Carraro Sportive 330 vs Sedona 345

Kayıt
24 Haziran 2013
Mesaj
44
Tepki
48
Şehir
İstanbul
Bisiklet
Cannondale
Herkese Selamlar..
Bu 2 model arasındayım. Genelde şehiriçi-şehirlerarası turlarda kullanacağım. Şuanki bisikletim gibi evladım gibi hep yanımda olacak ona göre tavsiyelerde bulunabilir misiniz ? Beni üzmemesini istiyorum :)

SEDONA 345

http://sedonabisiklet.com/assets/img/content/bisikletdetay/345/gallery/01.jpg
  • KADRO: 345
  • KADRO ÖLÇÜSÜ: 44/48/52/56
  • VİTES SAYISI: 3X9
  • MAŞA: RST NEON RL
  • VITES: FREN KOLUSHIMANO ALIVIO ST-M4050
  • VİTES ÖN: SHIMANO ALIVIO FD-T4000
  • VİTES ARKA: SHIMANO ALIVIO RD-M4000
  • FREN: SHIMANO ALIVIO BR-M4050 160/160MM
  • AYNAKOL: SHIMANO ALIVIO FC-T4060
  • KASET: SHIMANO CS-HG400-9 11/34
  • ZİNCİR: YBNS9C
  • JANT ÇEMBERİ: SEDONA DS21
  • HAZNE ÖN: SHIMANO HB-RM33
  • HAZNE ARKA: SHIMANO FH-RM33
  • LASTİK: SCHWALBE ROAD PLUS 700X38
  • BOĞAZ: RACEFACE RIDE
  • GİDON: RACEFACE RIDE RISER
  • SELE BORUSU: RACEFACE RIDE
  • PEDAL: WELLGO LU-C29
  • SELE: SEDONA 6076
CARRARO SPORTIVE 330
http://www.carrarobisiklet.com/Images/Component/OrtaUrunler/SPORTIVE_330.jpg
  • Kadro: ALÜMİNYUM 1.1/8" YARI ENTEGRE TRIPLE BUTTED
  • Maşa: 28"YOL ALÜMİNYUM 1.1/8"
  • Sele: SELLE ROYAL SHADOW
  • Krank Takımı: SHIMANO FCT551 48X36X26
  • Arka Değiştirici: SHIMANO XT SHADOW
  • Ön Değiştirici: SHIMANO DEORE
  • Vites Kolu: SHIMANO DEORE SL-M610 3X10
  • Fren: SHIMANO BRM355 HİDROLİK DİSK
  • Lastik: SCHWALBE 700X35C 37X622 KOJAK RACE GUARD REFLEKTÖRLÜ
  • Jant28": CARRARO ÇİFTKAT ALÜMİNYUM 36H DİSK

 
Scudo

Enis22

Üye
Kayıt
26 Mayıs 2015
Mesaj
8
Tepki
0
Şehir
Edirne
İsim
Enis
Bisiklet
Sedona
Benimde aklımda bu modeller vardı ben 345 i seçtim önümüzdeki ay alıcam inşallah.
 

S.Çal

Daimi Üye
Kayıt
31 Aralık 2014
Mesaj
385
Tepki
700
Yaş
37
Şehir
Afyon
İsim
Soner ÇAL
Başlangıç
2014—15
Bisiklet
Scott
Bisiklet türü
Yol bisikleti
Carraro 330 tasarımını ve donanımı beğendiğim bir bisiklet. Fiyat anlamında Carraro çok daha uygun. Ayrıca Sedona 345 ten donanımsal anlamda daha iyi. Hafiflik konusunda tahmini 2-3 kg daha hafiftir 345ten.(başta sabit maşa ve donanım farkından). Eğer "ben amortisör aramıyorum genelde asfalt bisikletçisiyim" diyorsanız carraro biçilmiş kaftan. Tereddütsüz Carraro diyorum ben :harika:
 

Salih Eroğlu

Forum Bağımlısı
Kayıt
14 Haziran 2012
Mesaj
765
Tepki
290
Şehir
İstanbul
Bisiklet
b'Twin
Bence de donanım vs anlamında carraro daha iyi.. Genelde düz maşa iş görüyor çok aşırı kötü yollarda sürmeyecekseniz, ayrıca daha hafif olur. Yok illa ben süspansiyonlu maşa istiyorum diyorsanız da carraro sportive 230'a bir bakın derim. 1700-1800 aralığında bulunabilir.. Nette 1770'e nakit var. İstanbulda saraçhane ve sirkecide pazarlık yapma imkanınız var. 230'un bileşenleri de iyidir ama ben düz maşayı tercih ederdim. Bisiklet alırken en önemlisi içine sineni almanız ve aldıktan sonra keşke bunun yerine şunu alsaydım düşüncesi taşımamanızdır.
 

Y. Serdar Güler

Aktif Üye
Kayıt
10 Mayıs 2014
Mesaj
166
Tepki
209
Şehir
istanbul
Bisiklet
Carraro
Elmayla armutu kıyaslamak gibi olmuş.

Tam olarak beklentiniz nedir bilmiyorum ama donanım olarak bakıldığında Carraro 330'un daha üst seviye olduğu zaten ortada. Componentler biraz daha uzun ömürlü olacaktır şeklinde düşünebilirsiniz bunu. Uzun turlarda ağırlık da çok önemli. Carraro Soner Bey'in söylediği sebeplerden ötürü ağırlık açısından da daha iyi bir seviyededir.

Şuan amortisörlü maşa kullanmama rağmen maşanın sabit olmasının bir zararını görmedim aksine sahilde kullandığım için gereksiz bir ağırlık gibi görmeye başladım diyebilrim.

Bence 330'un tek dezavantajı disk frenleri olabilir. Gürkan Genç bir videosunda uzun turlarda disk yerine V fren kullanmayı öneriyordu. Sebebi ise sizinle birlikte 140 kg ağırlığa ulaşan bisikleti durdurmak için frene asıldığınızda rotorun janta oturtulduğu kısmı deforme edip kullanılamayacak seviyede hasar verebiliyormuş.

Herşeyi göz önüne alınca benim de tercihim Carraro 330 olurdu.
 

Salih Eroğlu

Forum Bağımlısı
Kayıt
14 Haziran 2012
Mesaj
765
Tepki
290
Şehir
İstanbul
Bisiklet
b'Twin
Biri ilan koymuş (link)bedeni uyarsa fiyat uygun. Bir otobüs ile otogardan alınabilir..
 
Kayıt
24 Haziran 2013
Mesaj
44
Tepki
48
Şehir
İstanbul
Bisiklet
Cannondale
@Y. Serdar Güler @Salih Eroğlu Peki Sedona 420 ile Carraro Sportive 330 arasında bir karşılaştırma yapmak mümkün müdür ? Sedona 420 modeli yaklaşık 11 kilo ağırlığında ve şehir, uzun yol için harika bir bisikletmiş. Kullanıcıların yorumları bu şekilde. Siz ne dersiniz ?
 

Salih Eroğlu

Forum Bağımlısı
Kayıt
14 Haziran 2012
Mesaj
765
Tepki
290
Şehir
İstanbul
Bisiklet
b'Twin
Şimdi bir taraf sram kullanmış bir taraf shimano bu ios android yada amd intel veya elma armut gibi oluyor. Yani shimano serileri arasında karşılaştır desen neyse.. İkisi de güzel bisikletler. Shimano serilerini kullanan ve bilen tecrübeli arkadaşlar daha fazla diye tahmin ediyorum forumda.. Kullanıcı deneyimi de önemli sen içine sineni al boşver. Ama sordun diye söyledim tercihim 330 olurdu hatta geçen senenin sanıyorum mat siyah olan daha güzel görünüyor..
 

Y. Serdar Güler

Aktif Üye
Kayıt
10 Mayıs 2014
Mesaj
166
Tepki
209
Şehir
istanbul
Bisiklet
Carraro
@Baran Yüksel Güneysel Sedona 420 güzel duruyor ama full Sram sistemli. Sram hiç kullanmadığım için yorum yapmam doğru olmaz. Sadece 24 vites olması belki bir dezavantaj sayılabilir. Bunun dışında fiyat olarak daha uygun Carraro 330'dan. İkisi de birbirine yakın bisikletler, eğer ikisi arasında kaldıysanız deneyip almanızı tavsiye ederim çünkü sizin sürüş zevkiniz önemli bu aşamadan sonra
 

Enis22

Üye
Kayıt
26 Mayıs 2015
Mesaj
8
Tepki
0
Şehir
Edirne
İsim
Enis
Bisiklet
Sedona
Tabikide donanım olarak 330 daha iyi fakat ben Enes Bisiklette 345 i uygun fiyatlı bulduğum için tercihim o oldu
 

kaanjuke

Üye
Kayıt
14 Haziran 2015
Mesaj
3
Tepki
4
Yaş
40
Şehir
TR
sedona 420 yi alali 1 ay oldu cok memnunum ..carraro 330 u da incelemistim ancak kararimi sedonadan yana kullandim hic pisman olmadim . Iyiki de almisim diyorum