çelik kadro hakkında lütfen bakın

mehmet cankurt

Aktif Üye
Kayıt
16 Nisan 2012
Mesaj
117
Tepki
5
Şehir
İzmir
merhaba sayın forum sakinleri 14 kasım 2012 de bir kaza atlattım fazla önemli olmasada kolumda kırık vardı benim canımı sıkan şey ise bisikleti gördükten sonra oluştu bisikletim gidon boynunun hemen 10 cm gerisinden yamulmuştu ancak önden çarpmama rağmen jantımda hiç bir sorun yoktu şaşırmıştım sadece arka lastiğim patlamıştı o kadar şuan düşünüyorumda o kadar zamandır bisiklete binmiyorum şimdi yine bisiklete olan tutkum başladı malumm öğrenciyiz yaz tatilinde canım sıkılıyo sadece bu kadro sanayide filan düzelirmi acaba resimlerini iisterseniz atabilirim bisikletim olmadığından çok büyük bir boşluk hissediyorum
iyi forumlar:)
 
Scudo

ilkcan çağdaş

Forum Bağımlısı
Kayıt
14 Şubat 2010
Mesaj
629
Tepki
265
Şehir
İstanbul
Sorununuzla ilgili oto sanayilerde kaportacılarla bir konuşun.Onların araçların kaportası çekmek için bir aletleri var.ismini hatırlamıyorum.Bir sorun bakalım.
Kazadan dolayı da geçmiş olsun.
 
Kayıt
24 Temmuz 2013
Mesaj
33
Tepki
3
Şehir
İstanbul-Üsküdar-Validebağ
Bisiklet
Bianchi
Geçmiş olsun arkadaşın dedidiği gibi otosanayilerde yaparlar.
 

Doğukan Aksu

instagram/no85atelier
Kayıt
2 Ağustos 2009
Mesaj
2.144
Tepki
4.142
Şehir
Ankara / Çankaya
Bisiklet
Diğer
Kaporta ceken sistemler belli kalinliklardaki sac plakalara yonelik cozumler olup hi-ten alasimli ve sac olamayacak kadar kalin kesitli bu borularda hic bir ise yaramaz. Ancak duruma gore isil islemle bir nebze kirilma noktasina gelmediyse duzeltilebilir.
Her zaman bu tarz konularda dedigim gibi once su fotograflari paylasin sonrasinda cozum bulunur,bulunmaz en azindan netlik kazanir ve bizlerde ezbere konusmamis oluruz
 
Kayıt
27 Temmuz 2013
Mesaj
18
Tepki
0
Şehir
tuzla
Bisiklet
GT
biz kaynak sonrası 10-15 cm çapındaki 5 metre boyundaki boruları pres ile düzeltiyorduk. işlemleri şöyle yaparsan eskisine çok yakın bi iş çıkartabilirsin.

-Kadrodan tüm parçaları sök ( gidon,koltuk,jant,kablolar,attırıcı vb.)
-Sanayiye git ve bir hidrolik pres bul ( (link) )
-Bulduğun atölyede bu boruya uygun V yatağı varmı varsa uzunluguna bak. V yatağı freze atölyelerinde hep el yapımıdır uzunluk problem olcağını zannetmem. şu tarz bişey ((link))

-Kadronun bükülen yamulan kısmını V yatağına denk getir ve hidrolik presle milim milim bas. çok ince işçilik ister fazlası kadroyu ezebilir bu yüzden atölye çalışanına marlboro al ve yaptır :)
- Atölyede oksijen tüpü var ise hidrolik preste basmadan önce kızarasıya kadar ısıttır. ısıl işlem gören malzeme daha kolay esner ve daha kalıcı düzeltme sağlanır.

- Maliyet Marlboro + zaman :)
 

sinan hüner

Aktif Üye
Kayıt
2 Temmuz 2011
Mesaj
184
Tepki
51
Yaş
29
Şehir
çorum
İsim
Sinan
Başlangıç
1998—99
Bisiklet
Salcano
Bisiklet türü
Şehir - Tur
Aslında yeni bir kadro veya bisiklet alabilirsen bunlarla uğraşmaktan daha iyi olur tabi bisikletini çok seviyorsan ya da yeni bisiklet alamıyorsan bir şey diyemem.