Cumhurbaşkanlığı turu TRT2 de

Scudo

Hasan Çağri

Forum Bağımlısı
Kayıt
12 Ağustos 2006
Mesaj
4.545
Tepki
4.773
Şehir
Bostancı, İstanbul
Bisiklet
Specialized
şuan haberler var halen...
 
Kayıt
1 Haziran 2007
Mesaj
82
Tepki
62
Şehir
Muğla
Dün canlı yayın esnasında dünyanın hiçbir yerinde olmayan bir uygulama ile başbakan'ın konuşmasını yayına girdiler:mad: Bu günde teknik bir arızadan dolayı yayına bağlanılamıyor.:(

Dört gözle ve sabırla bekliyorum.:)
 

otec

Forum Bağımlısı
Kayıt
10 Şubat 2006
Mesaj
944
Tepki
715
Şehir
istanbul
@alikırbaş

bisiklet işte.. peehh:( :(
önemsiz bi şey ztn :(
 

tırt kaptan

Forum Demirbaşı
Kayıt
30 Temmuz 2006
Mesaj
591
Tepki
649
Şehir
Marmaris/Gökova
Boş verin Cumhurbaşkanlığı turunu, eurosport ta Paris/Roubaix yarışı var. Her şey de olduğu gibi bisiklet yarışını da ithal olarak tüketelim... Bizim memlekete bisiklet sporu fazla entellektüel gelir...
 
  • Beğen
Tepkiler: lindemann

shealien

Aktif Üye
Kayıt
20 Mart 2006
Mesaj
155
Tepki
39
Şehir
izmir
bir ihtimal acaba yarışları bilgisayarına kaydeden varmıdır?
 

Hasan Çağri

Forum Bağımlısı
Kayıt
12 Ağustos 2006
Mesaj
4.545
Tepki
4.773
Şehir
Bostancı, İstanbul
Bisiklet
Specialized
Dün bağlandılar son 12km de bugünde bağlantı kesile kesile bi hal oldular valla...
 

Hasan Çağri

Forum Bağımlısı
Kayıt
12 Ağustos 2006
Mesaj
4.545
Tepki
4.773
Şehir
Bostancı, İstanbul
Bisiklet
Specialized
başta çok koptu sürekli bodrumu izledik :)
 

emreayan

Daimi Üye
Kayıt
18 Aralık 2005
Mesaj
242
Tepki
64
Şehir
adana
finişteki rezaletle önümüzdeki sene bu takımların gelmesi riske girmiş olabilirmi sizce??
 
Kayıt
13 Eylül 2006
Mesaj
189
Tepki
213
Şehir
İstanbul - Balmumcu
Gerçekten bu bir rezalet... !!!
Herşey en iyi şekilde olsun diye bu kadar insan büyük bir çaba gösteriyorken, bir iki densiz böyle bir rezalete sebep oluyor, inanılmaz birşey bu.. Hiçbir başka ülkede göremeyeceğimiz, büyük bir vurdumduymazlık.. Bize de sadece utancını yaşamak kalıyor.. :mad:
Takım yöneticilerinden mutlaka itirazlar gelecektir, umarım hafif atlatırız..
İnşallah tekrar yaşanmaz..
 
  • Beğen
Tepkiler: sgtalper

emreayan

Daimi Üye
Kayıt
18 Aralık 2005
Mesaj
242
Tepki
64
Şehir
adana
lorenzetto daha nefes nefeseydiki itiraz ve şikayetler başladı zaten;)gerçekten bi Türk olarak utanç duydum:(
 
  • Beğen
Tepkiler: sgtalper

otec

Forum Bağımlısı
Kayıt
10 Şubat 2006
Mesaj
944
Tepki
715
Şehir
istanbul
yarış anında arkadaşımla devamlı mesajlaşıyoruz.. o an ki msjım çok kısaydı:

rezalet! :mad:
 
  • Beğen
Tepkiler: sgtalper

lindemann

Forum Bağımlısı
Kayıt
9 Nisan 2006
Mesaj
1.650
Tepki
1.167
Gene buna da sükür. Daha kötü seyler de olabilirdi. Orada birinin düstügünü ve digerlerinin de takildigini bir düsünün .. hadi sil bastan, dönün starta.. saylanmaz bu :)
 
  • Beğen
Tepkiler: sgtalper

emreayan

Daimi Üye
Kayıt
18 Aralık 2005
Mesaj
242
Tepki
64
Şehir
adana
arkadaşlar turu yerinde izleyen varmı varsa orda takım arabaları filan vardır,forma şapka filan satılıyorumu satılıtorsa ne kadar acaba neler var bi arkadaş öğrensede yazsa buraya nasıl olur??
 
  • Beğen
Tepkiler: lindemann

Barış Kılınç

Forum Bağımlısı
Kayıt
22 Eylül 2007
Mesaj
733
Tepki
1.161
Şehir
İstanbul
Kolombiyalı ne yaptı öyle Marmaris finişinde?
Rugby geçmişi var heralde arkadaşın. :D
 

lindemann

Forum Bağımlısı
Kayıt
9 Nisan 2006
Mesaj
1.650
Tepki
1.167
Hakkaten agir cekimde izledim, adam resmen kötü niyetli omuz atti ya...
ama gene de kötü emellerine ulasamadi :)
 
Yukarı Alt