Corratec ve wcs hakkında..

Mustafa Şükrü Yıldırım

Forum Bağımlısı
Kayıt
17 Temmuz 2010
Başlık
62
Mesaj
1.416
Tepki
819
Şehir
Yalova
Bisiklet
Giant
Arkadaşlar 2009 yada 2008 corratec x vert motion kullanıyorum (yeşil-mavi). Kadronun üst kısmında bayrağa benzer renkler var aynı renkleri ritchey marka elemanlarda da var, yanında wcs vs. yazılmış.Bunun bi anlamı varmı corratecle ritchey arasında bi ortaklıkmı var yada wcs nedir?
 
Kayıt
19 Ekim 2009
Başlık
1
Mesaj
393
Tepki
206
Şehir
bandırma/ankara
ritchey gidon sele borusu gibi donanımlarda ust seviye urunleriyle bu sektorde sayılı firmalardandır cogu bisiklet firması ust seviye bisikletlerinde ritchey kullanır wcsde ritcheyin ust seviye donanımlarından biridir nasıl bisiklet firmaları shimano sram kullanıyosa ritcheyde bi secenektir..
 

Mustafa Şükrü Yıldırım

Forum Bağımlısı
Kayıt
17 Temmuz 2010
Başlık
62
Mesaj
1.416
Tepki
819
Şehir
Yalova
Bisiklet
Giant
  • Başlık sahibi Başlık sahibi
  • #3
hmm gidon ve gidon boğazı ritchey e çok benziyo ama üstünde zzyzx yazıyo corratec zzyzx adı altında ritchey ürünleri de kullanıyo sanırım
 

Mustafa Şükrü Yıldırım

Forum Bağımlısı
Kayıt
17 Temmuz 2010
Başlık
62
Mesaj
1.416
Tepki
819
Şehir
Yalova
Bisiklet
Giant
  • Başlık sahibi Başlık sahibi
  • #4
Bahsettiğim konuyu resimlerle açıklamak istedim.
Kadromdaki wcs renkleri:
http://img525.imageshack.us/img525/4353/rsz11dsc01474.jpg
http://www.bike-x-perts.com/images/ritchey_wcs_set-MTB-flach.jpg

Bunun ne anlama geldiğini merak ediyorum :)
 

s.zencirci

Üye
Kayıt
2 Aralık 2012
Başlık
1
Mesaj
27
Tepki
1
Şehir
kahramanmaraş
Bisiklet
Kron
ritchey wcs serisini üst seviyelerde kullanmakta altseviyelerde pro ve comp var .wcs world championişip series yani orenkler wcs serisini temsil eder ritchey pro serisinin renkleri farklıdır.wcs türkçesi Düya Şampiyonları Serisi.Bol pedallar
 
Yukarı Alt