Carraro race 032 mi, Bianchi slr 500 mü ?

Batu.ers

Üye
Kayıt
24 Mart 2012
Mesaj
94
Tepki
80
Şehir
ankara
o kadar ağırlık etkilemez kadrodan veya dediğiniz gibi jantdan kaynaklanır ama belirgin bir fark yok. ben istiyorum ki siz olsanız hangisini seçersiniz buna cevap verilsin :) tekrar çok teşekkürler :)
 
Scudo

Batu.ers

Üye
Kayıt
24 Mart 2012
Mesaj
94
Tepki
80
Şehir
ankara
ikiside sora ama bianchi slr 500 2013 sorası yanı 2012 tiagrası ama carraro 2012 sorası aralardına fak var bianchiye sıcak bakmaya başladım ne dersiniz ve siyah olan modeli gerçekten gözüme hoş görünmeye başladı denedim bisikleti beğendim carraroyu da deneyeceğim öğrenmek istediğim biri 2012 sorası biri 2013 sorası (gerçekten belirgin farklar var) hala mı carraro seçmeliyim sizce.
 

Road_Runner

Road Runner
Kayıt
24 Nisan 2010
Mesaj
5.999
Tepki
25.898
Şehir
İstanbul
Bisiklet
Cervélo
merhabalar. carraro cr 022 race kullanıyorum yaklaşık 1 yıldır. genel olarak memnun olduğumu söyleyebilirim. daha önce salcanonun yol bisikletini kullanmıştım. ve farkı bizzat gördüm diyebilirim. cr 022 racede sadece olası bir sele değişimi beni daha mutlu eder :) bunun dışında gayet memnunum.
 

Batu.ers

Üye
Kayıt
24 Mart 2012
Mesaj
94
Tepki
80
Şehir
ankara
teşekkürler race 032 alındı gerçekten mükemmel bir bisiklet 2013 sora seti ile harika olmuş :)
 

Samet Koç

Forum Bağımlısı
Kayıt
25 Şubat 2012
Mesaj
914
Tepki
516
Şehir
Isparta-Antalya
@Batu.ers

Hayırlı olsun güle güle kullanın. Geç gördüm size bu bisikleti tavsiye edecektim. (link)

Bende de kırmızı slr500 var. 2 bisiklette de aynı jant seti ve vites sistemi var. Byte rubaix jantları beğendim diyebilirim, 100 kilo olmama rağmen o kadar bozuk yolda kullanmama rağmen daha akordu gitmedi hiç. Görünüm olarak carraro öne çıkıyor ben olsam bende bu 2si arasından carraro alırdım. Tabi şimdi sorarsın neden slr500 aldın diye :D. Arkadaşımdan aldığım için seçenek şansım yok idi.
 

m6rk

Daimi Üye
Kayıt
2 Ocak 2009
Mesaj
230
Tepki
167
Şehir
İstanbul
Hangisini almış olursan ol pişman olmazdın. Güle güle kullan. Dediğin kadar çok kullanırsan ilk değiştireceğin parçalar lastikler olacak. O da ömrünü dolduracağı için. Diğer parçalarda kendini değişim yapmak zorunda hissetmemen güzel. Bisikletin bakımlı olduğu sürece uzun yıllar sorunsuz binersin. Bir tavsiye; parçaları seni yolda bırakmadan değiştirebilmen için yaptığın km'lerin kaydını tutmanı tavsiye ederim. Bir de ilk işlerinden biri lastik değiştirmeyi öğrenmek olsun. Bu konuyu iyice öğrenene kadar yol bisikleti insanı biraz ürkütür. Öğrendikten sonra ise patlakları umursamazsın bile, yeter ki yanında yedek iç lastik ve pompa olsun. Haa, bir de evde büyük tip, kaliteli bir pompa bulundur mutlaka. 8-9 günde bir miktar hava basman gerekecek...
 

Batu.ers

Üye
Kayıt
24 Mart 2012
Mesaj
94
Tepki
80
Şehir
ankara
çok çok çok teşekkürler mossonun o bisikletini biliyorum sora 2012 ve ona artı olarak maşa karbon carraro da. lastik tamirini biliyorum iç lastik taşımayacağım 2 tane bant plastik levye kadroya takabileceğim 1 pompa ve zımpara işimi görür :) onun dışında km tutmak isterim ama aldığım yerde yanında aldığım km saati orta kalite bir şey maşanın şekli garip olduğu için takılamıyor en ufak kaymada janta dolar bunu bisikletçime verip üstüne para verip wireless lı bir şey almayı düşünüyorum kaskıda öyle yapacağım ışıklı alacağım eskisini verip. kullanılmadığı için almak sıkıntı yaratmadı onun dışında bir eldiven ve suluğa ihtiyacım var sağlam bir motor kilidim var sık sık gittiğim bir spor alanında kilitleyip bırakmayı düşünüyorum yolda sorun çıkarmasın. bunlar dışında çok mutluyum dün 30 km yaptım (Google earth dan tek tek hesaplıyorum işim yokmuş gibi :)) önceki gün 10 ve bugünde 30 40 yapacağım bisiklet yavaş yavaş oturmaya başlıyor. şöye bir sorun daha var ön aktarıcı ayarını ben yaptım aldığımda beğenmedim ayarı biasikletcim çok güzel yapmışsın dedi. ama sanırım pedaldan kaynaklanan bir ses işitiyorum. yokuş çıkarken gelmiyor ses sorun şöyle bir şey pedal ilk bastığınızda duyduğunuz tık sesini yolda duyuyorum sıkça yokuş çıkarken yok çünkü sertlik sürekli arttığı için bir boşluk olmuyor ama düz yoldayken ve inerken bi önceki kadansımdan 1 mili saniye bile yavaş çevirince o boşluktan dolayı yeniden kavrıyor bisikleti ve ince bir tık sesi duyuluyor. eger çok çok daha yavaş bastıysam bu ses rahatsız ediyor ayrıyeten ayakta bastığımız kadanslar birbirni tutmadığı için yine o ses sorunu ve pedalın birini bıraktığımda sallanıyr yere eğiliyor diğeri dik kalıyor o biraz daha sıkı onu da gösterecem cidden uzun yazdım herşey için teşekkürler :)