CORRATEC X-Trail Cross Hakkında...

Konu, 'Corratec' kısmında Serkan Taşdelen tarafından paylaşıldı.

  1. Serkan Taşdelen

    Serkan Taşdelen Onursal Üye

    Kayıt:
    27 Şubat 2006
    Mesajlar:
    2.692
    Beğeniler:
    5.220
    Şehir:
    Türkiye
    Seviye:
    Merhaba arkadaşlar. Bu bisikleti kukllanan ve hakkında bilgisi olanlar lütfen burada paylaşalım.
    [​IMG]

    Sevgiler...
     
  2. ulas

    ulas Admin

    Kayıt:
    5 Mayıs 2006
    Mesajlar:
    3.925
    Beğeniler:
    9.912
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Geotech
    Seviye:
    Kullanıcı Tipi: Uzun yol ve tur
    Kadro: 6061 T
    Amortisor: RST CT-COM
    Arka Vites: Shimano LX
    Ön Vites: Shimano LX
    Vites Kollari: Shimano Deore
    Aynakol:Hollowtech FSA
    Göbekler:zzyzx
    Frenler:zzyzx
    Lastikler:maxxis
    sele:selle italia
    gidon:zzyzx
    Boyun: ayarlanabilir zzyzx
    Vites sayisi: 27
    Lastik ebati: 28"
    zincir: deore
    ruble:sram
    Ağırlık:12,5-13,5 kg
    daha ayrintili bilgi için http://www.corratec.com
     
    Serkan Taşdelen bunu beğendi.
  3. Tuğrul

    Tuğrul Onursal Üye

    Kayıt:
    5 Eylül 2004
    Mesajlar:
    1.753
    Beğeniler:
    1.324
    Şehir:
    Suadiye
    Seviye:
    Benim Delta da gördüğüm ve çok beğendiğim bir bisiklet.
    Dağa bayıra sarmayanlar için ideal.
    Bazen, ben de boşuna 26" jantlı bisikletlerle uğraşıyoruz diyorum.
    Tam sana göre olduğunu söyleyebilirim.:)
     
    Serkan Taşdelen bunu beğendi.
  4. ulas

    ulas Admin

    Kayıt:
    5 Mayıs 2006
    Mesajlar:
    3.925
    Beğeniler:
    9.912
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Geotech
    Seviye:
    Yeniden Merhaba Serkan,

    Cross modelinin çok büyük bir avantajı var o da hem tur bisikleti olmasi hem de arazi koşullarına girebiliyor olması. Bu yüzden artısı var. Ayrıca bir çok MTB kullanıcısı tarafından da beğenilen bir bisiklet modelidir.

    Eğer yüzdelemek gerekiyorsa bu bisikletin yol ve arazi ağırlığı

    %50 Yol
    %50 Arazi

    Şartlarına uygundur.... Ama resimlerine baktığım zaman sanki daha çok arazide biniyorsun gibime geliyor. Eğer öyle ise yani %80 arazi %20 yol ise MTB olmasında fayda olabilir. Ama değilse bu bisiklet tam isabet

    ayrıca kafana takılan başka bir konu olursa da buradayım. hemen ekranın karşısında. :)
     
    Serkan Taşdelen bunu beğendi.
  5. #5
    Serkan Taşdelen

    Serkan Taşdelen Onursal Üye

    Kayıt:
    27 Şubat 2006
    Mesajlar:
    2.692
    Beğeniler:
    5.220
    Şehir:
    Türkiye
    Seviye:
    %50-%50 benim için çok uygun. Fazla dağ taş gezmiyorum. Yolum gereği arasıra stabilize yollara maruz kalıyorum. Oda %50'lik oran için yeterli olur herhalde.

    Sevgiler...
     
  6. sönmez

    sönmez Kıdemli Üye

    Kayıt:
    13 Ekim 2004
    Mesajlar:
    322
    Beğeniler:
    248
    Seviye:
    Şu anda kullandığın bisikletten sonra Bu bisiklet sana ilaç gibi gelecektir.Böyle bir bisikletten sonra sana 160 km değil,1600 km bile az gelir.Artık günübirlik İstanbul turları yaptığında görüşürüz İnşallah.
     
    ulas ve Serkan Taşdelen bunu beğendi.
  7. Murat CER

    Murat CER Onursal Üye

    Kayıt:
    11 Ekim 2004
    Mesajlar:
    2.072
    Beğeniler:
    1.267
    Seviye:
    asfalt etap belirlediğinde yeni bisikletinle gidersin, arazi yada zorlu yol koşulları olursa salcanoyu kullanırsın :)
     
    ulas ve Serkan Taşdelen bunu beğendi.
  8. HaliliOzturk

    HaliliOzturk Yeni Üye

    Kayıt:
    3 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    0
    Beğeniler:
    9.885
    Yahu Murat Abi insan bu bisikletten inip de Salcano'ya biner mi? :D
    Serkan bence de iyi bir seçim. Bisikleti yakından gördüm daha önce. Stabilize yol falan hiç sorun olmaz, bizim yarış parkurları veya atlamalı zıplamalı yerlere vurmadığın sürece sorunsuz bir bisiklet bence. 28 jant olması ise büyük avantaj :)
     
    ulas ve Serkan Taşdelen bunu beğendi.
  9. baho

    baho Yeni Üye

    Kayıt:
    12 Mayıs 2006
    Mesajlar:
    43
    Beğeniler:
    37
    Şehir:
    konya beyşehir
    Seviye:
    Serkancım ben de corratec harmony kullanıyorum.tur fotolarında görmüssündür.camurluk dinamo far vs söktüğüm zaman tıpkı cross a benziyor ve çok şık duruyor.cross un donanımı iyi benimkinden.24 vites bendeki.ve bi düşük viitese hiç ihtiyaç duymadım şimdiye kadar.cross benim çok beğerdiğim bi model.uzun turlar için oldukça iyi diye düsünüyorum.senin tarzına da uyar beeah.az zamanda çok km.sevgiler.
     
  10. five

    five Bütün yıl hayal kurup birkaç hafta pedallayan...

    Yaş:
    46
    Kayıt:
    29 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    1.103
    Beğeniler:
    2.218
    Şehir:
    İstanbul-Bostancı
    Bisiklet:
    Diğer
    Seviye:
    Merhaba,
    Ben de bu bisikletle ilgileniyorum. Geçen hafta sonu Bike and Outdoor'da (Beşiktaş) inceledim. Yalnız yukarıdaki özelliklerinden farklı olarak arka vites XT idi. Fiyatına göre donanımını oldukça iyi buldum. Bisikletimi yenilerken de artık 28" cross modellerini düşüneceğim.

    Trek 28" hybrid serileri ile (veya fiyat olarak yakın 28" benzerleri ile) karşılaştırabilir misiniz ?

    Teşekkürler

    five
     
  11. xibabla

    xibabla Üye

    Kayıt:
    16 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    72
    Beğeniler:
    61
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    Ben tamamen tavsiye üzerine 2 aydır corratec x-trial cross kullanıyorum. Büyük çoğunlukla şehir içinde kullandığım için çok memnunum.
     
  12. gatila

    gatila Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    9 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    668
    Beğeniler:
    964
    Şehir:
    çerkezköy
    Seviye:
    arkadaşlar yeni başlıyorum ve ben de çok kararsız kaldım

    a) sedona sd-761 gibi bir MTB alıp ince lastik takmak mı?
    böylece çift bisiklet sahibi olurum. ama 26" janta razı olurum, uzun yolda 28" keyfi yaşayamam

    b) yoksa corratec x-trail cross country veya scott sportster p3 gibi bir hibrid almak mı?
    böylece uzun turlar daha keyifli ama arada gireceğim patikalarda, ya da aslında daha ziyade günlük keyif sürüşlerimde MTB kadar keyif verir mi? O kadar kıvrak olur mu?

    tamam fonksiyonellik düşünülürse kullanım amacıma hibridler daha uygun, çünkü uzun turlara çıkacağım. ama sanki MTB aldığımda onunla daha bir bütünleşirmişim, daha çok keyif alırmışım gibi geliyor.
    bakınca da turlara çıkanlar dahil olmak üzere herkes MTB kullanıyor. Hibrid veya tur bisikleti kullananlar pek bi azınlıkta.
    ileride parça problemini de düşünmek lazım sanırım

    özellikle hibrid alan arkadaşlar yorumlarını iletirse sevinirim
     
  13. sprint

    sprint Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    8 Ekim 2006
    Mesajlar:
    598
    Beğeniler:
    310
    Seviye:
    bu bisiklete acaba düz maşa takılabiliyormu
     
  14. Ziya Yurdakul

    Ziya Yurdakul Kıdemli Üye

    Kayıt:
    15 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    360
    Beğeniler:
    136
    Şehir:
    Karabük
    Seviye:
    meraba ben karabükten katılıyorum corratec x trail cross 2008 aldım 1 ay oldu 300 km oldu ve ben 26 çift amortisör ağır bi bisikletle yaptığım herşeyi bununla yapıyorum hiçbir sorunm olmuyor ayrıca dağdada mtb gibi olmasa bile 60 mm lik bi amortisörle gayet iyi henuz jantları yamulmadı 1 m lik yerlerden sert inişlere rağmen herkese tavsiyemdir...dağlarada yakısması için sanırım 80 100 mm bi amortisöre yukseltmem gerekecek böyle bir bisiklet yani:D:Damortisör konusnda bilgi alablirsem sevinirim tşkler...
     
  15. Fatih Sevindik

    Fatih Sevindik Üye

    Kayıt:
    26 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    74
    Beğeniler:
    22
    Şehir:
    Samsun
    Seviye:
    arkadaşlar bu bisiklet hem şehir içi kullanım hemde uzun yollar için uygun mu uzun yola giderken arkasına bagaj taktırmam çok mu abes kaçar ve rampalarda bu bisiklet beni zorlarmı
     

İlginizi Çekebilir

GR_VillaOliveGrove_074-630x420.jpg
Sürüşlerimizdeki ortalama hız, ne durumda olduğumuzun iyi göstergelerinden biridir. Yol bisikletine ilk geçtiğimdeki ortalama hız hedefim 25 km/h olurdu hatırlıyorum :) Zamanla daha da yükseldi....
makale.gif
Kış geldi. Günler daha kısa. Sabah işe giderken olan soğuk neyse de, o yağmur yok mu? Akşam işten çıkıyorsunuz, hava kararmış oluyor. Araya bir yerlere bisikleti de sıkıştırmak gerekli. Bisiklet...
upload_2016-10-20_14-13-9.png
VO2max, ciğerlerimize aldığımız oksijenin ne kadarının yakıt üretiminde kullanıldığını gösteren bir üst sınır. Esasen aerobik kondüsyonla ilgili bir konu. Aerobik kondüsyon ise, birkaç dakikadan...