caner ünsal
Forum Bağımlısı
- Kayıt
- 1 Ekim 2007
- Mesaj
- 1.088
- Tepki
- 472
- Şehir
- izmir
- Bisiklet
- Scott
**AboutCyclocross Frames
Cyclocross frames are similar in appearance to a road frame, but they have more clearance for mud to pass between the tyre and frame and avoid clogging. Other features are cantilever bosses for Canti's or V-brakes, along with a higher bottom bracket for clearance when riding over obstacles, more upright angles designed for faster handling at lower speeds and the cables usually run along the top tube so they do not get in the way when you have to carry the bike. Cross frames can be built up into commuters or winter hack bikes as they have ample room for mudguards, their upright riding position and fast handling suits city traffic, when compared to a road race bike, they should also be fine for winter club runs.
**şu sayfadan alındı.
(link)
kabaca şehir bisikletlerine benzer oldukları çamurda rahat kullanım için çatallarının daha geniş olduğu, V fren takılabildiği, orta göbeğin yol bisikletlerine göre zeminden daha yüksek olması nedeni ie yükseltili bozuk zeminlerde de kullanılabildiği, bisikletin omuzda rahat taşınabilmesi için kabloların üst boru altından geçirilmediği, trafikte-şehir içinde de rahatça kullanılabileceği, . yol bisikletlerine göre daha dik (rahat ) pozisyonda sürüşe imkan verdiğini anlayabildim.
şu cümle " ile "more upright angles designed for faster handling at lower speeds" düşük hızlarda , çabuk menevra için daha dik açılı dizayn edilmiş kadrolar " olduğu şeklinde buradaki "dik açı" sanıyorum heat set açısı ? ya da sele borusu açısı ? kast ediliyor. bu cümle ya da yazının geneli ile ilgili yorumlarınınzı bekliyorum. Türkiyedeki internet sitelerinde cyclocross kadro satışına rastlayamadım.
Cyclocross frames are similar in appearance to a road frame, but they have more clearance for mud to pass between the tyre and frame and avoid clogging. Other features are cantilever bosses for Canti's or V-brakes, along with a higher bottom bracket for clearance when riding over obstacles, more upright angles designed for faster handling at lower speeds and the cables usually run along the top tube so they do not get in the way when you have to carry the bike. Cross frames can be built up into commuters or winter hack bikes as they have ample room for mudguards, their upright riding position and fast handling suits city traffic, when compared to a road race bike, they should also be fine for winter club runs.
**şu sayfadan alındı.
(link)
kabaca şehir bisikletlerine benzer oldukları çamurda rahat kullanım için çatallarının daha geniş olduğu, V fren takılabildiği, orta göbeğin yol bisikletlerine göre zeminden daha yüksek olması nedeni ie yükseltili bozuk zeminlerde de kullanılabildiği, bisikletin omuzda rahat taşınabilmesi için kabloların üst boru altından geçirilmediği, trafikte-şehir içinde de rahatça kullanılabileceği, . yol bisikletlerine göre daha dik (rahat ) pozisyonda sürüşe imkan verdiğini anlayabildim.
şu cümle " ile "more upright angles designed for faster handling at lower speeds" düşük hızlarda , çabuk menevra için daha dik açılı dizayn edilmiş kadrolar " olduğu şeklinde buradaki "dik açı" sanıyorum heat set açısı ? ya da sele borusu açısı ? kast ediliyor. bu cümle ya da yazının geneli ile ilgili yorumlarınınzı bekliyorum. Türkiyedeki internet sitelerinde cyclocross kadro satışına rastlayamadım.