Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

carraro seçim için yardım

Kayıt
14 Şubat 2011
Mesaj
23
Tepki
10
Şehir
Ağrı Tutak
İsim
Mehmet Çetiner
Başlangıç
2013—14
Bisiklet
Raleigh-USA
Bisiklet türü
Yol bisikleti
Merhaba arkadaşlar forumun en yeni üyelerindenim sizlere sorum; carraro 475 J race ve 473 H race arasındaki ekipman farklılıkları örneğin shimano slx ve deore serileri arasında ne gibi farklılıklar var. amortisörde J modelinde SUNTOUR SF11 RAIDON PM RLD COIL 100MM BEYAZkullanılmış H modelinde ise SUNTOUR SF11 V3PM RL 100MM BEYAZ bu gibi rakamsal farklılıklar neleri ifade eder nasıl bir malzemedir bu konuda faydalanabileceğim türkçe bir site varmıdır diğer ekipmanlar arasında da bu gibi benzer farklılıklar var ekipman kalitesi arasında çok fark varmıdır veya bu fark 230 euro gibi bir rakamı vermeye değermi...?

Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler...
 
Scudo
Ben olsam 475 J RACE bu ürünü alırdım 30 vites

475 J RACE 30V Özellikleri

Teknik Özellikler
Kadro HT LIGHT ALLOY 15,5"-18,5"-19,5"-21,2"
Amortisör SUNTOUR SF11 RAIDON PM RLD COIL 100MM BEYAZ
Gidon RACE AL H/S OS CARRARO
Gidon Boğazı RACER OS CARRARO
Sele Sapı RACER CARRARO
Sele RACER CARRARO
Çatal Yatağı FSA- SR.ST.THN.11
Krank Takımı SHIMANO AFCM552E224XL 42X32X24.10V.
Arka Değiştirici SHIMANO XT KRDM773SGS 10-VİTES
Göbek SHIMANO AHBM495ABAL 32H
Ön Değiştirici SHIMANO SLX KFDM66110L6 SLX 10V.
Vites Kolu SHIMANO SLX DYNA- SYS SL-M660 10X3 VİTES
Arka Dişli SHIMANO SLX KCSHG8110134 10 VİTES 11-34
Fren SHIMANO DİSK FREN AM-4452 BEYAZ
Dış Lastik SCHWALBE 26X2.10 54-559 BLACK JACK LITE SKINE PP
Jant MAVIC-26/559X17 XM 117 32H-
Pedal VP-350
Ağırlık 12 Kg
Fiyat 870 €
 
Diyer ürün de özelikleri


473 H RACE 27V Özellikleri

Teknik Özellikler
Kadro HT LIGHT ALLOY 15,5"-18,5"-19,5"-21,2"
Amortisör SUNTOUR SF11 XCM V3PM RL 100MM BEYAZ
Gidon RACE AL H/S OS CARRARO
Gidon Boğazı RACER OS CARRARO
Sele Sapı RACER CARRARO
Sele RACER CARRARO
Çatal Yatağı INTEGRATED 1" 1/8"
Krank Takımı SHIMANO DEORE FC-M590 44X32X22
Arka Değiştirici SHIMANO DEORE RD-M592 SHADOW
Göbek SHIMANO AHBM65 32H
Ön Değiştirici SHIMANO DEORE FD-M590
Vites Kolu SHIMANO DEORE SL-M590
Arka Dişli SHIMANO DEORE CSHG30 9-VİTES 11-32T
Fren SHIMANO DİSK FREN AM-4452 BEYAZ
Dış Lastik SCHWALBE 26X2.10 54-559 BLACK JACK LITE SKINE PP
Jant RACER CARRARO ÇİFT KAT
Pedal SP-931
Ağırlık 12,8 Kg
Fiyat 635 €
 
İlginiz için teşekkürler evet J modeli tercih edilebilecek bir model fakat donanımsal özellikleri olarak H modelinden üstünlükleri ne acaba

ilk bakışta kabul edilebilir olarak arka dişli sayısı H modelinde 9 J modelinde 10 bu sayısal olarak pek birşey ifade etmese de bir tane fazla büyük dişli dik yokuşlarda önem taşır ağırlık olarak da yine J modeli 800 gr daha hafif fakat bunların dışında donanım özellikleri ve donanımın yapıldığı ham madde ve sağlamlık gibi unsurlar yönünden nasıl bir fark var

ne de olsa bir dişli ve 800 gr için 235 euro fark verilmez fakat tabiki J modelinde kullanılan donanım ve parçaların malzeme kalitesi bu paraya değerse neden olmasın tabiki J modeli tercih etmek lazım...
 
ben de J modelini tercih ederdim. Deore SLX ve Deore XT çok kaliteli malzemeler artı mavic jantta bence önemli. Burda bir fazla dişli yokuşu dahakolay çıkmanı sağlamayacaktır, zaten 9 luylada çok rahat çıkılır ama vites geçişleri çok daha seri ve yumuşak olacaktır. Ben 3 yıl önce aldığım bianchimde 8 liden 9 luya ve XT arka aktarıcıya geçmek için 200 euroya yakın harcama yapmak zorunda kaldım. (ruble, aktarıcı, zincir, vites kolu)
 
Donanım Üstünlü var vites grubu en öenmlisi ve 10'lu sistem 2011 de çıkmıştır sadece 1 dişiye okadar fark vemiyceksin. Teknoloji yani Hemde daha hafif..
 
Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim SHIMANO'nun ürettiği ürünler arasında nasıl bir kalite sıralaması var xt - xtr - deore - slx - acera - altus bu serilerden hangisi hangisinden iyidir kaliteye göre küçükten büyüğe bir sıralama yapsak nasıl bir sıralama yapmak lazım???
Gerçekten çok kafa karıştırıcı olduğu için soruyorum gözümü kapatıp para vermek istemediğim için öğrenmek daha sonra almak istiyorum...
 
Tourney-Altus-Acera-Alivio-Deore-SLX-XT-XTR
 
  • Beğen
Tepkiler: CevdetÖZTÜRK
Iki bisiklet de cok iyi bence. Tam hangi modeldi bilmiyorum ancak 2010 Carraro Race serilerinden bir bisiklet kullanma sansim oldu, gercekten cok akici ve saglam his veren bisikletler. Eger cok profesyonel dusunmuyorsaniz kucuk performans artisi saglamak icin onemli farklar odemeye gerek yok . Hem zaman icinde kendiniz ihtiyac durumunda upgrade edebilirsiniz
 
Yarış amaçlı almıyorsanız, hatta yarışçı ama sponsorunuz yoksa XTR almanın anlamı yok. XTR modeli ciddi yarışçı kullanımı dışında gereksiz bir lüks olacaktır. XT bence ciddi yarışçılar dışında alınabilecek en üst model. Daha çok yolda kullanacağım, pek dağ bayırla işim olmaz diyorsanız alivio (bu sene 9 lusu çıktı) yetiyor. Ama dağ bayır tırmanıcam derseniz özellikle arka aktarıcıda XT olması güvende olmanızı sağlar. Bisikletin hafifliği düz yolda pek farketmiyor ama yokşta fark ediliyor, özellikle uzun süreli bir turda, hele bazen çamura batmamak için bisikleti sizin taşımanız gerekirse o zaman 1 kilo hafif almadığınıza pişman oluyorsunuz:))
 
  • Beğen
Tepkiler: Mehmet Çetiner
Bende 2009 model 495K Race modeli var.Şimdilik sele,maşa ve pedalları değştim.1500km nin üsütnde yol yaptım ve çok zor koşullarda karda,çamurda derelerde kullandım sorun çıkartmadı.sadece Kadroda darbeler sonucu parça boya kopmaları olmuştu.Şimdiki kadroların geometrileri ve renk uyumları çok daha güzel.
Bisikleti alırken mümkün olduğunca üst donanımlı alın,Sonradan upgrade yapmak daha maliyetli oluyor.Ayrıca alırken biraz daha üste para verip maşayı Suntour Epicon taktırabilirsiniz.J de takılı olan raidon iyi maşadır fakat yaylı sistemdir,Epicon ise havalıdır ve hava basıncını istediğiniz sertlikte ayarlayarak çok kasisili yollarda bile sizi fazla sarsmadan kontrolü kaybetmemenizi sağlar.Sert maşalarda sarsıntıda gidon elinizden çıkacak gibi olur,tekerlek zıplamaya başlayınca kontrolü kaybedersiniz.
 
Geri