv' kısmında ayarsizsair tarafından paylaşıldı.

  1. ayarsizsair

    ayarsizsair Üye

    Kayıt:
    21 Şubat 2016
    Mesajlar:
    54
    Beğeniler:
    27
    Şehir:
    Adana
    Adı:
    Ali Ö
    Bisiklet:
    Bergamont
    Seviye:
    Başlıkta ki soru arkadaşlar. Dağ bisikletinin arkasına bagaj takılır mı? Takılırsa nerden temin edeceğim bu herifleri?
     
  2. trainspotting35

    trainspotting35 Bisikletkolik

    Yaş:
    37
    Kayıt:
    18 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    1.228
    Beğeniler:
    2.479
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Fuji
    Seviye:
    Evet takılır forumun arama bölümüne zahmet olmazsa bagaj tavsiyesi yazarsanız sınırsız kaynağa ulaşırsınız gibime geliyor.
     
  3. #3
    ayarsizsair

    ayarsizsair Üye

    Kayıt:
    21 Şubat 2016
    Mesajlar:
    54
    Beğeniler:
    27
    Şehir:
    Adana
    Adı:
    Ali Ö
    Bisiklet:
    Bergamont
    Seviye:
    Çok teşekkür ederim kardeşim
     
  4. kmert

    kmert nihilist cyclist

    Kayıt:
    1 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    120
    Beğeniler:
    65
    Şehir:
    İstanbul
    Adı:
    Kmert
    Bisiklet:
    b'Twin
    Seviye:
    divide-tour-vtt-2.jpg

    Fotoğraf yardımcı olur umarım. Yalnız 15-20 kilodan fazla yük koyamıyorsun arka bagaja.
     
  5. #5
    ayarsizsair

    ayarsizsair Üye

    Kayıt:
    21 Şubat 2016
    Mesajlar:
    54
    Beğeniler:
    27
    Şehir:
    Adana
    Adı:
    Ali Ö
    Bisiklet:
    Bergamont
    Seviye:
    anladım kardeşim sağolasın. Ama 20 kiloyu geçebilir belki daha sağlam bi bagajla hallolabilir o ya bence
     
  6. Ensar..

    Ensar.. Aktif Üye

    Yaş:
    19
    Kayıt:
    23 Ocak 2015
    Mesajlar:
    138
    Beğeniler:
    48
    Şehir:
    Ankara
    Seviye:
    @ayarsizsair sizde sadece bagaja koymazsiniz o kadar agirligi, zaten dengesiz olur yokus cikarken geriye asarsiniz. ben bos agirlikla bile yokus cikarken on kaldiriyorum istemsizce. fotograftaki gibi agirligi yayarsiniz kadro cantalari bagaj demiri ve cantalari on sepet ve sirt cantasi istemediginiz kadar sey tasiyabilir ve hepsini internet uzerinden siparis edebilir ya da bi bayiiden alabilirsiniz.
     
    ayarsizsair bunu beğendi.

İlginizi Çekebilir

3187249_orig.jpg
Yine uzun ve detaylı bir makale ile kaldığımız yerden devam ediyoruz :D Bu haftaki konu beslenme ve su içme. Fakat içinde yağ ve karbonhidrat yakımına dair harika, herkesin işine yarayacak...
upload_2016-8-24_11-11-12.png
Sistemli çalışmak, gelişmek ve yarışlarda iddialı olmak isteyenler için akıl dolu bir site var. Adı Xert Online Xert Online | Login Baron firması bu siteyi hazırlarken aynı zamanda Garmin Edge...
training-plan_0.jpg
Bicycling'e göre mümkün :D Forumda son zamanlarda bisiklet antrenmanlarının nasıl olması gerektiğini sıkça konuşur olduk. Fakat bunun için nabız bölgelerini bilmek, yani nabzı ölçmek gerekiyor....