Cervelo S2

Fatih Buzgan

Forum Bağımlısı
Kayıt
10 Ekim 2004
Mesaj
2.562
Tepki
3.085
Şehir
İzmir
Kocaman marka yazısıyla, gözalıcı renkleriyle her gittiği yerde ben buradayım diyen bir marka Cervelo.
Doğru seçimlerle birbirine uyumlu hızlı bir yol bisikleti olmuş.Şimdi ona güzel otobanlar lazım :)
Lastiklerde tubular mı kullandın? Kaç TPI ve PSI?
Güle güle kullan Selçuk abi.
 
  • Beğen
Tepkiler: Selçuk Çilek
Scudo

OrionForEver

Forum Bağımlısı
Kayıt
17 Haziran 2007
Mesaj
621
Tepki
857
Şehir
Istanbul
Bisikletin aerodinamik yapısı insanı cok kıskırtıyor. Acikcasi bu yollar için cok luks gibi gorunsede rampaları yerkenki goruntusu buna deger bence...

Acikcasi bu konuda vites grupların size eski bisikletten ne farklılıklar sagladıgını hissiyatın nasıl oldugunuda ilerki gunlerde paylaşırsanız cok memnun olurum.

Şimdiden hayırlı olsun kazasız belasız güzel gunlerde umarım kullanırsınız.
 
  • Beğen
Tepkiler: Selçuk Çilek

Selçuk Çilek

Forum Bağımlısı
Kayıt
17 Eylül 2007
Mesaj
693
Tepki
1.258
Şehir
Ankara
@athletic

Fatih teşekkür ederim.
Token T50 tubular. C50 kullandım. Clincher.
127TPI . 110PSI yetiyor.
Diğer bir yerde yazdığım gibi Conti 4seasons lastiklerim geldi. M Pro3Race ler değişecek.
Sen detayı seversin Fatih. Her parçada aerodinamik verimlilik düşünüldü.
Bu kurala en uymayan parçalar.1)Suluk ve kafesi. Ama yassı Bontrager suluk
Mobil 1 yağ bidonunu andırıyor.Ayrıca Token sulukların en üstünde yuvarlak kapak var ve açık suluklardan daha aerodinamik .Suluk kadro sele borusuna monte edildi ve zaten daha girdaplı olan aynakol alanına daha yakın.
Kadro alt borusunun profili o kadar güzelki oraya suluk takmadım.Ayrıca ağırlık merkezi (COG) suluğun şu andaki konumunda daha aşağıda....zemine yakın.
2)Sigma yol bilgisayarı ve sensör konumu.Bu nedenle çatalın arkasına monte edeceğim Cateye sensörü ve daha küçük bir Cateye gösterge ile değiştireceğim.

Aerodinamik verimlilik için yekpare gidon/boğaz ...dar gidon (42cm) ve DA 7900 ü seçtim. Sele borusu biraz ağır (190gr) ama Cervelo nun orjinal borusu.
Kanat profilinde.
Teker mandalları M2 Racer Ti ve seti 39gram.
Tüm kablolar kadro içinden geçiyor. Vites makinaları (kollar) ön ve arka Shimano nun orjinal dış kablolarıyla çalışmadı. Bunlar çok sert ve kadro içine girdiği bölümde dış malzeme kırılmaya başlıyor.Shimano özellikle DA 7900 RD de
kadro içinden geçen kabloları önermiyor.Teknik açıklamada bu yazılı. Biz de(İdris beni Nokon için ikna etti...Tşk İdris)Nokon la aştık bu sorunu.Şimdi DA sistem süper çalışıyor.
Rulmanların tümünü seramiklerle değiştirdim. Look pedallarınn içindeki iğneli rulmanlar hariç.
Son seçimim içinde Orbea Orca,Pro Machine ve S2 vardı. Başka yerlerde de belirtmiştim...tümü saygı duyduğum markalar ama aerodinamik çalışmaları ile beni en çok Cervelo ikna etti. Zaman değişiyor. Maestrolar da.
Biraz sert ve ani tepki verdiği için dikkat isteyen bir bisiklet çıktı ortaya.
Temiz asfalt yollarda kullanıyorum.
İzmir e selamlar.
 

mziyaeddin

Daimi Üye
Kayıt
9 Kasım 2006
Mesaj
363
Tepki
272
Yaş
34
Şehir
Ankara
İsim
Mehmet Ziyaeddin UYANIK
Bisiklet
Marin
Abi maşallah çok hoş, süper bir şey olmuş. Keyifli sürüşler dilerim.
 
  • Beğen
Tepkiler: Selçuk Çilek

bts.elektronik

Forum Bağımlısı
Kayıt
11 Aralık 2007
Mesaj
717
Tepki
777
Şehir
bursa
@Selçuk Çilek

Yol bisikletiyle şöyle kaymak bi yolda asılmışın pedala...onunda zevki ayrı tabide, bakalım kısmet şimdilik erteliyorum belki sonra .sana tekrar güle güle kazasız belasız sürüşler görüşürüz abi.Bursa dan saygılar selamlar.
 
  • Beğen
Tepkiler: Selçuk Çilek

Selçuk Çilek

Forum Bağımlısı
Kayıt
17 Eylül 2007
Mesaj
693
Tepki
1.258
Şehir
Ankara
Bisikletinizi seviniz....sevginiz detay çalışmalar ve çözümlerinizde saklı olsun.
Daha önce yukarıda belirttiğim gibi bilgisayar sensörünü ön çatalın arkasına (aerodinamik tanımıyla "wake" bölgesi) aldım.
Siyah plastik kelepçelerin siyah kalması gereken yerleri siyah kaldı ...ön çatal üzerinde kalan bölgeler kırmızı izolebant la kaplandı . Eğer boyalı bir karbon çatalınız varsa estetik artılarının dışında kelepçelerin çatal üstündeki parçalarını uygun renkli bantla sardığınızda ,sert plastik kelepçe yüzeyleri çatal boyanıza zarar vermezler.

(link)(link)
 

İdris ACA

Forum Bağımlısı
Kayıt
23 Ekim 2006
Mesaj
1.775
Tepki
1.425
Şehir
bursa
Kırmızı detaylar çok iyi durmuş abi.

Allah nazardan saklasın.

Kazasız,belasız kullanırsın inşallah.

Selamlar.
 
  • Beğen
Tepkiler: Selçuk Çilek

Crank Arm

Üye
Kayıt
25 Mayıs 2009
Mesaj
73
Tepki
31
Şehir
İstanbul
Sürtmeler maruz kalacak yerleride chrystal bant ile kaplayabilirsiniz. Kesinlikle görünmez bisiklet düşse bile çizilmez.
 
  • Beğen
Tepkiler: Selçuk Çilek

Selçuk Çilek

Forum Bağımlısı
Kayıt
17 Eylül 2007
Mesaj
693
Tepki
1.258
Şehir
Ankara
@Crank Arm

Doğru ..o tür bantı furç borusunun üst kısmında kullandım...arka fren kablosunun kadroya değdiği yerde....
Sensördeki kısmi kırmızı bant kullanımı kelepçelerin çatal üzerindeki siyah çizgileri kamufle etmek içindir...uzaktan sensör çatala entegre edilmiş gibi görünüyor....
anlatmak istediğim buydu....;)
 

Sercan Sözer

Forum Demirbaşı
Kayıt
14 Mayıs 2009
Mesaj
581
Tepki
409
Şehir
İstanbul/Tuzla
İsim
Sercan S.
Başlangıç
2003—04
Bisiklet
b'Twin
Bisiklet türü
Katlanır
koymayın şu bisikletleri gözlerimize yazık:D :D :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Selçuk Çilek

aLi D0ĞAN

Daimi Üye
Kayıt
8 Mart 2009
Mesaj
201
Tepki
91
Şehir
κǿηчα - ßεчşεнi®
ilk bakışta photoshop sandım ama deilmiş xD abi harbi süper bişey hayırlı olsun kazasız sürüşler :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Selçuk Çilek

Selçuk Çilek

Forum Bağımlısı
Kayıt
17 Eylül 2007
Mesaj
693
Tepki
1.258
Şehir
Ankara
@Bülent ÖZER

bazı mesajlara tşk ediyorum....detay isteyenlere detay ekliyorum....ama Bülent ...bu mesaj benim zeka seviyemi aşıyor....ne yapmam gerektiğini bilemedim....
hani 7up olsa.. tamam ...bende hayır 2.6457up yazardım...ama uymadı...:)