@athletic
Fatih teşekkür ederim.
Token T50 tubular. C50 kullandım. Clincher.
127TPI . 110PSI yetiyor.
Diğer bir yerde yazdığım gibi Conti 4seasons lastiklerim geldi. M Pro3Race ler değişecek.
Sen detayı seversin Fatih. Her parçada aerodinamik verimlilik düşünüldü.
Bu kurala en uymayan parçalar.1)Suluk ve kafesi. Ama yassı Bontrager suluk
Mobil 1 yağ bidonunu andırıyor.Ayrıca Token sulukların en üstünde yuvarlak kapak var ve açık suluklardan daha aerodinamik .Suluk kadro sele borusuna monte edildi ve zaten daha girdaplı olan aynakol alanına daha yakın.
Kadro alt borusunun profili o kadar güzelki oraya suluk takmadım.Ayrıca ağırlık merkezi (COG) suluğun şu andaki konumunda daha aşağıda....zemine yakın.
2)Sigma yol bilgisayarı ve sensör konumu.Bu nedenle çatalın arkasına monte edeceğim Cateye sensörü ve daha küçük bir Cateye gösterge ile değiştireceğim.
Aerodinamik verimlilik için yekpare gidon/boğaz ...dar gidon (42cm) ve DA 7900 ü seçtim. Sele borusu biraz ağır (190gr) ama Cervelo nun orjinal borusu.
Kanat profilinde.
Teker mandalları M2 Racer Ti ve seti 39gram.
Tüm kablolar kadro içinden geçiyor. Vites makinaları (kollar) ön ve arka Shimano nun orjinal dış kablolarıyla çalışmadı. Bunlar çok sert ve kadro içine girdiği bölümde dış malzeme kırılmaya başlıyor.Shimano özellikle DA 7900 RD de
kadro içinden geçen kabloları önermiyor.Teknik açıklamada bu yazılı. Biz de(İdris beni Nokon için ikna etti...Tşk İdris)Nokon la aştık bu sorunu.Şimdi DA sistem süper çalışıyor.
Rulmanların tümünü seramiklerle değiştirdim. Look pedallarınn içindeki iğneli rulmanlar hariç.
Son seçimim içinde Orbea Orca,Pro Machine ve S2 vardı. Başka yerlerde de belirtmiştim...tümü saygı duyduğum markalar ama aerodinamik çalışmaları ile beni en çok Cervelo ikna etti. Zaman değişiyor. Maestrolar da.
Biraz sert ve ani tepki verdiği için dikkat isteyen bir bisiklet çıktı ortaya.
Temiz asfalt yollarda kullanıyorum.
İzmir e selamlar.